Week 20: maandag 15 mei t/m zondag 21 mei

Gestart door ricodejong4, mei 05, 2017, 13:18:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maikelll043

Citaat van: Hugo op mei 22, 2017, 07:19:55
Gefeliciteerd Maikel, al had ik het zelf graag anders gezien.  Succes de volgende ronde,  al gun ik Joost ook het beste.

Merci Hugo !, ik had er geen rekening mee gehouden dat wij ooit nog eens de finale zouden bereiken van de Play Offs en hoe mooi kan het zijn dat dit uitgerekend ook nog tegen onze aartsrivaal Roda JC is.

Jullie ook veel succes volgend seizoen ! (mooie reeks neergezet in 2017 dus trek die lijn door zou ik zeggen !)

FCT1980

Dat wordt een heet onderonsje in het diepe zuiden. Zou het zelf leuk vinden om MVV weer eensin de Eredivisie te zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: maikelll043 op mei 22, 2017, 09:34:28
Merci Hugo !, ik had er geen rekening mee gehouden dat wij ooit nog eens de finale zouden bereiken van de Play Offs en hoe mooi kan het zijn dat dit uitgerekend ook nog tegen onze aartsrivaal Roda JC is.

Jullie ook veel succes volgend seizoen ! (mooie reeks neergezet in 2017 dus trek die lijn door zou ik zeggen !)


Van harte Maikel, met de winst. Volledig terecht. Onbegrijpelijk dat we geen schim waren van de ploeg die het de afgelopen maanden zo goed heeft gedaan.

De levens van Roda zullen nu wel op zijn. Op naar de eredivisie!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

#48
Citaat van: watergatehopper op mei 22, 2017, 14:59:20

Van harte Maikel, met de winst. Volledig terecht. Onbegrijpelijk dat we geen schim waren van de ploeg die het de afgelopen maanden zo goed heeft gedaan.

De levens van Roda zullen nu wel op zijn. Op naar de eredivisie!
Een kat heeft er 9, Roda oneindig. In Maastricht zal het wel 1-1 worden en in de return zal Roda in de 93ste minuut wel de 2-1 maken. Ik heb nog 8 JP clubs (waaronder MVV) nog niet met PSV bezocht.

hgrm

Bij het geschetste scenario is MVV door....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort


maikelll043

Bedankt allemaal !!!

De kaarten voor de thuiswedstrijd zijn gelukkig binnen na 3 uur in de rij te hebben gestaan (geen grap).
Nu nog hopen dat wij ook daar naar toe mogen gaan, maar dat horen wij woensdag om 12:00 uur

Joost

Citaat van: maikelll043 op mei 22, 2017, 16:44:01
Bedankt allemaal !!!

De kaarten voor de thuiswedstrijd zijn gelukkig binnen na 3 uur in de rij te hebben gestaan (geen grap).
Nu nog hopen dat wij ook daar naar toe mogen gaan, maar dat horen wij woensdag om 12:00 uur

Ik was online in 1 minuut klaar voor de wedstrijd in Maastricht.

Footballromantic

Citaat van: maikelll043 op mei 22, 2017, 16:44:01
Bedankt allemaal !!!

De kaarten voor de thuiswedstrijd zijn gelukkig binnen na 3 uur in de rij te hebben gestaan (geen grap).
Nu nog hopen dat wij ook daar naar toe mogen gaan, maar dat horen wij woensdag om 12:00 uur

In het land waar angst regeert?
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

San Paolo

Citaat van: maikelll043 op mei 22, 2017, 16:44:01
Bedankt allemaal !!!

De kaarten voor de thuiswedstrijd zijn gelukkig binnen na 3 uur in de rij te hebben gestaan (geen grap).
Nu nog hopen dat wij ook daar naar toe mogen gaan, maar dat horen wij woensdag om 12:00 uur

Burgemeester van Kerkrade had het vanmorgen op L1 radio over 500 Roda supporters in Maastricht. Dus lijkt mij sterk dat er dan andersom geen supporters mee mogen.

Joost

Citaat van: San Paolo op mei 23, 2017, 11:44:48
Burgemeester van Kerkrade had het vanmorgen op L1 radio over 500 Roda supporters in Maastricht. Dus lijkt mij sterk dat er dan andersom geen supporters mee mogen.

Geen supporters had meer problemen opgeleverd.