Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Prachtig programma in Londen, drie wedstrijden in twee dagen is mogelijk. Even kijken waar ik naar toe ga.

Arjen

#4381
Ja. Ideaal die vroege en late aftrap. Ik ga voor West Ham, Crystal Palace en Fulham. Ook buiten Londen zijn er mogelijkheden om meerdere wedstrijden te bezoeken.

woutertwente

Citaat van: Footballromantic op dec 05, 2018, 20:02:38
Gedeelte van de wedstrijden wel hoor...
Maar de wedstrijd van vrijdag tegen MVV niet?

ALenstra

Kijk eens op de website van NEC.

jdebruin96

Misschien een hele gekke vraag.. Hoe kom ik aan een kaartje voor de T2 tribune bij Royal Antwerp?
Ik zou dolgraag op die tribune eens plaats willen nemen bij Antwerp. Diverse keren heb ik de Bosuil al bezocht maar online heb ik nooit de mogelijkheid gehad om daar een kaartje te kopen.

De publiekswissel

Citaat van: jdebruin96 op dec 11, 2018, 09:15:50
Misschien een hele gekke vraag.. Hoe kom ik aan een kaartje voor de T2 tribune bij Royal Antwerp?
Ik zou dolgraag op die tribune eens plaats willen nemen bij Antwerp. Diverse keren heb ik de Bosuil al bezocht maar online heb ik nooit de mogelijkheid gehad om daar een kaartje te kopen.

Op zoek naar een seizoenkaarthouder die niet gaat. Is geen losse verkoop voor.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/


samvdl

Met mijn 21 jaar ben ik nog een 'beginnende groundhopper'. Tussen de periode 18-02-2019 en 08-03-2019 wil ik een week naar Engeland om zoveel mogelijk wedstrijden te bezoeken. Aston Villa en Brentford staan bovenaan de lijst, dus het wordt waarschijnlijk een combinatie tussen Birmingham en Londen.

De Engelse wedstrijden staan er volgens mij nogal om bekend om vaak van speeldatum te wijzigen i.v.m. de vele alternatieve toernooien waar de clubs aan meedoen (UCL, EL, FA Cup, League Cup etc...). Hoe ver van tevoren boeken jullie altijd jullie trip? En hoe is dat dan het best te boeken in combinatie met de vliegtickets?

Freekos79

Citaat van: samvdl op dec 11, 2018, 16:23:07
Met mijn 21 jaar ben ik nog een 'beginnende groundhopper'. Tussen de periode 18-02-2019 en 08-03-2019 wil ik een week naar Engeland om zoveel mogelijk wedstrijden te bezoeken. Aston Villa en Brentford staan bovenaan de lijst, dus het wordt waarschijnlijk een combinatie tussen Birmingham en Londen.

De Engelse wedstrijden staan er volgens mij nogal om bekend om vaak van speeldatum te wijzigen i.v.m. de vele alternatieve toernooien waar de clubs aan meedoen (UCL, EL, FA Cup, League Cup etc...). Hoe ver van tevoren boeken jullie altijd jullie trip? En hoe is dat dan het best te boeken in combinatie met de vliegtickets?

Ik boek meestal pas als de exacte speeldata bekend zijn. Zo kan ik het beste plannen en de meeste wedstrijden zien. Vliegtickets boek ik apart van hotel en zoek via Chaser de beste prijs/kwaliteit verhouding. Hotel meestal via Booking.com of Airbnb.
Volgende wedstrijd: ?

samvdl

Citaat van: Freekos79 op dec 11, 2018, 18:37:58
Ik boek meestal pas als de exacte speeldata bekend zijn. Zo kan ik het beste plannen en de meeste wedstrijden zien. Vliegtickets boek ik apart van hotel en zoek via Chaser de beste prijs/kwaliteit verhouding. Hotel meestal via Booking.com of Airbnb.

Bedankt voor je antwoord! Hoe ver van tevoren zijn de definitieve speeldata meestal bekend? Ik sta te springen om te boeken... ;)

Freekos79

Citaat van: samvdl op dec 11, 2018, 18:39:10
Bedankt voor je antwoord! Hoe ver van tevoren zijn de definitieve speeldata meestal bekend? Ik sta te springen om te boeken... ;)
Op Efl.com en premierleague.com staat vermeld wanneer deze bekend worden gemaakt.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: samvdl op dec 11, 2018, 16:23:07
De Engelse wedstrijden staan er volgens mij nogal om bekend om vaak van speeldatum te wijzigen i.v.m. de vele alternatieve toernooien waar de clubs aan meedoen (UCL, EL, FA Cup, League Cup etc...). Hoe ver van tevoren boeken jullie altijd jullie trip? En hoe is dat dan het best te boeken in combinatie met de vliegtickets?
Dat valt wel mee. In de Premier League en Football League worden alleen TV duels verplaatst naar een ander plekje in het weekend.

Daarnaast worden in weekenden van de FA Cup tot en met de 5e ronde geen wedstrijden in de hoogste divisie ingepland. Vanaf de kwartfinale wel (16 maart), en tijdens de finale van de league Cup (24 februari). Daar kun je gewoon rekening mee houden.

De enige echt onzekere factoren zijn het weer en gele hesjes.

De periode die je hebt gekozen is nogal beperkt qua wedstrijden. In de Football League zijn die weken geen midweekse rondes, in de PL alleen rond 26/27 februari maar het is lastig om daar iets te combineren.

RoyBouten

Vraagje, ik twijfel het FA cup weekend tussen QPR-Leeds (vanwege het uitvak) en Fulham - Oldam (vanwege Graven Cottage). Lijkt me dat Leeds gezien hun away support wel een aantal duizenden mee neemt. QPR lijkt me niets maar moet ik ook gewoon hebben gehad. Wat zou jullie advies zijn? QPR en dan plekje rondom het uitvak?

Freekos79

Citaat van: RoyBouten op dec 11, 2018, 20:20:01
Vraagje, ik twijfel het FA cup weekend tussen QPR-Leeds (vanwege het uitvak) en Fulham - Oldam (vanwege Graven Cottage). Lijkt me dat Leeds gezien hun away support wel een aantal duizenden mee neemt. QPR lijkt me niets maar moet ik ook gewoon hebben gehad. Wat zou jullie advies zijn? QPR en dan plekje rondom het uitvak?

QPR, bij het uitvak inderdaad.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Zou me niet verbazen als Oldham ook veel volk meeneemt. Ben ooit eens bij een bekerwedstrijd Fulham-Swindon Town geweest en het uitvak zat helemaal vol. Qua stadion geef ik Fulham de voorkeur. Twee jaar geleden ook nog bij een competitiewedstrijd QPR-Leeds United geweest trouwens.