Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerrit-Jan

Zal trouwens morgen eerst nog s proberen te bellen, kijken of dat beter gaat..

Nort

Ik heb wel een booking history bij Huddersfield!

Jeroen503

Weet iemand vanaf welk seizoen er bij thuiswedstrijden van Willem II geen programma's meer worden uitgegeven?

Koning Kriel

Citaat van: Jeroen503 op feb 09, 2017, 14:30:46
Weet iemand vanaf welk seizoen er bij thuiswedstrijden van Willem II geen programma's meer worden uitgegeven?

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Voor mijn gevoel is het gestopt rond onze degradatie in 2011. Ook zoeken op Google bracht me niet heel veel verder.

FCT1980

#3394
De loting van de FA cup is geweest en er spelen drie grote clubs (als Arsenal morgen wint van Sutton) thuis op 11 maart. Van die wedstrijden zullen er vast 1 of 2 naar de zondag gaan.
Kunnen mensen hier me helpen aan twee tickets voor onderstaande wedstrijden als ze naar de zondag gaan?

15:00   1   Chelsea   VS   Manchester United      
15:00   3   Tottenham Hotspur   VS   Millwall      
15:00   4   Sutton U / Arsenal   VS   Lincoln City

Ik ga er vanuit dat er memberships nodig zijn voor de kwartfinales, vandaar mijn vraag.

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Is er iemand bekend met het reizen van en naar Hillsborough / Sheffield Wednesday op wedstrijddagen? Is dat goed te doen met het OV vanaf Sheffield CS?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Freekos79

Citaat van: headout op feb 21, 2017, 12:25:16
Is er iemand bekend met het reizen van en naar Hillsborough / Sheffield Wednesday op wedstrijddagen? Is dat goed te doen met het OV vanaf Sheffield CS?

Ze hebben daar een "supertram". Is goed te doen. 15/20 minuutjes geloof ik, vanuit het centrum.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Vanaf station en stadscentrum regelmatig trams naar het stadion.

Robin

Een vraagje aan de Londen kenners. Google kom ik ook ver mee, maar hoor het liever van soortgenoten met ervaring :) Over 2,5 week een bliksembezoek aan Londen voor Chelsea - Man Utd. Retour op Stansted (43 euro). We komen maandag middag om 15.30 aan, dinsdag ochtend 8.30 uur weer richting NL.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?Slim om een slaapplaats naast het vliegveld te zoeken? Of vlakbij het stadion? Airbnb/Hostel? En qua reizen vliegveld <-> stadion? Trein het duurste maar het snelst, bus het goedkoopste maar langzaam :) Iemand ervaring met Uber daar?

Vinnn

Citaat van: Robin op feb 23, 2017, 09:41:19
Een vraagje aan de Londen kenners. Google kom ik ook ver mee, maar hoor het liever van soortgenoten met ervaring :) Over 2,5 week een bliksembezoek aan Londen voor Chelsea - Man Utd. Retour op Stansted (43 euro). We komen maandag middag om 15.30 aan, dinsdag ochtend 8.30 uur weer richting NL.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?Slim om een slaapplaats naast het vliegveld te zoeken? Of vlakbij het stadion? Airbnb/Hostel? En qua reizen vliegveld <-> stadion? Trein het duurste maar het snelst, bus het goedkoopste maar langzaam :) Iemand ervaring met Uber daar?

Trein duurt ook al een goede 40 minuten, dus als je om 8.30 terug moet vliegen zou ik eerder een hotel bij Stansted nemen. Je hebt het Holiday Inn vlak naast het hotel liggen, die bieden een shuttle service aan voor een paar pond. Dat doen eigenlijk bijna alle omliggende hotels wel. In Londen zelf zou ik gewoon lekker gebruik maken van de Underground ipv Uber.

FC_Emmen

Heb ervaring met Uber, dat was op eerste kerstdag. Beviel goed, maar deden dat vooral omdat de metro's toen niet reden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Tribuneklanten

Citaat van: Vinnn op feb 23, 2017, 11:38:32
Trein duurt ook al een goede 40 minuten, dus als je om 8.30 terug moet vliegen zou ik eerder een hotel bij Stansted nemen. Je hebt het Holiday Inn vlak naast het hotel liggen, die bieden een shuttle service aan voor een paar pond. Dat doen eigenlijk bijna alle omliggende hotels wel. In Londen zelf zou ik gewoon lekker gebruik maken van de Underground ipv Uber.

Dat Holiday Inn hotel is echt prima. Afgelopen Januari gebruik van gemaakt.
Trein en metro duurste optie, wel de snelste. Bespaart je een hoop onnodige stress.


Robin

Bedankt voor jullie reacties. We gaan toch maar voor de trein + metro. Holiday inn is geboekt, 45 euro de neus. Ben benieuwd naar Stamford Bridge, ooit alleen geweest voor een rondleiding. Avondwedstrijdje, mooi affiche, uitvak, MUFC op prijzenjacht....het zal wel goedkomen!

Gerrit-Jan

Citaat van: Robin op feb 23, 2017, 09:41:19
Hoe zouden jullie dit aanpakken?Slim om een slaapplaats naast het vliegveld te zoeken? Of vlakbij het stadion? Airbnb/Hostel? En qua reizen vliegveld <-> stadion? Trein het duurste maar het snelst, bus het goedkoopste maar langzaam :) Iemand ervaring met Uber daar?

Lees dat je inmiddels al wat hebt geregeld, maar misschien heb je (of iemand anders)er in de toekomst wat aan:
-Easybus is vaak erg goedkoop om van het vliegveld naar centrum Londen te komen
-Als je echt low-budget gaat, en je vind een nachtje niet heel goed kunnen slapen niet erg, dan kun je ook op het vliegveld slapen. Eventueel luchtbedje mee voor wat extra comfort :)
Er is zelfs een website met algemene tips en reviews per vliegveld:
http://www.sleepinginairports.net/europe/londonstansted.htm

ALenstra

Easybus is eigenlijk alleen handig voor de terugreis. De goedkope tarieven zijn alleen geldig in de bus die je boekt dus als je heenvlucht vertraging heeft en je mist de bus dan heb je pech.