Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

samvdl

Citaat van: Mrmtty20 op mei 17, 2019, 14:32:05
Zoals iedereen vanaf deze periode stilletjes aan begint te doen, maak ik ook al een verlanglijstje voor volgend seizoen. Ik zou graag de ArenA afvincken liefst tegen PSV, om zo dus ook 'de topper' te vincken. Is het relatief makkelijk om tickets te kopen of zet ik die maar gewoon direct aan de kant wegens onmogelijk?
Ik heb 5j geleden de klassieker in de kuip gedaan door een clubcard aan te vragen en direct tickets te bestellen als deze beschikbaar waren, ik vermoed dat Ajax - PSV op dezelfde manier zal verkopen?

Ik heb een seizoenkaart en een SVA-kaart, dus kan tegen die tijd makkelijk kaarten voor je regelen als je me een berichtje stuurt.

samvdl

Heeft iemand ervaring met het bezoeken van de Championship Play-Off Final op Wembley? Mijn vader en ik willen proberen kaarten te scoren voor de wedstrijd van 27 mei.

ALenstra

Kaarten moet je bij de finalisten regelen, tenminste zo is mij verteld. Zelf geen ervaring met die finales.

Mrmtty20

Citaat van: samvdl op mei 18, 2019, 18:42:27
Ik heb een seizoenkaart en een SVA-kaart, dus kan tegen die tijd makkelijk kaarten voor je regelen als je me een berichtje stuurt.
Thx! Hou ik zeker in gedachten

FCT1980

Citaat van: ALenstra op mei 18, 2019, 19:11:49
Kaarten moet je bij de finalisten regelen, tenminste zo is mij verteld. Zelf geen ervaring met die finales.

En bij Villa ben je kansloos als je geen connecties hebt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

maikelll043

Citaat van: Mrmtty20 op mei 17, 2019, 14:32:05
Zoals iedereen vanaf deze periode stilletjes aan begint te doen, maak ik ook al een verlanglijstje voor volgend seizoen. Ik zou graag de ArenA afvincken liefst tegen PSV, om zo dus ook 'de topper' te vincken. Is het relatief makkelijk om tickets te kopen of zet ik die maar gewoon direct aan de kant wegens onmogelijk?
Ik heb 5j geleden de klassieker in de kuip gedaan door een clubcard aan te vragen en direct tickets te bestellen als deze beschikbaar waren, ik vermoed dat Ajax - PSV op dezelfde manier zal verkopen?

Misschien dat je naar de Johan Cruijff Schaal kunt gaan begin volgend seizoen. Denk dat de kaartverkoop voor die wedstrijd niet hard loopt ivm vakantieperiode

ALenstra

De gemeente Amsterdam gaat vast weer allerlei restricties opleggen waardoor vrije verkoop onmogelijk wordt.

Nort

Citaat van: ALenstra op mei 19, 2019, 10:28:27
De gemeente Amsterdam gaat vast weer allerlei restricties opleggen waardoor vrije verkoop onmogelijk wordt.
Vrije verkoop in dit soort wedstrijden is gewoon een illusie en moeten ze ook niet doen. De kans dat het uit de hand loopt is best groot, begin eerst eens met 90% van de andere wedstrijden. Het supporterscollectief heeft afgelopen week de resultaten getoond en daarin zie je opnieuw dat 'normalisatie' enkel een hip mode woord is.

De afgelopen twee jaar heeft de lokale driehoek kunnen sjoemelen met de cijfers (door omwisselen bij het uitvak als eigen vervoer te beschouwen i.p.v. autocombi). Nu dat niet meer mogelijk is, is de conclusie pijnlijk. We zullen altijd een combi- en restrictieland blijven.

Olav

Eens met Nort, cijfers liegen niet: (via @dutchultrasfanatics)

samvdl

Bedankt voor de reacties betreffende de Play-Off finale! Heb nu 1 via via membership van Aston Villa, is er toevallig iemand die ook een membership heeft? Mijn dank is groot!

Hugo

Citaat van: Olav op mei 19, 2019, 13:43:35
Eens met Nort, cijfers liegen niet: (via @dutchultrasfanatics)


Ik ben niet bekend met deze materie. Wat zeggen de cijfers volgens jullie? Is er bijvoorbeeld een trend zichtbaar?

FC_Emmen

Bij ons wordt heel vaak iets vrij vervoer genoemd en dan mag je alleen met de bus of auto en niet naar de (binnen)stad. De enige wedstrijden waar het echt 100% vrij was waren Excelsior uit en Ajax uit.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Kölsche Bosschenaar

Wat houdt eigen vervoer precies in? Ben deze term nog nooit tegen gekomen, maar blijkt veel toegepast te worden. Bij Den Bosch hebben we eigenlijk altijd een buscombi of autocombi.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Nort

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op mei 20, 2019, 09:54:30
Wat houdt eigen vervoer precies in? Ben deze term nog nooit tegen gekomen, maar blijkt veel toegepast te worden. Bij Den Bosch hebben we eigenlijk altijd een buscombi of autocombi.
Meestal: je moet verplicht met de auto komen. Je weg naar het stadion mag je zelf bepalen en je mag vooraf en achteraf niet in de stad komen.

Joost

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op mei 20, 2019, 09:54:30
Wat houdt eigen vervoer precies in? Ben deze term nog nooit tegen gekomen, maar blijkt veel toegepast te worden. Bij Den Bosch hebben we eigenlijk altijd een buscombi of autocombi.

Dat is eigenlijk een autocombi zonder omwisselen.

We hebben met Roda dit seizoen 1 verplichte combi gehad en dat was MVV uit, die was wel gelijk met alle toeters en bellen maar heel onlogisch was dat niet. Alle andere wedstrijden waren met de eigen auto te bezoeken al was er wel vrijwel altijd een beperking aan het aantal auto's dat mocht gaan. Problemen zijn er niet geweest dus ik ga er vanuit dat we volgend jaar ook weer deze regeling hebben.

Volgens mij zijn er voor supporters naar Kerkrade ook weinig beperkingen geweest. MVV had een buscombi uiteraard en Twente ook.