Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

casper.eniesee

Kan iemand mij helpen aan 3 tickets voor Liverpool - Stoke City op 28 april?
Instagram: Groundhopper024

watergatehopper

Citaat van: casper.eniesee op mrt 20, 2018, 08:36:38
Kan iemand mij helpen aan 3 tickets voor Liverpool - Stoke City op 28 april?

Check deze link: http://www.liverpoolreizen.nl/index.html

Is niet alleen wedstrijdticket maar inclusief overnachting.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

casper.eniesee

Overnachting is helaas overbodig. Ik zoek eigenlijk of een site die tickets zonder extra's verkopen of iemand hier die me kan helpen met een membership ofzo.
Instagram: Groundhopper024

FCT1980

Citaat van: casper.eniesee op mrt 20, 2018, 23:57:30
Overnachting is helaas overbodig. Ik zoek eigenlijk of een site die tickets zonder extra's verkopen of iemand hier die me kan helpen met een membership ofzo.

Alleen tickets kan ook wel bij die jongen.
Zijn wel duur.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Kaarten zullen altijd flink boven de face value zijn.

JorikR

Arsenal - Arsenal 8 april.

Hoi allen,

in het weekend van 6 t/m 8 april ben ik in Londen.
Nu kom ik erachter dat de wedstrijd Arsenal - Southampton van de maandagavond naar zondagmiddag is verplaatst waardoor ik hier "theoretisch" heen kan.
Dan nu het praktische gedeelte. Heeft iemand hier ervaring met het kopen van tickets. Ik heb het idee dat ik en mijn maat allebei red member zouden moeten woden (a 29 pond) om vervolgens online kaarten te kunnen bestellen. Echter kan ik niet zien welke kaarten nog beschikbaar zijn waardoor het een extreem duur wedstrijdje kan worden

Heeft iemand meer informatie of tips om op een andere manier aan kaarten te geraken? Ik zie bijvoorbeeld deze site: https://www.livefootballtickets.com/fixtures/arsenal-v-southampton-tickets-english-premier-league.html heet iemand hier ervaring mee?

Mijn grens ligt rond de €100,-

Ik hoop dat jullie wat tips hebben

Groeten,
JorikR
Lees mijn voetbalreisblog: https://www.voetbalreistips.nl/

watergatehopper

Citaat van: casper.eniesee op mrt 20, 2018, 23:57:30
Overnachting is helaas overbodig. Ik zoek eigenlijk of een site die tickets zonder extra's verkopen of iemand hier die me kan helpen met een membership ofzo.

Alleen kaartjes is inderdaad ook wel mogelijk maar laat ik het zo zeggen: Hij heeft wel marge. Misschien kun je wat afdingen. Het wordt wel sterk afgeraden om de zwarte markt op te gaan in Liverpool. Stoeltjes worden regelmatig meerdere keren verkocht schijnt.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: watergatehopper op mrt 22, 2018, 08:57:31
Alleen kaartjes is inderdaad ook wel mogelijk maar laat ik het zo zeggen: Hij heeft wel marge. Misschien kun je wat afdingen. Het wordt wel sterk afgeraden om de zwarte markt op te gaan in Liverpool. Stoeltjes worden regelmatig meerdere keren verkocht schijnt.

Dat wilde hij bij mij destijds niet. Heb toen via Engelsen vrienden alsnog twee kaarten kunnen bemachtigen maar anders wordt het gewoon hoofdprijs. Geef hem trouwens eens ongelijk. Hij verkoopt bijna altijd al zijn kaarten dus er is markt voor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Plullebol

Het plan is om zondag 15 april naar Wolves - Birmingham City te gaan. Alleen hier heb je een purchasing history voor nodig.

Iemand die toevallig eerder is geweest en zou kunnen helpen?

Bakkie

Citaat van: Plullebol op mrt 22, 2018, 13:55:47
Het plan is om zondag 15 april naar Wolves - Birmingham City te gaan. Alleen hier heb je een purchasing history voor nodig.

Iemand die toevallig eerder is geweest en zou kunnen helpen?

ik ben vorig jaar naar Wolves geweest. PM me maar ;)

Denniss

Als hier nog iemand is die mij kan helpen aan een Purchase History voor Wolves - Birmingham zou dat geweldig zijn (:

Bakkie

Hoeveel kaarten kunnen er gekocht worden met een purchase history?

Denniss

Citaat van: Bakkie op mrt 23, 2018, 15:20:32
Hoeveel kaarten kunnen er gekocht worden met een purchase history?


1 op 1 ):

rogo_breda

Heeft iemand een bestelhistorie of lidmaatschap bij Werder Bremen?

Nort

Citaat van: rogo_breda op mrt 26, 2018, 09:13:21
Heeft iemand een bestelhistorie of lidmaatschap bij Werder Bremen?
Ik heb een account (met purchase history) bij Werder. Ik zie de PM wel verschijnen.