Financiële problemen

Gestart door watergatehopper, mrt 03, 2017, 13:00:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Is 'Insolvenz' niet beter te vertalen als 'uitstel van betaling' of iets in die richting? In de eerste alinea staat dat een faillissement (Konkurs) voorlopig afgewend is.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

watergatehopper

Klopt. Om het topic algemener te houden is het beter om dit topic betalingsproblemen, liquiditeitsproblemen oid te noemen. @moderator: is dit wellicht aan te passen?

🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Rick

Ik lees zojuist dat Alemannia Aachen het faillissement aangevraagd heeft.


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Geografisch gezien ligt Haarlem, met Ajax en AZ, zeer ongunstig en zal het voor de club lastig worden om een grote achterban voor zich te winnen.

De publiekswissel

Citaat van: Nort op apr 04, 2017, 13:02:55
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Geografisch gezien ligt Haarlem, met Ajax en AZ, zeer ongunstig en zal het voor de club lastig worden om een grote achterban voor zich te winnen.

Welke clubs hebben wel potentie voor een grote achterban dan?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: De publiekswissel op apr 04, 2017, 13:09:52
Welke clubs hebben wel potentie voor een grote achterban dan?
Een stad in Noord-Gelderland/Zuid Overijssel, Limburg, Drenthe. Belangrijk daarbij is natuurlijk wel dat RB een (sub)topper in de Eredivisie wordt.

hgrm

Ik zie niet echt witte vlekken op de Nederlandse voetbalkaart; in de dichtbevolkte gebieden (Randstad, Brabantse Stedenrij, regio Arnhem/Nijmegen, Twente, Zuid-Limburg) zitten ook de meeste clubs en in de rest van het land zit minder maar is ook minder achterland. Het enige gebied dat echt wit is, is Zeeland.

Ik zie het eerder gebeuren dat een club RB als een laatste redmiddel binnenhaalt. Een club van het kaliber Fortuna, RKC of Den Bosch als het daar (weer) mis dreigt te gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen