OPROEP: wie wil er mee naar een echte "That Final Day"?

Gestart door TeeZee, mei 03, 2010, 14:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Barnet of Grimsby degradeert dit seizoen naar de amateurs. Er is nog één wedstrijd te gaan. De situatie doet een beetje denken aan die uit de documentaire "That Final Day" over Swansea en Exeter.

Barnet speelt tegen Rochdale en ik wil er naartoe. Ik heb nog enkele plekken over in de auto. Het wordt een dagtrip via de tunnel. Geïnteresseerden kunnen zich melden.

Hugo

Lijkt me een prachtige gelegenheid om Underhill weer eens te bezoeken, ik heb helaas andere verplichtingen. Anyway, veel plezier!

Joost

ik ben al bij een andere that final day. In exeter. Veel plezier, ik was anders graag meegegaan

Peenvogel

Ik ga zondag al naar Alemannia Aachen en om echtscheiding te voorkomen zijn twee trips uitgesloten ;)

Batflyer

Het is dat ik zaterdag al naar Millwall ga, anders had ik best meegewild. Veel plezier alvast!
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Rob_Mill

De echte gaan natuurlijk naar Burton Albion v Grimsby Town...

Sebastiaan_W

Ik ben afgelopen zaterdag al naar de onderlinge wedstrijd tussen Grimsby en Barnet geweest.

TeeZee

Barnet verwacht de hoogste gate in jaren, Rochdale gaat iets doen met rare hoedjes en Barnet met ballonnen. De bekendste Bee, John Motson, komt ook langs. Barnet is een soft spot, maar ik hoop dat ze eruit gaan. Helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staat namelijk het meemaken van een ultimate drop op final day. Morgenochtend ga ik rijden en ik heb de hele week al kriebels, nice.

TeeZee

Gek genoeg zat vandaag mijn ticket voor Barnet v Rochdale bij de post. Daar hebben ze toch wel een risico genomen mijns inziens. In de mail stond dat ik het ticket kon ophalen bij de ticket office. Maar goed, maakt niet uit.

Hugo

Citaat van: TeeZee op mei 07, 2010, 10:43:34
Barnet verwacht de hoogste gate in jaren, Rochdale gaat iets doen met rare hoedjes en Barnet met ballonnen. De bekendste Bee, John Motson, komt ook langs. Barnet is een soft spot, maar ik hoop dat ze eruit gaan. Helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staat namelijk het meemaken van een ultimate drop op final day. Morgenochtend ga ik rijden en ik heb de hele week al kriebels, nice.

Als Grimsby niet degradeert zou dat wel een stunt zijn, want die hebben meer als 13 punten achterstand gehad op een veilige plek. Cheltenham kan overigens ook nog degraderen. Ik duim voor Grimsby Town maar ben bang dat ze eraan gaan.

Morgenmiddag lekker de ontknoping volgen bij Final Score, in League One is het zowel boven en onderaan de ranglijst erg spannend. Daarna de ontknoping zien van de 1.Bundesliga bij de ARD.

TeeZee

Nou, dat was al snel heel erg niet spannend doordat Grimsby binnen no-time 2-0 achterstond. Barnet en Rochdale wilden dan ook niet meer. Niettemin een leuke dag met een amateuristische pitch invasion.