Amateurs 2015/2016

Gestart door hgrm, aug 09, 2015, 23:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvdreumel2

Gezien de bekerresultaten wilde ik Ruwaard (Oss) ook toevoegen aan dit groepje ploegen. Zeer grote beker- en oefennederlagen waarbij men bijna heeft besloten om het eerste elftal uit de competitie te halen. Nu zag ik dat ze de 1e competitiewedstrijd toch 0-0 hebben gespeeld.

Zelf heb ik jaren geleden ook voor  de beker gespeeld tegen VCO. Deze wedstrijd wonnen wij met 8-0. Niet zo bijzonder zou je denken maar met de wetenschap dat de wedstrijd na 30 minuten werd gestaakt wegens onweer, maakt het toch wel weer bijzonder.

Bossche Bol

ISC is na 3 seizoenen ook weer terug met een standaardelftal.
Eerste competitiewedstrijd was thuis tegen Hedel, uitslag 0-10.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Nort

Citaat van: jvdreumel2 op sep 08, 2015, 15:57:34
Gezien de bekerresultaten wilde ik Ruwaard (Oss) ook toevoegen aan dit groepje ploegen. Zeer grote beker- en oefennederlagen waarbij men bijna heeft besloten om het eerste elftal uit de competitie te halen. Nu zag ik dat ze de 1e competitiewedstrijd toch 0-0 hebben gespeeld.

Zelf heb ik jaren geleden ook voor  de beker gespeeld tegen VCO. Deze wedstrijd wonnen wij met 8-0. Niet zo bijzonder zou je denken maar met de wetenschap dat de wedstrijd na 30 minuten werd gestaakt wegens onweer, maakt het toch wel weer bijzonder.

Daar is VCO gewoon een ideale tegenstander voor :). Heb er 3 jaar gevoetbald en in die tijd hadden we met de B1 een oefenwedstrijd (zelf was ik op vakantie) tegen ik meen OKSV. De wedstrijd werd na 60 minuten met een 23-0 tussenstand maar gestaakt.

Overigens is het wel echt een hele gezellige vereniging, alleen sportief stelt het bar en bar weinig voor. Spelers van lagere elftallen werden vijf jaar geleden geregeld van het terras geplukt om op de bank bij het eerste plaats te nemen.

hgrm

Hier bij ons in de buurt heb je met SC Muiden ook zoiets.
Na jarenlang gesteggel met de gemeente omdat de accommodatie moest wijken voor huizen, is de gemeente eindelijk met een alternatief over de brug gekomen. In de tussentijd is de club door alle onzekerheid wel zo'n beetje leeggelopen. Het eerste stelt ook bar weinig voor, hetgeen ook bleek in de districtsbeker. Er werd met 25-1 verloren van 4e klasser BFC...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: nort op sep 08, 2015, 15:48:24
Ben afgelopen zondag bij SVS geweest

Hoezo dat dan? :-D

Shepherd

Waarom is die 6e Klasse afgeschaft?
Het lijkt me nou niet bepaald een plezier om wekelijks tegen veel te sterke tegenstanders te spelen.

Nort

Citaat van: AthleticHolanda op sep 08, 2015, 18:00:46
Hoezo dat dan? :-D

Als KNVB scheidsrechter heb je nu eenmaal niet de bevoegdheid om te bepalen welke wedstrijden je krijgt :p

Joost

Citaat van: Shepherd op sep 08, 2015, 19:20:36
Waarom is die 6e Klasse afgeschaft?
Het lijkt me nou niet bepaald een plezier om wekelijks tegen veel te sterke tegenstanders te spelen.

Een logisch gevolg. De poules in de derde, vierde en vijfde klasse in zuid2 zijn van 12 naar 4 clubs gegroeid. Daarmee zouden er nog maar 14 clubs overblijven voor de 6e klasse.

Langemannetje

John de Wolf is de nieuwe hoofdtrainer van GVVV. Ik vond het ontslag van Assink, na 5 succesvolle jaren, onnodig maar dat terzijde. Zoals het er nu naar uit ziet promoveert GVVV niet naar de Tweede Divisie en als DOVO dan nog promoveert vanuit de Hoofdklasse hebben we volgend jaar weer een derby van Veenendaal.
John de Wolf tegen Hansie Hansie, dat gaat een leuke derby worden.
73 grounds in 14 verschillende landen

Mokum1900

Iemand waar ik het programma ( voor de komende weken ) kan vinden van RBC Roosendaal zowel op de site van Rbc als mede Knvb.nl staat niks. Ze spelen Zuid 1 4de klas
Waar je ook gaat ik volg je overal


Bossche Bol

Citaat van: Mokum1900 op okt 25, 2015, 23:16:14
Iemand waar ik het programma ( voor de komende weken ) kan vinden van RBC Roosendaal zowel op de site van Rbc als mede Knvb.nl staat niks. Ze spelen Zuid 1 4de klas
Gewoon op voetbal.nl

1 nov, 14:30
Zeeland Sport 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Baskensburg

8 nov, 14:30
RBC 1 (zon) - BVV'63 1 (zon)
Herstaco Stadion

15 nov, 14:30
SVC 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Hamel

29 nov, 14:30
RBC 1 (zon) - METO 1 (zon)
Herstaco Stadion

6 dec, 14:30
HSC'28 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Harella

13 dec, 14:30
RBC 1 (zon) - SC Welberg 1 (zon)
Herstaco Stadion

24 jan, 14:30
Grenswachters 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark De Buizerd

31 jan, 14:30
RBC 1 (zon) - Noordhoek 1 (zon)
Herstaco Stadion

14 feb, 14:30
SC Gastel 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Blankershove

21 feb, 14:30
NSV 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark De Wallen

6 mar, 14:30
RBC 1 (zon) - ODIO 1 (zon)
Herstaco Stadion

13 mar, 14:30
WVV'67 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark De Fortuin

20 mar, 14:30
RBC 1 (zon) - Zeeland Sport 1 (zon)
Herstaco Stadion

3 apr, 14:30
BVV'63 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Rozenoord

10 apr, 14:30
RBC 1 (zon) - SVC 1 (zon)
Herstaco Stadion

24 apr, 14:30
SC Welberg 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark 't Zandbaantje

1 mei, 14:30
RBC 1 (zon) - Victoria'03 1 (zon)
Herstaco Stadion

8 mei, 14:30
RBC 1 (zon) - HSC'28 1 (zon)
Herstaco Stadion

16 mei, 14:30
METO 1 (zon) - RBC 1 (zon)
Sportpark Jac van Hoek
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)


hgrm

Met de opmerking dat ze graag op zaterdagavond spelen. Er zullen dus nog wel wat thuiswedstrijden (op korte termijn) van de zondagmiddag naar de zaterdagavond gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Langemannetje

Good old Dennis van Meegdenburg gaat zijn comeback maken voor GVVV. Eind vorig seizoen maakte de kale spits bekend definitief te zullen stoppen maar 'Opa' trainde elke donderdag nog met het eerste elftal mee. Het viel de assistent trainer op dat van Meegdenburg nog steeds uit alle hoeken raak schoot en John de Wolf heeft een succesvol verzoek om het eerste elftal te komen helpen bij hem neergelegd.
Ik ben heel benieuwd, alhoewel hij al 41 is, is het wel een bewezen goaltjesdief en juist dat is wat de ploeg van John de Wolf nodig heeft momenteel.
73 grounds in 14 verschillende landen