Hoofdmenu

Saison 2009/2010

Gestart door Maroboduus, jun 21, 2009, 17:27:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op aug 24, 2009, 14:28:02
Heeft die St. Pauli supporter de val nog overleefd?

De supporter is ernstig gewond maar buiten levensgevaar inmiddels.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Wat was er eigelijk gebeurd als ik vragen mag?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionhopper

Citaat van: 3434 op aug 24, 2009, 15:46:22
Wat was er eigelijk gebeurd als ik vragen mag?

Na de wedstrijd is een Sankt Pauli fan 6 meter naar beneden gevallen, met als gevolg ernstig letsel.

Op onderstaande link kun je verdere informatie vinden:

http://www.rp-online.de/public/article/sport/fussball/zweiteliga/746290/Aerzte-retten-St-Pauli-Fan-das-Leben.html
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Oke bedankt voor de link. Daar wist ik niets van. Al bij al mag die kerel nog van geluk spreken zo te lezen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Union Berlin en St.Pauli aan kop in de 2.Bundesliga, dat mag van mij wel zo blijven. Fürth iets tegenvallend op de 7e plaats.

Ik zag ook dat Uli Hoeness bij Bayern München is verbannen van bank naar tribune, opmerkelijk. Zou dat in het contract van Louis van Gaal staan?

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op sep 01, 2009, 13:07:36
Union Berlin en St.Pauli aan kop in de 2.Bundesliga, dat mag van mij wel zo blijven. Fürth iets tegenvallend op de 7e plaats.

Ik zag ook dat Uli Hoeness bij Bayern München is verbannen van bank naar tribune, opmerkelijk. Zou dat in het contract van Louis van Gaal staan?

Uli Hoeness heeft, al voordat Louis van Gaal aangesteld werd als trainer, besloten om dit seizoen niet meer op de bank plaats te nemen. Het is zijn eigen beslissing geweest. Tevens is dit of volgend jaar het laatste jaar van Hoeness. Oliver Kahn zal hem waarschijnlijk op gaan volgen.

Gisteren bij MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf geweest, een geweldige sfeer (vooral aan Düsseldorf zijde). Een leuke wedstrijd waarin de uitslag geflatteerd was.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Stadionhopper op sep 01, 2009, 13:24:28
Uli Hoeness heeft, al voordat Louis van Gaal aangesteld werd als trainer, besloten om dit seizoen niet meer op de bank plaats te nemen. Het is zijn eigen beslissing geweest. Tevens is dit of volgend jaar het laatste jaar van Hoeness. Oliver Kahn zal hem waarschijnlijk op gaan volgen.
Okay, dat was mij niet bekend. Gelukkig is Kahn ook op en top Bayern.

Citaat van: Stadionhopper op sep 01, 2009, 13:24:28
Gisteren bij MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf geweest, een geweldige sfeer (vooral aan Düsseldorf zijde). Een leuke wedstrijd waarin de uitslag geflatteerd was.
En een mooi pak toeschouwers, 27.000+

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op sep 01, 2009, 13:39:32
En een mooi pak toeschouwers, 27.000+

Dat viel me een klein beetje tegen. Had er meer verwacht (en gehoopt).
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Stadionhopper op sep 01, 2009, 14:02:24
Dat viel me een klein beetje tegen. Had er meer verwacht (en gehoopt).

In mijn beleving was het heel veel voor Duisburgse begrippen. Die kwamen zelf in de 1.Bundesliga amper boven de 20.000?

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op sep 01, 2009, 16:06:21
In mijn beleving was het heel veel voor Duisburgse begrippen. Die kwamen zelf in de 1.Bundesliga amper boven de 20.000?

Dat klopt, maar deze derby was al 12 jaar niet gespeeld. Er bestaat tussen deze clubs enige rivaliteit. Als ik zie dat Düsseldorf vorig jaar tegen Essen 8.000 man meenam naar Duisburg (finale Niederrhein Pokal) hadden ze dat gisteren ook kunnen doen;-) Düsseldorf had toch meer dan 3 uitvakken gevuld meegenomen, daar lag het niet aan.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

#40
Gisteren naar de "Esprit Arena" geweest in Düsseldorf. Jammer dat het meer op een winkelcentrum dan op een stadion lijkt. Zowel buiten, als op de trappen en helaas binnenin het stadion -met uitzondering van het grasveld- ook.

Sfeer zat er goed in, ondanks dat Augsburg veel sterker was dan F95. Mooie groep ultras en regelmatig deed de hele zijde achter de goal mee.

De +- 250 meergereisde supporters, maar wat is dat bezoekend vak toch groot. Echt enorm, weet iemand de cap. ?
Op de website staat dat er boven ook nog een stuk is voor de bezoekers (op aanvraag).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 12, 2009, 12:46:44
Gisteren naar de "Esprit Arena" geweest in Düsseldorf. Jammer dat het meer op een winkelcentrum dan op een stadion lijkt. Zowel buiten, als op de trappen en helaas binnenin het stadion -met uitzondering van het grasveld- ook.

Sfeer zat er goed in, ondanks dat Augsburg veel sterker was dan F95. Mooie groep ultras en regelmatig deed de hele zijde achter de goal mee.

De +- 250 meergereisde supporters, maar wat is dat bezoekend vak toch groot. Echt enorm, weet iemand de cap. ?
Op de website staat dat er boven ook nog een stuk is voor de bezoekers (op aanvraag).

tsja Fortuna Dusseldorf verkoopt het zelf toch zo goed als nooit uit, dan kun je maar beter een zo groot mogelijk bezoekersvak maken.

3434

Ondanks dat, vond ik het wel een zeer toffe avond en voor 12 euro kan je het niet laten. Hoe bevalt het nieuwe Tivoli jou? Ik ga er binnen een dikke maand ook naar toe.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 12, 2009, 18:34:41
Ondanks dat, vond ik het wel een zeer toffe avond en voor 12 euro kan je het niet laten. Hoe bevalt het nieuwe Tivoli jou? Ik ga er binnen een dikke maand ook naar toe.
Tijdens Aachen v St. Pauli zat ik in Italie. Tijdens Aachen v FSV Frankfurt was ik in Schotland. Ik ben er dus nog niet binnen geweest.

Bossche Bol

Ik was vandaag bij FSV Frankfurt-Sankt Pauli.
Leuke, open wedstrijd (na 3 minuten stond het al 1-1), die Sankt Pauli uiteindelijk moeizaam maar dik verdiend won met 2-3.

8.577 toeschouwers waarvan zeker zo'n 3.500 (!) Sankt Pauli fans, die zich de hele wedstrijd goed lieten horen. Prachtige club en fans. Hopelijk zien we ze volgend seizoen in de Bundesliga.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)