Hoofdmenu

België 2014-2015

Gestart door Breda, jun 11, 2014, 23:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GH-Experiences

Citaat van: voetbalfan op jan 07, 2015, 12:11:00
Ik veronderstel dat ik de link hier gewoon mag posten, Freebird?
http://honderddagenvoetbal.com/

Hoe kom je trouwens aan een ticket voor Cambuur - Heerenveen als ik vragen mag?

Mooi die site en aantal leuke wedstrijden bij! ik zou ManCity alleen persoonlijk overslaan.
Erg kil en sfeerloos hok halfvol met toeristen. United heeft de naam maar City maakt het echt pas waar.
Ik zou zelf FC United doen. tegen die tijd zal stadion van hen ook wel klaar zijn.

Zelf ook opzoek naar kaarten Cambuur - Heerenveen.... help!

Voetbalman

Eind 2013 nochtans een topervaring gehad in het Etihad Stadium. Acht jaar geen match in 't buitenland gezien, de vriendin meegenomen richting Manchester voor een 'romantische' citytrip en Manchester City de Spurs zien verpulveren met 6-0! Na enkele minuten de 1-0 en een zatte euforische Engelsman rond mijn nek, we zaten tien meter van het away end, dus de sfeer was eigenlijk wel verpletterend.

Maar goed, been there done that en de sfeer die ik toen meemaakte zal zich niet snel herhalen bij een nieuw bezoek. Uiteraard wil ik onze enorme held Vincent Kompany zien spelen, de bak Etihad trekt me niet meer aan. Dus om de 'geweldige' ervaring niet uit te wissen met een nieuwe sfeerloze namiddag, verkies ik de lokale club FC United of Manchester.  Zal ze wel 's volgen op een away of Europees (vorig jaar de 2-3 in München kunnen meepikken en dit jaar waren we in Rome voor de 0-2 overwinning).

wormonline

Citaat van: Freebird op jan 07, 2015, 12:39:16
Eind 2013 nochtans een topervaring gehad in het Etihad Stadium. Acht jaar geen match in 't buitenland gezien, de vriendin meegenomen richting Manchester voor een 'romantische' citytrip en Manchester City de Spurs zien verpulveren met 6-0! Na enkele minuten de 1-0 en een zatte euforische Engelsman rond mijn nek, we zaten tien meter van het away end, dus de sfeer was eigenlijk wel verpletterend.

Maar goed, been there done that en de sfeer die ik toen meemaakte zal zich niet snel herhalen bij een nieuw bezoek. Uiteraard wil ik onze enorme held Vincent Kompany zien spelen, de bak Etihad trekt me niet meer aan. Dus om de 'geweldige' ervaring niet uit te wissen met een nieuwe sfeerloze namiddag, verkies ik de lokale club FC United of Manchester.  Zal ze wel 's volgen op een away of Europees (vorig jaar de 2-3 in München kunnen meepikken en dit jaar waren we in Rome voor de 0-2 overwinning).
Heb net je site bekeken, jaloersmakend leuk plan! Heb je ook ergens een lijst met geplande/bevestigde bezoeken? Zou ik voor het overzicht leuk vinden.

Misschien ook leuk om op dit forum ergens een eigen topic te openen met wat verslagen, linkjes, foto's en dergelijke. Zijn genoeg leden hier die zoiets hebben.

Voetbalman

Citaat van: wormonline op jan 07, 2015, 12:59:25
Heb net je site bekeken, jaloersmakend leuk plan! Heb je ook ergens een lijst met geplande/bevestigde bezoeken? Zou ik voor het overzicht leuk vinden.

Misschien ook leuk om op dit forum ergens een eigen topic te openen met wat verslagen, linkjes, foto's en dergelijke. Zijn genoeg leden hier die zoiets hebben.

Jaloers? Kan ik best begrijpen, voor voetbalhoppers als ons lijkt het een beetje dromen. Maar aangezien deze jongen zich nog niet heeft voortgeplant, komt hij er ook gemakkelijker mee weg.

Een lijst komt eraan, maar omdat ik pas volledig op 31 december dit plan aanvatte is het nu wat boksen om nog goede reisvoorwaarden en tickets te verkrijgen. De maand januari en februari zullen zich als het moeilijkst aankondigen denk ik, al begint het wel vorm te krijgen. Eens er een semi-definitieve lijst is, zal ik hem zeker bekend maken.

Het tweede punt moet ik nog bekijken, aangezien het allemaal wel heel hard gaat momenteel. Ondertussen start ik ook met alles al eens uit te schrijven, het plannen vraagt veel tijd, ... Moeilijke bevalling denk ik om ook nog verschillende topics/blogs te onderhouden. I'll do my best :)



wormonline

Citaat van: Freebird op jan 07, 2015, 13:05:02
Jaloers? Kan ik best begrijpen, voor voetbalhoppers als ons lijkt het een beetje dromen. Maar aangezien deze jongen zich nog niet heeft voortgeplant, komt hij er ook gemakkelijker mee weg.
Ik hoop binnenkort af te studeren, als ik dan ook nog een baan zou kunnen vinden ga ik ook wat meer hoppen hoop ik. Tot die tijd hop ik virtueel met jou (en anderen op dit forum) mee.
Citeer
Een lijst komt eraan, maar omdat ik pas volledig op 31 december dit plan aanvatte is het nu wat boksen om nog goede reisvoorwaarden en tickets te verkrijgen. De maand januari en februari zullen zich als het moeilijkst aankondigen denk ik, al begint het wel vorm te krijgen. Eens er een semi-definitieve lijst is, zal ik hem zeker bekend maken.
Snap ik, we zien hem wel eens verschijnen.
Citeer
Het tweede punt moet ik nog bekijken, aangezien het allemaal wel heel hard gaat momenteel. Ondertussen start ik ook met alles al eens uit te schrijven, het plannen vraagt veel tijd, ... Moeilijke bevalling denk ik om ook nog verschillende topics/blogs te onderhouden. I'll do my best :)
Je kunt ook af en toe een kleine update plaatsen met een fotootje en een linkje naar je blog bijvoorbeeld. Ik heb je pagina in ieder geval geliked, dus ik zal wel op de hoogte blijven via Facebook.

Freekos79

Citaat van: voetbalfan op jan 07, 2015, 12:11:00
Ik veronderstel dat ik de link hier gewoon mag posten, Freebird?
http://honderddagenvoetbal.com/


leuk initiatief!
Volgende wedstrijd: ?

wekke

CiteerLierse keert zaterdagavond laat terug van winterstage. Maandag worden de trainingen hervat.
Voor dinsdag werd er een oefenwedstrijd ingepland. Om 19u30 wordt er afgetrapt in het Ludo Coeckstadion waar Berchem Sport gastheer speelt voor Lierse. Algemene inkom 5€.
www.lierse.com

jona93

SK Lebeke Aalst (2e provinciale) doet op het einde van het seizoen de boeken toe!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12


Joost

Cappellen, koploper in 3B heeft inmiddels laten weten niet te willen promoveren.

KRCM1904

't Is morgen weer eens D-Day bij Racing Mechelen.

http://vimeo.com/119320170
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Terranova

Citaat van: Joost op jan 19, 2015, 22:09:03
Cappellen, koploper in 3B heeft inmiddels laten weten niet te willen promoveren.

Wie willen er wel promoveren vanuit de 3e klasse?

Nou was ik afgelopen zaterdag bij KSK Heist. Voldoet bijvoorbeeld die club wel aan de door de KBVB gestelde eisen voor volgend seizoen? Zou me enigszins verbazen namelijk.

Joost

Citaat van: Terranova op feb 12, 2015, 08:40:25
Wie willen er wel promoveren vanuit de 3e klasse?

Nou was ik afgelopen zaterdag bij KSK Heist. Voldoet bijvoorbeeld die club wel aan de door de KBVB gestelde eisen voor volgend seizoen? Zou me enigszins verbazen namelijk.

Zijn er aanvullende eisen voor volgend jaar?

Er zijn maar vier teams die een licentie aanvroegen, Deinze en Coxyde in 3A en Union en Hasselt in 3B.
De clubs hebben nog tot en met de 15e van de maand en ik had ook Bocholt erbij verwacht. Coxyde was lang onzeker maar die gaan het dus toch proberen.

Voetbalman

Cappellen is zich toch aan het voorbereiden om een licentie te vragen, zitten in dubio daar. Er zijn al huidige spelers met een contractvoorstel voor tweede, dat uiteraard vervalt als Cappellen de licentie niet vraagt/krijgt.

Hoogstraten bijvoorbeeld moet tien jaar afbetalen voor dat ene jaar in tweede. Kan toch de bedoeling niet zijn?

Terranova

Citaat van: Joost op feb 12, 2015, 09:00:01
Zijn er aanvullende eisen voor volgend jaar?

Er zijn maar vier teams die een licentie aanvroegen, Deinze en Coxyde in 3A en Union en Hasselt in 3B.
De clubs hebben nog tot en met de 15e van de maand en ik had ook Bocholt erbij verwacht. Coxyde was lang onzeker maar die gaan het dus toch proberen.

Oh, ik dacht dat de KBVB per volgend seizoen eisen heeft gesteld aan stadions, verlichting etc.
Of is dat alweer oud nieuws? Ik kan het af en toe niet bijhouden in Belgie...