Speelschema's 2018-2019

Gestart door Koning Kriel, jun 12, 2018, 13:20:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Tribuneklanten

Citaat van: wekke op jul 27, 2018, 09:09:13
Top. Is het moeilijk om als neutrale fan aan kaartjes te geraken voor Juventus?

Dit jaar zal het lastig worden door de komst van CR7.
Gelukkig is de online verkoop prima en heb je redelijke kans op kaarten mochten ze in de vrije verkoop gaan.

wekke

Citaat van: Tribuneklanten op jul 27, 2018, 11:52:46
Dit jaar zal het lastig worden door de komst van CR7.
Gelukkig is de online verkoop prima en heb je redelijke kans op kaarten mochten ze in de vrije verkoop gaan.

Dus een gewone online verkoop via de clubwebsite. Ideaal. Is veel makkelijker dan wachten op listicket.

Ruudjeee

Citaat van: wekke op jul 27, 2018, 15:27:06
Dus een gewone online verkoop via de clubwebsite. Ideaal. Is veel makkelijker dan wachten op listicket.

Inderdaad, bij de meeste wedstrijden moet dit lukken als je er meteen bij bent tijdens de general sale. Ik heb vorig seizoen in de general sale tickets gekocht voor Juventus - Bologna aan het einde van het seizoen (toen was de titelstrijd nog spannend). Tickets waren toen wel na 10 min. de deur uit maar meteen bij zijn dus.

Tribuneklanten

Bekendmaking speelschema Serie C is uitgesteld tot 22 Augustus.

WATP

#65
Griekse super league fixtures zouden donderdag 9 augustus gepubliceerd moeten gaan worden.
De clubs hebben het een week uitgesteld omdat ze er niet uit kunnen komen over de tv contracten.

http://www.agonasport.com/agonasport-allnews/super-league-draw-delayed-until-august-9
The Quintessential British club

Daniel

Toch maar even vragen want ik zoek me rot. Waar kan ik het programma van de serie B vinden? Gazetta dello sport zie ik niks staan... zou toch 31-7 worden bekend gemaakt?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Nort

Dat is een week uitgesteld ivm degradatie van een aantal clubs.

Daniel

Citaat van: Nort op aug 02, 2018, 17:25:25
Dat is een week uitgesteld ivm degradatie van een aantal clubs.
Thanks
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Wesley10__

"The fixture list for the 2018-19 Serie B season will be drawn up on Monday for 19 clubs after controversy and delays."

Vandaag dan eindelijk het programma voor de serie B. Iemand die toevallig weet wanneer de Serie A speelrondes van 16 september en een week later een definitieve dag/tijdstip krijgen?