Week 24: Maandag 11 juni tot en met Zondag 17 juni

Gestart door jona93, jun 06, 2018, 16:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

casper.eniesee

Instagram: Groundhopper024

Footballromantic

Citaat van: Mokum1900 op jun 12, 2018, 17:51:59
17/6 Cappelle - Ajax ( amateurs ) @ Alphense boys

Beloofd een heet potje te worden!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

jona93

Citaat van: wekke op jun 08, 2018, 11:27:38
We zijn momenteel in overleg met supportersvereniging 1895 om toch nog extra bussen in te leggen. Er zijn nog een pak Belgen met hetzelfde probleem. Als dat op niets uitdraait dan wil onze chauffeur het risico wagen voor die luttele kilometers en met de eigen auto rijden. De dashcams hebben we al geregeld. Enkel te hopen we geen total loss accident hebben...

Dat hele Kaliningrad gebeuren is me wel wat. Zo krijgen we alvast de instructies om onder géén beding foto's te maken rond militaire plaatsen. Dit zou leiden tot een directe arrestatie. Ik begin me af te vragen waarom Rusland in godsnaam deze plek uitkoos voor een WK stadion.
Ik zou je de tip aanraden die wij gisteren gebruikt hebben om kaliningrad te bereiken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12


JoeySpiegelaar

17/7 vanmiddag nog naar Alcides - DEM geweest

wekke

Citaat van: jona93 op jun 17, 2018, 16:28:48
Ik zou je de tip aanraden die wij gisteren gebruikt hebben om kaliningrad te bereiken

Ze proberen nog een bus in te leggen. Morgen ga ik nog eens bij mijn verzekeringsmakelaar langs.

jona93

Citaat van: ALenstra op jun 17, 2018, 16:35:34
En die tip is?
Wij hadden een taxi genomen op 5km van de grens die bracht ons tot aan de fanzone in kaliningrad met hem een deal gesloten dat hij ons zou opwachten na de match juist over de geen met polen hebben van aan de fanzone na de wedstrijd een taxi genomen tot juist voor de grens waar de Poolse chauffeur ons stond op te wachten. Een Russische taxi ervaring rijker waar de muziek full speed stond de chauffeur stond op te dansen al rijdend en tegelijk op zijn dashbord naar een film aan het kijken was
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12