MaasWupperExpress

Gestart door AthleticHolanda, sep 22, 2008, 20:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Jampot op dec 18, 2014, 23:43:53
Leuk, het verslag bij VVA/Spartaan, gebouw daarnaast heb ik afgelopen jaar nog gegymt ;)

Dankje.

Het was echt puur toeval dat (ik hier op het forum las dat) de wedstrijd naar 17.00 uur was verplaatst en dat ze bij VVA/Spartaan werd gespeeld. Anders was ik er nooit geweest
Het terrein ken ik al omdat het ooit in VI heeft gestaan. Juist door dat flatgebouw en het hekwerk heeft het terrein wat charme denk ik, vooraf vond ik het daarom een beetje jammer dat het in het donker gespeeld zou worden. Achteraf was het met al die lichtjes uit die flat op de achtergrond en de trein/metro achter het andere doel toch ook wel weer bijzonder.

Chabab vind ik overigens echt een leuke ploeg om te zien. Zowel door de supporters met buitenlandse roots en Amsterdamse tongval als door de spelers met hun exotische streken.

Joost



Inhaalvoetbal bij de amateurs in 1 foto samengevat.

Niels_Zitterd

Je had de waanzin van de clubcard niet treffender kunnen verwoorden dan in het stuk van RKC Waalwijk - VVV Venlo.
En nog triester is het dat, in plaats van naar het systeem van kaartverkoop te kijken en waar het misgaat. De regels nu alleen maar verder worden aangescherpt.

Hugo

De verslagen worden met de week korter :-(

AthleticHolanda

Goed voorbeeld doet goed volgen ;-).

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 09, 2016, 12:40:23
De verslagen worden met de week korter :-(

Speciaal voor Hugo deze keer weer eens een wat langer verhaal, over alweer mijn 680e terrein en de 53e wedstrijd van Athletic: Sassuolo - Athletic van een maand geleden.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op okt 17, 2016, 14:20:53
Speciaal voor Hugo deze keer weer eens een wat langer verhaal, over alweer mijn 680e terrein en de 53e wedstrijd van Athletic: Sassuolo - Athletic van een maand geleden.

Een hele maand moeten wachten :-(

AthleticHolanda

Na zo'n tien jaar via freewebs te hebben gewerkt heb ik besloten om in blogvorm verder te gaan.

De gratis versie van freewebs werkt steeds trager en geeft steeds meer foutmeldingen en oplossingen zijn alleen tegen betaling verkrijgbaar. Daarnaast heb ik helaas steeds minder tijd om alles te delen dus moest ik op zoek naar een meer efficiënte manier.
Omdat ik het toch zonde vind om helemaal niets te delen ga ik momenteel verder via http://maaswupperexpress.blogspot.nl. Nog nooit eerder maakte ik een blog dus vanzelfsprekend is er nog veel voor verbetering vatbaar (alle tips zijn welkom). Het hoofddoel is om het zo overzichtelijk en simpel mogelijk te houden en de komende tijd hoop ik zeker e.e.a. nog te veranderen en te verbeteren.


Vaig

Citaat van: AthleticHolanda op dec 12, 2017, 00:46:22
Na zo'n tien jaar via freewebs te hebben gewerkt heb ik besloten om in blogvorm verder te gaan.

De gratis versie van freewebs werkt steeds trager en geeft steeds meer foutmeldingen en oplossingen zijn alleen tegen betaling verkrijgbaar. Daarnaast heb ik helaas steeds minder tijd om alles te delen dus moest ik op zoek naar een meer efficiënte manier.
Omdat ik het toch zonde vind om helemaal niets te delen ga ik momenteel verder via http://maaswupperexpress.blogspot.nl. Nog nooit eerder maakte ik een blog dus vanzelfsprekend is er nog veel voor verbetering vatbaar (alle tips zijn welkom). Het hoofddoel is om het zo overzichtelijk en simpel mogelijk te houden en de komende tijd hoop ik zeker e.e.a. nog te veranderen en te verbeteren.
Jammer, maar begrijpelijk! Ik genoot vaak nog meer van je reisverhalen dan van je foto's:)
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Nort

Jammer! Blijft de website wel online? Anders moet ik je steeds appen of je ergens al geweest bent :p

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op dec 12, 2017, 00:46:22
Na zo'n tien jaar via freewebs te hebben gewerkt heb ik besloten om in blogvorm verder te gaan.

De gratis versie van freewebs werkt steeds trager en geeft steeds meer foutmeldingen en oplossingen zijn alleen tegen betaling verkrijgbaar. Daarnaast heb ik helaas steeds minder tijd om alles te delen dus moest ik op zoek naar een meer efficiënte manier.
Omdat ik het toch zonde vind om helemaal niets te delen ga ik momenteel verder via http://maaswupperexpress.blogspot.nl. Nog nooit eerder maakte ik een blog dus vanzelfsprekend is er nog veel voor verbetering vatbaar (alle tips zijn welkom). Het hoofddoel is om het zo overzichtelijk en simpel mogelijk te houden en de komende tijd hoop ik zeker e.e.a. nog te veranderen en te verbeteren.

Wat is er efficiënter aan de blogspot t.o.v. de freewebs?

AthleticHolanda

Citaat van: Vaig op dec 12, 2017, 07:48:49
Jammer, maar begrijpelijk! Ik genoot vaak nog meer van je reisverhalen dan van je foto's:)

Het reizen naar met name plaatsen waar ik nog niet geweest ben vind ik dan ook minstens zo interessant als het voetbal. Ik zou mijn ervaringen graag delen maar helaas ontbreekt me de tijd er momenteel voor, al ben ik voornemens om in de toekomst nog wel reisverhalen te delen op de blog.

Citaat van: Nort op dec 12, 2017, 08:17:52
Jammer! Blijft de website wel online? Anders moet ik je steeds appen of je ergens al geweest bent :p

Haha voorlopig in ieder geval wel, ik hoop de wedstrijden- en stadionlijst op termijn ergens in de blog te implementeren.

Citaat van: Hugo op dec 12, 2017, 13:02:26
Wat is er efficiënter aan de blogspot t.o.v. de freewebs?

Het laden van mappen en pagina's in webs verliep de laatste maanden problematisch en nam veel tijd in beslag voor iets relatief kleins. Daarnaast deed ik op webs qua html alles zelf en dat gaat in de blog automatisch (al moet ik het nog wel zien te finetunen). Het uploaden van foto's verliep ook niet altijd vlekkeloos en deed ik weer op een andere website, nu zit alles bij elkaar.

Met de blog ben ik nog wel onervaren dus wie weet kom ik er over een paar maanden wel op terug, maar vooralsnog lijkt het me een stuk efficiënter.