'De voetbalwet'

Gestart door Peenvogel, mei 04, 2010, 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Een beperkte auto-combi met omwisselen in langs de A58 voor Oirschot.

Weer zo'n onzinnige combi dus al zitten er bij Willem II altijd wel een hoop Rodafans op de thuisvakken omdat Tilburg een stad is waar veel studenten zitten.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op dec 21, 2015, 10:51:10
Hoe was de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Willem II afgelopen zondag eigenlijk. Wij hadden namelijk vrije verkoop met kassaverkoop op de dag. Ik moet stiekem een beetje lachen en huilen tegelijk als ik dan lees dat er wel een autocombi of iets dergelijks aan de bezoekers wordt opgelegd. En dat gebeurt vaker dan je logischerwijs zou verwachten.

Om hierop in te haken. Is/was het niet zo dat men géén verplichte combi mag opleggen indien er kassa verkoop op de wedstrijddag plaatsvindt? Bij Vitesse - PSV was er vrije verkoop en moesten we alsnog met een verplichte autocombi (max. 270 kaarten) of buscombi afreizen.

Koning Kriel

Het zal wel dat een verplichte combi niet mag al snap ik zelfs een autocombi niet in deze gevallen. Je kan immers gewoon een kaartje kopen voor het thuisvak. Wij hebben dat dit jaar ook al een paar keer gehad, in plaats van in het uitvak zit ik dan gezellig tussen de thuissupporters en dat is volgens mij precies wat je niet wil.

Nort

Het wordt eens tijd dat we een onafhankelijke supportersfederatie gaan krijgen, zoals de FSF in Engeland.

Jehoentelaar

Citaat van: Koning Kriel op dec 21, 2015, 10:51:10
Hoe was de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Willem II afgelopen zondag eigenlijk. Wij hadden namelijk vrije verkoop met kassaverkoop op de dag. Ik moet stiekem een beetje lachen en huilen tegelijk als ik dan lees dat er wel een autocombi of iets dergelijks aan de bezoekers wordt opgelegd. En dat gebeurt vaker dan je logischerwijs zou verwachten.

ADO Den Haag heeft altijd een buscombi, soms aangevuld met autocombi, met het omwisselpunt bij het eigen stadion. Volledig van de zotte. Behalve tegen Excelsior, Utrecht en Feyenoord zijn er vrijwel nooit meer dan 150 meereizende fans (opmerking: naar Utrecht mochten afgelopen jaar alleen SCC-houders met een maximum van 250).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

bunnet

Citaat van: nort op dec 21, 2015, 11:11:23
Het wordt eens tijd dat we een onafhankelijke supportersfederatie gaan krijgen, zoals de FSF in Engeland.

Iets als dit?
http://supporterscollectiefnederland.nl/

Nort

Citaat van: bunnet op mei 03, 2016, 20:29:37
Iets als dit?
http://supporterscollectiefnederland.nl/

Goede ontwikkeling al ben ik niet blij met verschillende supportersverenigingen die er onderdeel van zijn. Ben er bang voor dat het al snel een platform er vooral wordt gekeken en gewezen naar de autoriteiten.

bunnet

Nu ben ik wel benieuwd welke supportersverenigingen (clubs) je er liever niet bij had gehad... :)

Nort

Citaat van: bunnet op mei 03, 2016, 23:05:20
Nu ben ik wel benieuwd welke supportersverenigingen (clubs) je er liever niet bij had gehad... :)

Ondanks dat ik met de meeste niet bekend ben, twee clubs die naar mijn mening niet thuis in dit overleg horen: AFCA en PSV Fans United.

Reden: AFCA kwam een paar jaar terug nog met teksten als 'Bommen op Rotterdam' en was mede verantwoordelijk voor de verplaatsing van de bekerfinale over twee wedstrijden. PSV Fans United staat niet bekend om haar onderbouwde mening, maar is bijna tegen alles wat met de autoriteiten te maken heeft.