Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jesse

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2017, 16:27:11
Ja daar heb je gelijk in haha, dank voor je reactie.
Zaterdag 13 mei komt mij echter heel goed uit qua datum maar rond de grensstreek zijn er weinig andere mogelijkheden. Schalke - HSV lijkt uitverkocht, Fortuna Köln - Duisburg lijkt me ook lastig tussen te komen ivm mogelijke titel Duisburg en Viktoria Köln is ook al lang kampioen dan.

er zijn 13 mei nog wel een paar opties hoor, je kan ook naar Wuppertaler - Bonner SC (prachtig stadion) of Rot weiss Ahlen - sportfreunde siegen.

maar je kan ook een dubbel maken met om 14:00 Alemannia Aachen - Schalke II en om 20:30 Waasland Beveren - Sint Truiden.

headout

Citaat van: Freekos79 op apr 25, 2017, 17:46:33
Fortuna köln moet je zeker lukken. Lijkt me ook een mooiere pot in een leukere ground
Eens, deze zou ik zeker kiezen, old skool ground.

RWE - RWO in de Niederrheinpokal finale is vele malen leuker.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ricodejong4

Oke oke dank voor jullie reacties! :)
Wellicht dan toch Fortuna Köln - Duisburg proberen al vrees ik wel voor een Duisburg invasie. Maar de wedstrijd begint al 13:30 dus vroeg bij het stadion zijn dan kunnen we altijd nog doorrijden naar Essen als het uitverkocht is.

De Twaalfde Man

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2017, 19:52:36
Oke oke dank voor jullie reacties! :)
Wellicht dan toch Fortuna Köln - Duisburg proberen al vrees ik wel voor een Duisburg invasie. Maar de wedstrijd begint al 13:30 dus vroeg bij het stadion zijn dan kunnen we altijd nog doorrijden naar Essen als het uitverkocht is.

Als je zo graag naar Fortuna Köln wil, waarom koop je dan niet gewoon online de kaarten? Tenzij er beperkingen zijn tegen Duisburg, zullen kaarten online in de verkoop zijn. Mocht je niet online kunnen kopen, dan zou ik de club contacten of je kaarten kan reserveren.

Semper Fidelis

Citaat van: De Twaalfde Man op apr 04, 2017, 12:16:54
Baden: Kirchheim - Nöttingen in ??
Bayern: SV Wacker Burghausen - 1. FC Schweinfurt 05 in
Berlin: BFC Dynamo - Viktoria Berlin in Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark
Brandenburg: Cottbus - Lückenwalde in Cottbus
Bremen: Bremen SV - Leher TS in ??
Hamburg: n.n.b.
Hessen: RW Hadamar - Wehen Wiesbaden in ??
Mecklenburg-Vorpommern: FC Hansa Rostock - MSV Pampow
Mittelrhein: SC Fortuna Köln - ?? in Bonn
Niederrhein: Rot-Weiss Essen - ? in ??
Niedersachsen: Lüneburger - Sport-Klub Hansa - VfL Osnabrück in Bardowick
Rheinland: gespeeld in Salmrohr
Saarland: SV Elversberg - 1. FC Saarbrücken in ??
Sachsen: Lokomotiv Leipzig - Chemnitzer FC in ??
Sachsen-Anhalt: Germania Halberstadt - 1. FC Magdeburg in ??
Schleswig-Holstein: Holstein Kiel - SV Eichede in ??
Südbaden: VfR Hausen - ?? in ??
Südwest: Worms - Morlautern in Pirmasens
Thüringen: Wacker Nordhausen - FC Rot-Weiß Erfurt in ??
Westfalen: SC Paderborn 07 - Sportfreunde Lotte in Paderborn
Württemberg: SV Stuttgarter Kickers - ?? in ??.

Kleine aanvulling op de lijst met Regional Cups in Duitsland. Vul maar aan zodra informatie bekend is :)

Semper Fidelis

Citaat van: Joost op apr 08, 2017, 21:21:10
Dat wordt dan op basis van de huidige stand;

Viktoria Koln - CZ Jena
Eerste of tweede Südwest - Meppen
Unterhaching - Eerste of tweede Südwest

Terranova

#1731
Hopen op CZ Jena, Mannheim en Unterhaching volgend jaar in de 3. Liga.
Zoals het er momenteel uit ziet geen Mainz II en Werder Bremen II volgend jaar in de 3. Liga. Daarmee blijven er 0 tweede teams over _O_ Mainz II lijkt sowieso te degraderen, Bremen maakt nog een goede kans op handhaving.

(ik zie trouwens net terwijl ik WBII aanklik dat de zoon van Frank Verlaat daar zijn wedstrijden speelt :D #leukweetje).

Jehoentelaar

Ik hoop op Meppen en Mannheim (bij onderling treffen Meppen). Viktoria of Jena is mij om het even maar vanuit Münsters perspectief is het fijn als er geen enorme overbevolking aan Ostvereine ontstaat.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Meppen, Mannheim en Unterhaching voor mij. Maar dat is een bij voorbaat al onmogelijke combinatie....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Viktoria zou prettig zijn. Dan is er weer een stevig betalende ploeg uit de RL West weg.

Terranova

Citaat van: Jehoentelaar op mei 01, 2017, 16:40:44
Ik hoop op Meppen en Mannheim (bij onderling treffen Meppen). Viktoria of Jena is mij om het even maar vanuit Münsters perspectief is het fijn als er geen enorme overbevolking aan Ostvereine ontstaat.

Tijd dat er eens wat Ostvereine richting BL opstomen....

Terranova

Citaat van: Joost op mei 01, 2017, 19:35:46
Viktoria zou prettig zijn. Dan is er weer een stevig betalende ploeg uit de RL West weg.

Draaien inderdaad al een seizoen of drie bovenin mee maar wist niet dat hun een investeerder hadden...
Waarom zou je daar zoveel geld in willen stoppen dan? Ik bedoel; je hebt 1. FC en dan ook nog eens Fortuna in de bovenste drie profliga's spelen. Drie teams is wat gortig niet?

Volgend jaar krijgen we Uerdingen sowieso weer terug. Hopelijk dan eens een seizoen met een traditionverein als kampioen in de RLW.

Sebastiaan_W

Minn voorkeur heeft absoluut Carl Zeiss Jena en verder SV Meppen en Waldhof Mannheim.

ALenstra

Absoluut, die drie moeten het worden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: ALenstra op mei 01, 2017, 20:19:48
Absoluut, die drie moeten het worden.
voor mij ook
Het ene stadion is het andere niet!