Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: woutertwente op jan 01, 2019, 21:18:22
Daarnaast plan ik ook een tripje naar omgeving Manchester begin februari. Zou het lukken om tickets voor Man City - Arsenal of Man City - Chelsea in de general sale te verkrijgen? Oftewel zonder membership en dergelijke.
Nee, of heel misschien een losse plek.
Volgende wedstrijd: ?

Vaig

Citaat van: Nort op jan 01, 2019, 21:37:26
In februaru ga ik samen met AthleticHolanda naar Boston United - FCUM. Heeft iemand ticket- en parkeertips?
Ik heb bij Boston gewoon in de wijk rondom het stadion geparkeerd. Waren er ruim op tijd, daarna nog even de stad in gegaan, die op loopafstand van het stadion ligt. Ticket ook gewoon aan de kassa gekocht.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Mokum1900

Om de Belgische Jupiler Pro leauge  compleet te maken ( hoef hier na alleen nog maar Jan Breydelstadion  ) wil ik graag As Eupen - Lokeren bezoeken ( heb gelukkig een combi kunnen vinden met een Duitse wedstrijd)  Weet iemand of dit uit gaat verkopen ? , ik kan namelijk niks vinden over losse online  voorverkoop, en als ik de club mail krijg ik een standaard mailtje dat het of kaarten kopen is op een bepaald tijdstip of een dagkaart kopen op wedstrijd dag aangezien ik een lange reis moet maken ........

daarnaast zag ik dat binnenkort Cercle brugge - Club brugge is , gaat deze ook in de losse verkoop ? ik wou al eerder naar Cercle Brugge - Antwerp ( ook een mail gestuurd naar de club ) maar ze wouden me absoluut geen kaarten verkopen ook niet op vertoon van mijn ID ( want stel je voor he )
Waar je ook gaat ik volg je overal

maikelll043

Eupen is nog nooit uitverkocht geweest zelfs tijdens de ''derby'' tegen Standard zijn er gewoon tickets aan de loketten te koop

woutertwente

Citaat van: Saltacampos op jan 01, 2019, 21:40:23
Voor bijna alle thuiswedstrijden van Gent kan je online tickets kopen als je er tijdig bij bent. Tegen Standard zal er wellicht een combiregeling zijn, maar die geldt enkel voor uitsupporters. Je zal hierdoor wel slechts 1 ticket per account kunnen kopen.
Mijn advies is dan ook om snel een online account aan te maken en geregeld te kijken of er tickets beschikbaar zijn (of vrijkomen, abonnees die niet aanwezig kunnen zijn, kunnen hun plaats immers ter beschikking stellen).
Ga het doen en hopen op het beste. Dank!

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op jan 03, 2019, 20:13:15
Om de Belgische Jupiler Pro leauge  compleet te maken ( hoef hier na alleen nog maar Jan Breydelstadion  ) wil ik graag As Eupen - Lokeren bezoeken ( heb gelukkig een combi kunnen vinden met een Duitse wedstrijd)  Weet iemand of dit uit gaat verkopen ? , ik kan namelijk niks vinden over losse online  voorverkoop, en als ik de club mail krijg ik een standaard mailtje dat het of kaarten kopen is op een bepaald tijdstip of een dagkaart kopen op wedstrijd dag aangezien ik een lange reis moet maken ........

daarnaast zag ik dat binnenkort Cercle brugge - Club brugge is , gaat deze ook in de losse verkoop ? ik wou al eerder naar Cercle Brugge - Antwerp ( ook een mail gestuurd naar de club ) maar ze wouden me absoluut geen kaarten verkopen ook niet op vertoon van mijn ID ( want stel je voor he )
Eupen verkoopt inderdaad nooit uit, gewoon tickets aan het loket kopen.
Cercle Brugge normaal ook zo goed als nooit. Je kan op de website van de club een online account aanmaken waarmee je kaarten kan kopen.
Over land and sea

jdebruin96

Gaat het je om het Jan Breydel stadion die je nog moet zien of om Cercle Brugge die nog afgevinkt moet worden? In het eerste geval zou ik dan lekker naar Club Brugge gaan. Als een club zo moeilijk doet zeg ik al gauw van: bekijk het lekker. Ik heb een boekingsgeschiedenis mocht je die nodig hebben ;)

ksclgiov282

#4417
Citaat van: Mokum1900 op jan 03, 2019, 20:13:15
Om de Belgische Jupiler Pro leauge  compleet te maken ( hoef hier na alleen nog maar Jan Breydelstadion  ) wil ik graag As Eupen - Lokeren bezoeken ( heb gelukkig een combi kunnen vinden met een Duitse wedstrijd)  Weet iemand of dit uit gaat verkopen ? , ik kan namelijk niks vinden over losse online  voorverkoop, en als ik de club mail krijg ik een standaard mailtje dat het of kaarten kopen is op een bepaald tijdstip of een dagkaart kopen op wedstrijd dag aangezien ik een lange reis moet maken ........

daarnaast zag ik dat binnenkort Cercle brugge - Club brugge is , gaat deze ook in de losse verkoop ? ik wou al eerder naar Cercle Brugge - Antwerp ( ook een mail gestuurd naar de club ) maar ze wouden me absoluut geen kaarten verkopen ook niet op vertoon van mijn ID ( want stel je voor he )

Eupen mag geen probleem zijn, halen met moeite 2000 toeschouwers op 'gewone' wedstrijden. Maar er is wel combi opgelegd voor de uitsupporters, voor de thuissupporters gelden er zo goed als zeker geen restricties - denk ik. Misschien toch best nog eens vragen.

Wat betreft Cercle, ik denk de reden dat ze moeilijk doen is de nogal tumultueuze promotiewedstrijd vorig seizoen tegen Beerschot, die willen absoluut geen Antwerpfans in de thuisvakken vermoed ik...

Saltacampos

Citaat van: jdebruin96 op jan 03, 2019, 22:44:07
Gaat het je om het Jan Breydel stadion die je nog moet zien of om Cercle Brugge die nog afgevinkt moet worden? In het eerste geval zou ik dan lekker naar Club Brugge gaan. Als een club zo moeilijk doet zeg ik al gauw van: bekijk het lekker. Ik heb een boekingsgeschiedenis mocht je die nodig hebben ;)
Dat is enkel omdat de tegenstander van die dag een stel randdebielen onder zijn aanhang had, Cercle Brugge is anders één van de vriendelijkste clubs in de pintjesliga. Dan nog was het met een tijdig aangemaakt online account geen enkel probleem geweest om tickets voor deze wedstrijd te kunnen kopen.

Ik zou net eerder aanraden om JB af te vinken als Cercle thuis speelt. De tribunes onderin zijn zo smal bemeten dat je nauwelijks op je plaats raakt als je niet net aan de gang zit. Als Cercle speelt, kan je gewoon over de stoelen naar je plaats, als Club thuis speelt, lukt dat niet want er is te veel volk.

Ook logisch als je van een staantribune een zittribune maakt door er gewoon stoeltjes op te monteren.
Over land and sea

Bakkie

Het duurt nog even maar we hebben zojuist vliegtickets geboekt naar Bristol. We zijn van plan om tijdens het paasweekend Cardiff en Swansea te bezoeken. Maar we twijfelen nog over onze verblijf plaats. Swansea, Cardiff of Bristol. Na het voetbal drinken we graag nog een biertje in de pub en daarna proberen we vaak ook nog het nachtleven te ontdekken.

Hebben jullie tips???

ALenstra

Ik vond Swansea niet bijzonder, Bristol is leuker. Met Cardiff heb ik geen ervaring.

Freekos79

Citaat van: Bakkie op jan 04, 2019, 22:07:23
Het duurt nog even maar we hebben zojuist vliegtickets geboekt naar Bristol. We zijn van plan om tijdens het paasweekend Cardiff en Swansea te bezoeken. Maar we twijfelen nog over onze verblijf plaats. Swansea, Cardiff of Bristol. Na het voetbal drinken we graag nog een biertje in de pub en daarna proberen we vaak ook nog het nachtleven te ontdekken.

Hebben jullie tips???

Bristol kan ik aanraden voor nachtleven en pubs.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Citaat van: Bakkie op jan 04, 2019, 22:07:23
Het duurt nog even maar we hebben zojuist vliegtickets geboekt naar Bristol. We zijn van plan om tijdens het paasweekend Cardiff en Swansea te bezoeken. Maar we twijfelen nog over onze verblijf plaats. Swansea, Cardiff of Bristol. Na het voetbal drinken we graag nog een biertje in de pub en daarna proberen we vaak ook nog het nachtleven te ontdekken.

Hebben jullie tips???

Swansea heb je in mijn ogen enkel de Wind Street,
2x gedaan, wel met Boxing Day telkens en hier was telkens tof wat gezellig drukte.
Gezelliger ten op zichte van grootsteden of grote clubs, ook hebben we nu eens de hele straat afgegaan en dat ging over vele verschillende muziekgenres waardoor je zeker een pub vindt naar je smaak

Cardiff / Bristol geen ervaring
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Saltacampos

Ben in Cardiff geweest voor de Europese Supercup tussen Real Madrid en Sevilla en ik vond het een leuke stad met erg vriendelijke mensen.
Er is in een oude industriële buurt een volledig nieuw uitgangsgedeelte gerealiseerd, waar zich ook de grote hotels bevinden.
Leuke pubs te over o.a. rechtover het Millennium Stadium, dat vlakbij het station ligt.
Over land and sea

Bakkie

Bedankt voor alle reacties heren!