Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mrmojorisin

Citaat van: Freekos79 op sep 19, 2017, 21:18:06
Zover ik weet is zo'n kaart alleen voor Italianen.
Dus is het niet mogelijk om als buitenlander aan tickets te geraken?

Op viagogo zie ik wel kaarten, maar natuurlijk aan woekerprijzen...

Weet ook niet of dat volledig te vertrouwen is.

Voetbalhopper

Citaat van: Freekos79 op sep 19, 2017, 21:18:06
Zover ik weet is zo'n kaart alleen voor Italianen.

Nee hoor is ook voor buitenlanders (ik heb er een van juve)

Hugo

Citaat van: Mrmojorisin op sep 19, 2017, 21:02:55
Ik ga hier nog eens even een vraag stellen.

Ik wilde dus graag de wedstrijd Napoli - City meepikken, maar merk dat er voor de wedstrijd van Napoli in de CL tegen Feyenoord een 'tessera del tifosi' wordt gevraagd, een soort van clubkaard. Heeft er iemand zicht op of dit voor de wedstrijd tegen City ook het geval gaat zijn?

Heeft er misschien iemand hier zo'n kaart, en zou die mij willen/kunnen helpen voor tickets? Het zou erg geapprecieerd worden.

Bij alle competitiewedstrijden is die kaart verplicht bij online verkoop dus ga er maar vanuit dat het tegen City ook verplicht.

Elders op dit forum staat tot in detail omschreven hoe een lid het daar ter plekke geregeld heeft, zonder die card. Die optie is er ook nog

Mrmojorisin

#513
Edit: je bedoelt waarschijnlijk dat verhaal dat op de vorige pagina staat, bedenk ik me net ;-)

Dat is dus eigenlijk een beetje wat ik wil vermijden. Zou mijn tickets graag op voorhand hebben, mijn Italiaans is niet te best :-)

wekke

Citaat van: Mrmojorisin op sep 19, 2017, 21:37:14
Dus is het niet mogelijk om als buitenlander aan tickets te geraken?

Op viagogo zie ik wel kaarten, maar natuurlijk aan woekerprijzen...

Weet ook niet of dat volledig te vertrouwen is.

Ik heb zelf mijn kaartjes gekocht langs viagogo. €60 per kaartje.

Iemand die weet of Genoa - Sampdoria haalbaar is qua kaartjes? Ik vind er nog niets van terug op de website van Genoa. Al dacht ik dat zij via Listicket werken.

Mrmojorisin

Citaat van: wekke op sep 20, 2017, 20:55:41
Ik heb zelf mijn kaartjes gekocht langs viagogo. €60 per kaartje.

Iemand die weet of Genoa - Sampdoria haalbaar is qua kaartjes? Ik vind er nog niets van terug op de website van Genoa. Al dacht ik dat zij via Listicket werken.
Op viagogo heb ik ook net rondgekeken, zou liefst niet in de curva's zitten, en de tickets voor de distinti komen op 140 euro p.p. Ik vind het een heerlijke affiche, maar die prijzen zijn me toch echt net iets te hoog.

Heb Napoli maar gemaild met mijn vraag, kans is klein, maar laat ons hopen op een antwoord.

Tribuneklanten

Tickets voor Genoa zijn ongeveer een week voor de wedstrijd te koop via LIsticket.
Ik heb alleen geen idee hoe de verkoop is geregeld tegen Sampdoria.

Stuur een mailtje naar het secretariaat van de fan shop en je krijg netjes een antwoord.

Freekos79

Citaat van: wekke op sep 20, 2017, 20:55:41
Ik heb zelf mijn kaartjes gekocht langs viagogo. €60 per kaartje.

Iemand die weet of Genoa - Sampdoria haalbaar is qua kaartjes? Ik vind er nog niets van terug op de website van Genoa. Al dacht ik dat zij via Listicket werken.
Vorig seizoen gewoon online. Ongeveer een week van te voren inderdaad. Volgens een Finse kennis is het makkelijk kaarten te kopen en het helemaal waard.
Volgende wedstrijd: ?

wekke

Citaat van: Freekos79 op sep 21, 2017, 09:16:44
Vorig seizoen gewoon online. Ongeveer een week van te voren inderdaad. Volgens een Finse kennis is het makkelijk kaarten te kopen en het helemaal waard.

Top. Twee jaar geleden ben ik al een keertje naar Genoa - Fiorentina geweest en dat was al fantastisch.

Onze planning ziet er als volgt uit:

Maandag 30/10 Hellas Verona - Internazionale
Dinsdag 31/10 AS Roma - Chelsea
Woensdag 01/11 Napoli - Manchester City
Donderdag 02/11 Lazio Roma - Nice
Zaterdag 04/11 Genoa - Sampdoria (mochten tickets niet lukken dan gaan we naar Bologna)
Zondag 05/11 FC Basel - Young Boys Bern

Tribuneklanten

Tof programma!

Zelf zijn wij dat weekend ook in Italië.
Helaas landen we te laat om Bologna mee te pakken, hopelijk wijzigt Serie B, C en D nog naar de zaterdagavond.

Zondag een dubbel, opties Serie A.

Chievo - Napoli en Sassuolo - Milan
Fiorentina - AS Roma - Sassuolo - Milan

Afhankelijk van wijzigingen Serie B, C en D kan het programma nog wijzigen.


Hugo

Ik zit komende weekend bij Venezia - Parma, Massa - Finale en Fiorentina - Atalanta Bergamo.

Tribuneklanten

Citaat van: Hugo op sep 21, 2017, 11:23:35
Ik zit komende weekend bij Venezia - Parma, Massa - Finale en Fiorentina - Atalanta Bergamo.

Ook dat is een prima planning.
Wat is Italië toch een fijn groundhop land.


FCT1980

Citaat van: Tribuneklanten op sep 21, 2017, 13:19:49
Ook dat is een prima planning.
Wat is Italië toch een fijn groundhop land.

Sinds ze me vorige maand bij San Siro de ruiten van de auto eruit hebben geslagen vind ik er geen ruk meer aan. Huttenvolk!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Citaat van: FCT1980 op sep 22, 2017, 14:16:42
Sinds ze me vorige maand bij San Siro de ruiten van de auto eruit hebben geslagen vind ik er geen ruk meer aan. Huttenvolk!

Vorige maand was het nog lekker warm in Italië. Of je nu met je ramen open rijd of zonder ramen, maakt niet uit toch!