Speelschema's 2018-2019

Gestart door Koning Kriel, jun 12, 2018, 13:20:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


JoeySpiegelaar

Citaat van: Koning Kriel op jun 12, 2018, 13:22:05
Voor mij springt in 1b 9 september er meteen uit. Om 14:30 Union - KV Mechelen en om 18:00 Roeselare - Beerschot. Het wordt racen maar zo kan ik op een dag de twee ontbrekende clubs afvinken.

Iemand die tegen die tijd mij info kan geven over de kaartverkoop ?

Joost

Dat kun je ook zelf vinden op de websites van de clubs.

Het zou me overigens verbazen wanneer je niet op de dag zelf aan de kassa een kaart kan kopen.

JoeySpiegelaar

Citaat van: Joost op jun 29, 2018, 07:37:29
Dat kun je ook zelf vinden op de websites van de clubs.

Het zou me overigens verbazen wanneer je niet op de dag zelf aan de kassa een kaart kan kopen.

ja bedankt! Het was even een vraag omdat ik niet weet wanneer ik voor mijn werk weer in het buitenland zit. Komt goed !


KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)


wekke

Citaat van: KRCM1904 op jun 29, 2018, 17:19:18
België: Croky Cup - Loting ronde 1 tot 5

http://www.belgianfootball.be/sites/default/files/pdf/calendar_crokycup_1819.pdf

Top! Hopen dat Lyra-Lierse ronde 4 halen. Een match op Eendracht Aalst zou super zijn


Koning Kriel

Heb de openingspost weer bijgewerkt, liep wat achter vanwege vakantie


JoeySpiegelaar

Citaat van: Footballromantic op jul 04, 2018, 06:42:16
Ben helemaal niet zo thuis in het zondag voetbal. Wat zijn de leukere affiches op de zondag?

MSC - Alcides is altijd mooi. Meppel tegen Meppel

Sebastiaan_W

Over het algemeen komt er minder publiek bij zondagwedstrijden. MSC - Alcides is een stadsderby en zal waarschijnlijk op zaterdagavond worden gespeeld.

Ook zijn er een paar clubs gepromoveerd met prachtige complexen zoals Unitas en Fortuna Wormerveer.

Joost

#43
Citaat van: Sebastiaan_W op jul 04, 2018, 10:57:03
Over het algemeen komt er minder publiek bij zondagwedstrijden. MSC - Alcides is een stadsderby en zal waarschijnlijk op zaterdagavond worden gespeeld.

Ook zijn er een paar clubs gepromoveerd met prachtige complexen zoals Unitas en Fortuna Wormerveer.

Dat is niet helemaal waar. Bij de groep echt grote zaterdagclubs, pakweg 10-15 clubs, komt veel publiek kijken, bij alle andere clubs niet meer of minder publiek dan bij vergelijkbare zondagclubs zeg ik uit eigen ervaring.

Sowieso is het een onderwerp waar feitelijke onderbouwing ontbreekt. Voor de zaterdagduels is Voetbal Op Zaterdag de enige echte bron maar iedereen die wel eens een zaterdagduel heeft bezocht weet dat die cijfers vaak een factor 3 zijn van wat er werkelijk langs de kant staat. Voor het zondagvoetbal is er geen echte bron meer, Zondaghoofdklasse.nl hield het vroeger wel bij en die cijfers waren betrouwbaarder.

Maar om op de vraag in te gaan; derbies zijn altijd leuk omdat er meestal meer strijd en altijd wel meer publiek is. Leuke complexen zijn er legio maar wat je leuk vind om te bezoeken is ook afhankelijk van je woonplaats en wil/mogelijkheden om te reizen.

wekke

Citaat van: Joost op jul 04, 2018, 12:11:37
Maar om op de vraag in te gaan; derbies zijn altijd leuk omdat er meestal meer strijd en altijd wel meer publiek is. Leuke complexen zijn er legio maar wat je leuk vind om te bezoeken is ook afhankelijk van je woonplaats en wil/mogelijkheden om te reizen.

Ik ben ook een absolute leek als het om de Nederlandse amateurreeksen gaat. Dus wat zou je mij kunnen aanraden qua derby of complex? Zijn er eigenlijk leuke ouderwetse grounds in die reeksen zoals dat in onze Belgische reeksen vaak het geval is? Ik woon tegenwoordig in Turnhout dus laat ons zeggen regio Eindhoven-Tilburg-Breda.