Week 14 Maandag 2 April t/m zondag 8 April

Gestart door Tribuneklanten, mrt 15, 2018, 11:26:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 16, 2018, 16:18:28
08-04-2018 FC Twente - Feyenoord

Volgens mij wordt het druk met forumleden bij deze wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

02/04 13u00 RW Oberhausen - Wuppertaler SV
02/04 18u00 Rijnburgse Boys - Lienden (ov)
06/04 20u00 Excelsior - Willem II
07/04 20u00 OHL - Lierse

DanielsenAxedal

02-04 RKC Waalwijk vs Almere

En nog niet zeker:
06-04 Den Bosch vs Cambuur
07-04 Roda vs PEC
08-04 Ajax-Heracles
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Kölsche Bosschenaar

06-04 FC Den Bosch - SC Cambuur
07-04 1. FC Köln - 1. FSV Mainz
08-04 Borussia Dortmund - VfB Stuttgart
FC Den Bosch
1.FC Köln

Koning Kriel

Citaat van: wekke op mrt 18, 2018, 11:51:05
06/04 20u00 Excelsior - Willem II

Deze vind ik toch wel bijzonder, nog nooit bij Excelsior geweest Wekke? Ik zie namelijk echt 0 andere redenen om deze wedstrijd te bezoeken als je geen fan van één van deze twee clubs bent.

DanielsenAxedal

Citaat van: Koning Kriel op mrt 19, 2018, 08:42:47
Deze vind ik toch wel bijzonder, nog nooit bij Excelsior geweest Wekke? Ik zie namelijk echt 0 andere redenen om deze wedstrijd te bezoeken als je geen fan van één van deze twee clubs bent.


Excelsior is best leuk om eens mee te maken. Zeker als je aan de kant van de 'harde kern' zit, die blijven maar lawaai maken. Stadion erg klein natuurlijk maar dit seizoen hebben ze erg leuke spelers in de trant van Elbers, Faik, Massop en de alom geliefde Ryan Koolwijk.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Footballromantic

Citaat van: Koning Kriel op mrt 19, 2018, 08:42:47
Deze vind ik toch wel bijzonder, nog nooit bij Excelsior geweest Wekke? Ik zie namelijk echt 0 andere redenen om deze wedstrijd te bezoeken als je geen fan van één van deze twee clubs bent.

Vind het wel wat hebben hoor.. Gewoon leuk en gezellig. Heb je honger, bestel je een pizza die door de bezorger over het hek wordt doorgegeven...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Bier und Bratwurst

Citaat van: Footballromantic op mrt 19, 2018, 12:03:10
Vind het wel wat hebben hoor.. Gewoon leuk en gezellig. Heb je honger, bestel je een pizza die door de bezorger over het hek wordt doorgegeven...

Kan dat ook met makreel en zoute haring?
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op mrt 19, 2018, 08:42:47
Deze vind ik toch wel bijzonder, nog nooit bij Excelsior geweest Wekke? Ik zie namelijk echt 0 andere redenen om deze wedstrijd te bezoeken als je geen fan van één van deze twee clubs bent.

Ben ik het niet mee eens. Het zit altijd goed vol. De sfeer is altijd wel relaxed. Buiten koop je een grote stroopwafel....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

wekke

Excelsior is de laatste club uit de Eredivisie dat ik nog moet vinken. Het lukt me al een lange tijd niet qua planning en deze komt ideaal uit.

syntric

Citaat van: Koning Kriel op mrt 19, 2018, 08:42:47
Deze vind ik toch wel bijzonder, nog nooit bij Excelsior geweest Wekke? Ik zie namelijk echt 0 andere redenen om deze wedstrijd te bezoeken als je geen fan van één van deze twee clubs bent.

En ik maar denken dat het concept 'groundhopping' net inhield het bezoeken van wedstrijden van clubs waar je geen fan van bent :-)
Groundhopper for life :-)

Koning Kriel

Citaat van: syntric op mrt 19, 2018, 15:42:42
En ik maar denken dat het concept 'groundhopping' net inhield het bezoeken van wedstrijden van clubs waar je geen fan van bent :-)

Ik ook, daarom vroeg ik me af of hij er nog nooit geweest was. Het stadion is verre van bijzonder en de sfeer vind ik altijd matig (daar schijn ik me in te vergissen). Ik zou bij een dergelijke club niet snel vaker dan één keer op bezoek gaan (tenzij met mijn eigen club, vandaar dat ik bij diezelfde wedstrijd aanwezig zal zijn in het uitvak). Als het nou een wedstrijd was waarbij rechtstreekse degradatie of Europees voetbal op het spel stond snap ik een revisit nog wel maar anders vond ik het een aparte keuze om de afstand die Wekke voor deze wedstrijd moet rijden af te leggen. Mijn vermoeden was dan ook dat Wekke nog niet bij Excelsior geweest was, vandaar dat ik daar naar informeerde.

wekke

Ik woon tegenwoordig in Turnhout op een goede 82 kilometer van Woudestein dus niet dat de verplaatsing zo ver is. Maar Excelsior is dus de laatst nog te vinken Eredivisie club :-)

JorikR

Lees mijn voetbalreisblog: https://www.voetbalreistips.nl/

Matthijs83

07-04-2018: Borussia Mönchengladbach - Hertha BSC