Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: hgrm op nov 09, 2008, 21:19:51
Ik heb destijds een mailtje gestuurd naar de uitgeverij (roularta books) en die hebben mij tegen de normale verkoopprijs een exemplaar van "vergeten arena's" geleverd. Wellicht hebben ze er nog een paar liggen. Die andere heb ik ooit bij de witte boekenmarkt voor wènagh op de kop getikt. "Vergeten arena's" vind ik overigens veruit de interessantste van de twee.

Als je zoekt op Vergeten Arena's vind je zonder enige twijfel een van de tientallen prikkers van Hugo de Schrijver, een Belg. Ik had per abuis eens gereageerd op een van zijn prikkers omdat ik dacht dat hij het boek juist aanbood.

Vorige week kreeg ik nog een mail van 'm, hij had nu inmiddels 2 exemplaren. Voor het schamele bedrag van 10 euro mocht ik er eentje overkopen. Wat een fabuleus boekje!

voetbalfan

Hunting Grounds, a Scottish football safari
Ik heb bovenstaand boek twee weken geleden besteld, hij zou er eigenlijk al moeten zijn maar ik zal hem ontvangen.

Stadionhopper

Citaat van: voetbalfan op mei 02, 2010, 12:57:26
Hunting Grounds, a Scottish football safari
Ik heb bovenstaand boek twee weken geleden besteld, hij zou er eigenlijk al moeten zijn maar ik zal hem ontvangen.

Hij werd al eerder genoemd in dit topic:

http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=53.msg11450#msg11450
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Iemand bekend met de boeken van Jörg Heinisch?

Abenteuer Groundhopping kennt keine Grenzen


Das Abenteuer Groundhopping geht weiter

Peenvogel

Juni 2009. Fortuna is bijna failliet en heeft nog één contractspeler over. De KNVB trekt de proflicentie in, maar de rechter besluit dat de club alsnog moet worden toegelaten tot de competitie. Fortuna behoudt haar licentie, mits de club binnen een jaar financieel gezond is en niet uit de eerste divisie degradeert. Van Denderen kijkt een jaar lang mee hoe de club zich ontwikkelt en wat er op het pad komt

L. van Denderen


een seizoen Fortuna Sittard
Beschikbaar: Nog niet verschenen.
Prijs: € 14,99 (onder voorbehoud) 
Bindwijze:  Boek, Paperback (2010-08-31)
Genre: Clubs


FSC_87

Uiteraard van plan om het boek over afgelopen seizoen van Fortuna aan te schaffen.

Gerrit-Jan

Ben momenteel 'Inverting the pyramid' van Jonathan Wilson aan het lezen. Het boek gaat over de evolutie van de voetbaltactiek. Erg de moeite waard.

Stadionhopper

Citaat van: TeeZee op aug 03, 2010, 16:24:04
Iemand bekend met de boeken van Jörg Heinisch?

Abenteuer Groundhopping kennt keine Grenzen


Das Abenteuer Groundhopping geht weiter


Deel 1 is niet meer verkrijgbaar in Duitsland.
Deel 2 heb ik zelf ook in de boekenkast staan, er is nu zelfs een deel 3 beschikbaar. Het gaat vooral om het groundhoppen in Latijns-Amerika.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Stadionhopper op aug 05, 2010, 14:31:12
Deel 1 is niet meer verkrijgbaar in Duitsland.
Deel 2 heb ik zelf ook in de boekenkast staan, er is nu zelfs een deel 3 beschikbaar. Het gaat vooral om het groundhoppen in Latijns-Amerika.

Is het een soort Tom Bodde in het Duits? Wat is je mening voor de boeken?

Voetbalhopper

ik heb vorige maand het boek van Winston Bogarde gelezen, zeker een aanrader.

Nu bezig met het boek van Louis van Gaal wat een verschrikking.....

Hans

Vanwege opruiming gratis mee te nemen:


Endsleigh Football Club Directory 1994

Rothmans Football Yearbook 1995-1996

Rothmans Football Tearbook 1997-1998

FSC_87

Inmiddels heb ik "gelukkig is er vlaai" uit.

Ik moet zeggen dat het een leuk boek is wat goed wegleest.
Voor mij als fanatiek Fortunees stond er niet zo veel nieuws in, maar het is wel mooi om eens te zien hoe verschillende mensen gebeurtenissen van afgelopen seizoen beleefd hebben. Daarnaast staan er geweldige anekdotes in over dingen die allemaal voor en achter de schermen gebeuren bij Fortuna.

King Nothing

Emmen bestaat 25 jaar als profclub en dus komt er een boek uit met alle hoogte- en dieptepunten uit die 25 jaar. De titel dekt de lading perfect, "dromen van de Eredivisie."

Wel mooi dat de schrijver alles mocht inzien uit de afgelopen 25 jaar. Dus ook alle financiële jaarverslagen waardoor de lezer een beeld krijgt van hoeveel geld er in de club over de balk is gesmeten door de diverse bestuurders. En dat is nogal wat...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Daniel

Voor de liefhebbers: Zaterdag is de jaarlijkse voetbalboekenbeurs in Houten! Mooie verzamelingen boeken voor de liefhebbers, ga zelf voor het eerst een kijkje nemen
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Sebastiaan_W

Erg leuke beurs, evenals de beurs in Valkenswaard. Die laatste is volgens mij op 4 of 11 december.