Hoofdmenu

Quizvragen

Gestart door Joost, okt 01, 2009, 17:14:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

#75
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Eindelijk dé foto aangetroffen. Dit is de voorloper van een nieuwe tribune die op de ground in kwestie destijds nieuwe dimensies voor de komende decennia moest gaan inleiden.

Een prachtig klassiek schoolvoorbeeld van 'cinder terracing equipped with railway sleepers'.

Inmiddels is deze ground niet meer in gebruik en bevond zich ten zuiden van Carlisle Birmingham.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Ik heb er een hele avond over gedacht maar ik zou het antwoord niet weten.

Alle stadions die ik kan bedenken van die grote en die inmiddels verdwenen zijn hebben nooit een upgrade gehad.

TeeZee

Ik denk het te herkennen aan de tribune aan de lange zijde en de heuvels, dit is Vetch Field.

Han

Correct. Mijn volgende hint zou er als volgt uit hebben gezien:

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Dat het ten zuiden van Carlisle was vond ik al een erg duidelijke hint, Han.

Han

Ik probeer een excuus te fabriceren om onderstaande foto te kunnen plaatsen en denk die inmiddels gevonden te hebben.

De getoonde stand in kwestie is al lang geleden vervangen. Haar opvolger was geruime tijd het modernste gedeelte van het betrokken stadion; inmiddels echter lang en breed links en rechts en 'aan de overkant' ingehaald door de huidige werkelijkheid. Ze is nu eigenlijk een dissonant.




Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Citaat van: hgrm op feb 24, 2014, 22:58:56
Blackburn?
Ik denk ook dat het Ewood Park is.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

We zien Deepdale, Millmoor, Peel Park, Highfield Road, Belle Vue en Edgar Street. Wat hebben deze tribunes, meer of minder in het oog springend, specifiek met elkaar gemeen?












Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Het is niet op elke foto even duidelijk maar je doelt op de "roof extensions " ?

Joost

Citaat van: Hugo op mei 25, 2014, 11:54:44
Het is niet op elke foto even duidelijk maar je doelt op de "roof extensions " ?
Ik dacht dat zelfs zonder een foto te hebben gezien.

Han

Citaat van: Joost op mei 25, 2014, 13:24:26
Ik dacht dat zelfs zonder een foto te hebben gezien.

Citaat van: Hugo op mei 25, 2014, 11:54:44
Het is niet op elke foto even duidelijk maar je doelt op de "roof extensions " ?

Correct! Het zijn dissonanten die beelden oproepen van halfoverkapte laad- en losruimtes voor vrachtwagens bij distributiecentra.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

#89


Welke vragen roepen deze foto uit 1961 op?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed