Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: Nik op jun 27, 2017, 16:48:34
Zijn er toevallig forumleden met een booking history bij Sheffield United?
Ja, ik.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

#2596
Citaat van: Florida15 op jun 26, 2017, 23:42:44
Wie heeft er weleens kaarten en overnachtingen geregeld via Liverpoolreizen?   Ben aan het kijken en ben op de website www.liverpoolReizen.nl terecht gekomen.
Is er iemand hier bekend mee?

Yep dit heb ik gedaan een aantal jaren geledenhttp://www.watergatehopper.nl/page/liverpool-anfield. Je slaapt in stapelbedden op 10min. lopen van Anfield. Hou er rekening mee dat je bij vreemden op de kamer kunt komen te liggen en er niets van ontbijt/ handdoeken/ koffie oid inbegrepen zit. Wat ik heel leuk vond is dat het huis vol hangt met prullaria van Liverpool waardoor je gelijk in de goede sfeer komt.
Ik kreeg een handgeschreven papiertje met een membershipkaart waarmee ik naar binnen kon. Nadien moest ik deze vlot weer inleveren.

Ik vond dat toen een beetje wazig maar vermoed dat er verschillende mensen op deze manier kaarten regelen voor supporters en ze(handelaren) elkaar onderling helpen. Robin(zo heet hij) doet dit echt al heel lang en is betrouwbaar. Koop in ieder geval geen kaarten voor het stadion is mij geadviseerd. Dezelfde stoelen worden vaak meerdere keren verkocht waardoor je teleurgesteld kunt worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sander11

Citaat van: jona93 op jun 27, 2017, 16:19:27
Geen ervaring mee wij bestellen telkens onze tickets zelf via de site van Liverpool

Zelfde kaarten als die Champions League finale van je?
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Citaat van: Sander11 op jun 28, 2017, 19:11:42
Zelfde kaarten als die Champions League finale van je?
Nee hebben met aantal kameraden members bij Arsenal,Chelsea,Liverpool,Man U,Palace enzo hadig voor tickets te kopen :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalman

Citaat van: watergatehopper op jun 28, 2017, 14:15:08
Yep dit heb ik gedaan een aantal jaren geledenhttp://www.watergatehopper.nl/page/liverpool-anfield. Je slaapt in stapelbedden op 10min. lopen van Anfield. Hou er rekening mee dat je bij vreemden op de kamer kunt komen te liggen en er niets van ontbijt/ handdoeken/ koffie oid inbegrepen zit. Wat ik heel leuk vond is dat het huis vol hangt met prullaria van Liverpool waardoor je gelijk in de goede sfeer komt.
Ik kreeg een handgeschreven papiertje met een membershipkaart waarmee ik naar binnen kon. Nadien moest ik deze vlot weer inleveren.

Ik vond dat toen een beetje wazig maar vermoed dat er verschillende mensen op deze manier kaarten regelen voor supporters en ze(handelaren) elkaar onderling helpen. Robin(zo heet hij) doet dit echt al heel lang en is betrouwbaar. Koop in ieder geval geen kaarten voor het stadion is mij geadviseerd. Dezelfde stoelen worden vaak meerdere keren verkocht waardoor je teleurgesteld kunt worden.

Ben ook via hem gegaan. Kwam terecht in een bevriende pub (dus niet bij Robin zelf) waarboven we konden slapen. Eerste deur die openging, "dit is jullie kamer heren", stond er nog een halve pint naast het bed, de twee bedden waren beslapen, vuile lakens, ... Ik keek eens bedenkelijk waarna we naar een andere kamer geleid werden. Allemaal bedden naast elkaar, lijkt me niet dat die dekens en lakens veel wasmachines gezien hadden, maar we hebben er smakelijk om gelachen (boys only trip) en pinten gaan drinken. Ook deze pub vol prullaria, ik won een wedstrijd in de pub voorafgaand aan de wedstrijd waardoor ik een nieuw LFC-shirt won. Pubeigenaar deed ons gratis naar de luchthaven bij terugvlucht.

De tickets waren in The Kop, we kregen inderdaad ook een veelvoud aan waarschuwingen en werkwijzes. Geen Nederlands praten bij het binnengaan, je moet de seizoenskaart 'op deze manier' scannen, vraag geen hulp aan stewards of anderen ook niet in het vak, ... 'Beetje' louche allemaal, maar hij regelt het toch maar telkens weer. Goeie kerel, ben je safe mee.

Lucastheteacher

Wie kan mij helpen aan informatie over ticketing bij de Spurs. Moet ik een  membership aanvragen? Aan het stadion zelf nog tickets? Of gewoon bellen naar de club?

Hugo

Citaat van: Lucastheteacher op jun 30, 2017, 19:28:46
Wie kan mij helpen aan informatie over ticketing bij de Spurs. Moet ik een  membership aanvragen? Aan het stadion zelf nog tickets? Of gewoon bellen naar de club?

http://www.tottenhamhotspur.com/tickets/

tomv

Gladbach - Köln, zonder Mitgliederschaft onmogelijk?

Freekos79

Citaat van: tomv op jul 04, 2017, 15:08:21
Gladbach - Köln, zonder Mitgliederschaft onmogelijk?
Ja, zeker omdat het de eerste wedstrijd is
Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

tomv

Ik zit dat weekend in Düsseldorf. Zodra speelschema Regionalliga West bekend is ongetwijfeld voldoende opties dat weekend

willytown79

Iemand op het forum met een Swansea membership die mij kan/wil helpen? Bvd

TonyS

Maandag 2 okt wil ik eindelijk de oval eens gaan vincken (tegen Crusaders). Maar Glentoran doet niet aan online verkoop. Weet iemand of er  een risico is dat die wedstrijd uitverkoopt? Of kan ik gerust de gok nemen om een kaartje aan de kassa te kopen op de dag zelf?

ricodejong4

Citaat van: TonyS op jul 24, 2017, 14:06:24
Maandag 2 okt wil ik eindelijk de oval eens gaan vincken (tegen Crusaders). Maar Glentoran doet niet aan online verkoop. Weet iemand of er  een risico is dat die wedstrijd uitverkoopt? Of kan ik gerust de gok nemen om een kaartje aan de kassa te kopen op de dag zelf?

Je kunt de club mailen, heb ik vorige week ook gedaan en dezelfde dag nog reactie gekregen :)

Nort

Citaat van: TonyS op jul 24, 2017, 14:06:24
Maandag 2 okt wil ik eindelijk de oval eens gaan vincken (tegen Crusaders). Maar Glentoran doet niet aan online verkoop. Weet iemand of er  een risico is dat die wedstrijd uitverkoopt? Of kan ik gerust de gok nemen om een kaartje aan de kassa te kopen op de dag zelf?
Sterker nog, je kunt vooraf geen eens kaartje reserveren/kopen. Je betaalt gewoon aan de turnstile en mag erna doorlopen, alleen tegen Linfield is het all-ticket. Ik ben twee seizoenen terug bij dezelfde wedstrijd geweest en toen kwam het toeschouwersaantal niet boven de 500 uit.