Week 49: Maandag 5 December t/m zondag 11 December

Gestart door Tribuneklanten, nov 03, 2016, 08:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: FCT1980 op dec 01, 2016, 12:12:43
Ik moet zeggen dat ik echt blij ben dat mijn vriendin niets om voetbal geeft.
Moet af en toe wel weer uitleggen dat een weekend Villa of een Europese wedstrijd van Twente (ja die gaan wel weer komen) een paar honderd euro kost wat we ook bij de vakantie hadden kunnen doen maar ga toch liever met vrienden op pad als het om voetbal gaat. Af en toe een keertje Twente vond ze wel leuk maar toen ik haar meenam naar Roma en Watford vond ze dat toch niet zo heel tof. Ach ja, als je een stedentripje kunt combineren met een wedstrijdje moet ze maar even door de zure appel heen bijten.

Zo sta ik er ook in. Ze wil niet eens mee, haha. Tijdens een city trip stuur ik ze dan even naar een museum en ga ik een paar uur weg om voetbal te kijken. Heerlijk!

Afgelopen april was ze wel mee naar Benfica omdat ik een kaartje over had. M'n pa kwam vanwege het verzetten van de wedstrijd niet op tijd aan in Lissabon om de wedstrijd met mij bij te wonen. Daar viel ze overigens wel echt met de neus in de boter. Heel gemoedelijke sfeer op de tribune, waar alle generaties te vinden zijn, maar wel een echte voetbalsfeer met constant geluid uit verschillende hoeken van het stadion op heerlijke Zuid-Amerikaans aandoende melodieën.

FCT1980

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 01, 2016, 12:24:57
Zo sta ik er ook in. Ze wil niet eens mee, haha. Tijdens een city trip stuur ik ze dan even naar een museum en ga ik een paar uur weg om voetbal te kijken. Heerlijk!

Afgelopen april was ze wel mee naar Benfica omdat ik een kaartje over had. M'n pa kwam vanwege het verzetten van de wedstrijd niet op tijd aan in Lissabon om de wedstrijd met mij bij te wonen. Daar viel ze overigens wel echt met de neus in de boter. Heel gemoedelijke sfeer op de tribune, waar alle generaties te vinden zijn, maar wel een echte voetbalsfeer met constant geluid uit verschillende hoeken van het stadion op heerlijke Zuid-Amerikaans aandoende melodieën.

Kijk dat zijn dan af en toe wel leuke dingen ja.
Maar wij zaten tussen de ultras van Roma en bij Watford - Palace waren meer politiebusjes dan normale auto's aanwezig. Dat vond ze toch een beetje eng ;)
Het is prima zo. Zij mooi met vriendinnen shoppen of naar een musical en ik naar de voetbal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robbie

Een zijspoor, maar nu we toch bezig zijn. In 11 Freunde stond laatst een mooi verhaal van een gast die zijn nieuwe vriendin meevroeg naar Babelsberg geloof ik. De vriendin zei "ja, lijkt me leuk". Blijkt ze een bekende fanatieke hooligan te zijn van de club. De vriend keek z'n ogen uit. Dat lijkt me ook wel mooi om eens mee te maken.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Robbie op dec 01, 2016, 14:18:43
Een zijspoor, maar nu we toch bezig zijn. In 11 Freunde stond laatst een mooi verhaal van een gast die zijn nieuwe vriendin meevroeg naar Babelsberg geloof ik. De vriendin zei "ja, lijkt me leuk". Blijkt ze een bekende fanatieke hooligan te zijn van de club. De vriend keek z'n ogen uit. Dat lijkt me ook wel mooi om eens mee te maken.

Daar zag ik foto's van. Die vriendin zat hoog in de hekken met de middelvinger omhoog haha
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

#34
Als we een weekend weg zijn gaat mijn vriendin heel af en toe mee. Vaak bij een avondwedstrijd. Overdag zijn er vele kleding en schoenenwinkels open om haar hobby ook een kans te geven. Na 3 uurtjes duik ik dan weer op bij een van te voren afgesproken cafeetje en vervolgen we samen ons weekend. Bij een avondwedstrijd ga ik in de middag met haar mee ,maar gelukkig worden die paar uurtjes vaak afgewisseld door een biertje hier en daar.

De mooiste ervaring had ze bij Erzgebirge Aue- Dynamo Dresden. Buiten was het een zootje door rellen maar dat deerde haar niet. De wedstrijd was erg vermakelijk maar dat maakte haar ook niet uit. Maar .....de wijn smaakte haar prima op de tribune. Ik heb geen enkele keer een biertje hoeven te halen...dat werd bezorgd!   Kijk ..  zo kan het dus ook!
Het ene stadion is het andere niet!

Nort

Ik heb me vriendin een keer mee genomen en sindsdien heeft ze niet de behoefte om mee te gaan. Destijds verregenden we op de tribune, werd de wedstrijd tijdens de rust (definitief) gestaakt en konden we de dag erna terug voor de 2e helft.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nort op dec 01, 2016, 15:50:06
Ik heb me vriendin een keer mee genomen en sindsdien heeft ze niet de behoefte om mee te gaan. Destijds verregenden we op de tribune, werd de wedstrijd tijdens de rust (definitief) gestaakt en konden we de dag erna terug voor de 2e helft.

Estoril
Het ene stadion is het andere niet!


FCT1980

Citaat van: Nort op dec 01, 2016, 15:50:06
Ik heb me vriendin een keer mee genomen en sindsdien heeft ze niet de behoefte om mee te gaan. Destijds verregenden we op de tribune, werd de wedstrijd tijdens de rust (definitief) gestaakt en konden we de dag erna terug voor de 2e helft.

Haha heel goed. Gelijk mee afrekenen.

Ik heb trouwens sowieso liever de vrouw op de bank dan in de hekken. Zo'n vrouw trekt me helemaal niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Hugo

Citaat van: FCT1980

Ik heb trouwens sowieso liever de vrouw op de bank dan in de hekken. Zo'n vrouw trekt me helemaal niet.

Ja, dan mag jij op de kinderen passen en gaat zij nasr de voetbal.

Saltacampos

Citaat van: FCT1980 op dec 01, 2016, 16:32:08
Haha heel goed. Gelijk mee afrekenen.

Ik heb trouwens sowieso liever de vrouw op de bank dan in de hekken. Zo'n vrouw trekt me helemaal niet.
Vrouwen die zich "mannelijker" gedragen dan de meeste mannen zijn ook niet zo mijn ding. Zo'n nieuwe vriendin die je met opgestoken middenvinger in de hekken ziet hangen, kan het nog erger ? Vreselijk...
Over land and sea

syntric

Citaat van: rrcg1899 op dec 01, 2016, 21:53:53
Vrouwen die zich "mannelijker" gedragen dan de meeste mannen zijn ook niet zo mijn ding. Zo'n nieuwe vriendin die je met opgestoken middenvinger in de hekken ziet hangen, kan het nog erger ? Vreselijk...

Een vrouwelijke hooligan zelfs als ik het goed begrepen heb, you couldn't make it up.
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: Hugo op dec 01, 2016, 18:46:28
Ja, dan mag jij op de kinderen passen en gaat zij nasr de voetbal.

Precies. Maar dat kan toch niet?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

bunnet

Citaat van: FCT1980 op dec 01, 2016, 16:32:08


Ik heb trouwens sowieso liever de vrouw op de bank dan in de hekken.

Haha :-)