Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Iemand enig idee hoe het zit met de ticketverkoop voor MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf? Kan het oprecht niet vinden op de site van MSV. Zal wel een lastig verhaal worden omdat ze bang zijn voor een invasie uit Düsseldorf, dat is natuurlijk meteen de reden waarom hij op mijn verlanglijst staat.

ALenstra

Voor die wedstrijd gelden inderdaad beperkingen. Reken maar niet op algemene verkoop.

Freekos79

Citaat van: Koning Kriel op jan 31, 2018, 12:38:17
Iemand enig idee hoe het zit met de ticketverkoop voor MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf? Kan het oprecht niet vinden op de site van MSV. Zal wel een lastig verhaal worden omdat ze bang zijn voor een invasie uit Düsseldorf, dat is natuurlijk meteen de reden waarom hij op mijn verlanglijst staat.
Voorgaande jaren was er wel vrije verkoop, alleen niet online.
Volgende wedstrijd: ?

Semper Fidelis

Citaat van: Koning Kriel op jan 31, 2018, 12:38:17
Iemand enig idee hoe het zit met de ticketverkoop voor MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf? Kan het oprecht niet vinden op de site van MSV. Zal wel een lastig verhaal worden omdat ze bang zijn voor een invasie uit Düsseldorf, dat is natuurlijk meteen de reden waarom hij op mijn verlanglijst staat.

Ben in december nog naar MSV Duisburg - Dynamo Dresden geweest en ook voor die pot kon ik online geen kaarten kopen. Echter was het bij de Tageskassa geen enkel probleem en was er tevens meer dan genoeg plek over. Wellicht dat een mailtje naar de club je kaarten kan bezorgen en anders gewoon op tijd daar zijn.

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op jan 31, 2018, 19:19:14
Ben in december nog naar MSV Duisburg - Dynamo Dresden geweest en ook voor die pot kon ik online geen kaarten kopen. Echter was het bij de Tageskassa geen enkel probleem en was er tevens meer dan genoeg plek over. Wellicht dat een mailtje naar de club je kaarten kan bezorgen en anders gewoon op tijd daar zijn.
Ik denk niet dat voor Duisburg  - Fortuna de kassa's open zullen zijn.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nort op jan 31, 2018, 19:27:32
Ik denk niet dat voor Duisburg  - Fortuna de kassa's open zullen zijn.

Vorig jaar wel Nort. Toen was ik er ook!
Het ene stadion is het andere niet!

jdebruin96

Waarschijnlijk ga ik nu een hele rare vraag stellen haha...
In april ga ik met mijn vriendin 2,5 week op vakantie naar Mauritius. Nu zie ik op Flashscore wel dat daar wat voetbalclubs zitten.
Graag zou ik een wedstrijdje mee willen pakken, het voetbal zal daar denk ik niet leven dus verwacht al helemaal geen moeilijkheden m.b.t. tickets.
ik kan eigenlijk totaal niks vinden over waar die clubs zich bevinden of haar wedstrijdjes afwerken en of er überhaupt wel stadions bestaan. Nu is mijn vraag dus of er ooit iemand ervaringen heeft gehad met het voetbal in Mauritius en of iemand weet waar de ''stadion' zijn?

Freekos79

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2018, 13:21:20
Waarschijnlijk ga ik nu een hele rare vraag stellen haha...
In april ga ik met mijn vriendin 2,5 week op vakantie naar Mauritius. Nu zie ik op Flashscore wel dat daar wat voetbalclubs zitten.
Graag zou ik een wedstrijdje mee willen pakken, het voetbal zal daar denk ik niet leven dus verwacht al helemaal geen moeilijkheden m.b.t. tickets.
ik kan eigenlijk totaal niks vinden over waar die clubs zich bevinden of haar wedstrijdjes afwerken en of er überhaupt wel stadions bestaan. Nu is mijn vraag dus of er ooit iemand ervaringen heeft gehad met het voetbal in Mauritius en of iemand weet waar de ''stadion' zijn?
http://www.europlan-online.de/index.php?s=land&id=137
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2018, 13:21:20
Waarschijnlijk ga ik nu een hele rare vraag stellen haha...
In april ga ik met mijn vriendin 2,5 week op vakantie naar Mauritius. Nu zie ik op Flashscore wel dat daar wat voetbalclubs zitten.
Graag zou ik een wedstrijdje mee willen pakken, het voetbal zal daar denk ik niet leven dus verwacht al helemaal geen moeilijkheden m.b.t. tickets.
ik kan eigenlijk totaal niks vinden over waar die clubs zich bevinden of haar wedstrijdjes afwerken en of er überhaupt wel stadions bestaan. Nu is mijn vraag dus of er ooit iemand ervaringen heeft gehad met het voetbal in Mauritius en of iemand weet waar de ''stadion' zijn?
Op Soccerway staat in iedergeval het competitie programma, clubs en de stadions: https://nl.soccerway.com/national/mauritius/mauritian-league/20172018/regular-season/r42760/

Gebruik deze informatie als basis, maar ga er niet blind vanuit dat het programma of locatie juist is. Sommige van deze clubs zullen wel een website/Facebook pagina hebben en als ik jou was zal ik ze alvast een bericht sturen waar de actuele informatie is te vinden. Het antwoord kan namelijk wel een paar maand duren :)

Joost

#3924
Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2018, 13:21:20
Waarschijnlijk ga ik nu een hele rare vraag stellen haha...
In april ga ik met mijn vriendin 2,5 week op vakantie naar Mauritius. Nu zie ik op Flashscore wel dat daar wat voetbalclubs zitten.
Graag zou ik een wedstrijdje mee willen pakken, het voetbal zal daar denk ik niet leven dus verwacht al helemaal geen moeilijkheden m.b.t. tickets.
ik kan eigenlijk totaal niks vinden over waar die clubs zich bevinden of haar wedstrijdjes afwerken en of er überhaupt wel stadions bestaan. Nu is mijn vraag dus of er ooit iemand ervaringen heeft gehad met het voetbal in Mauritius en of iemand weet waar de ''stadion' zijn?

Mooi clubnamen:

http://www.rsssf.com/tablesm/mauri2018.html

Wikipedia geeft ook informatie:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mauritian_Premier_League

Via de clubpagina's kun je ook meer informatie krijgen over de speellocaties.

jdebruin96

Bedankt voor de informatie heren :) het zal me benieuwen hoe het daar leeft!

Nort

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2018, 14:10:30
Bedankt voor de informatie heren :) het zal me benieuwen hoe het daar leeft!
Gezien de stadions en de beperkte informatie (ontbreken websites, aantal likes social-media), zou ik me er niet te veel bij voorstellen. Voetbal mag dan immens populair zijn in Afrika, maar de meesten geven de voorkeur aan de Premier League op tv.

jdebruin96

Citaat van: Nort op feb 06, 2018, 14:39:49
Gezien de stadions en de beperkte informatie (ontbreken websites, aantal likes social-media), zou ik me er niet te veel bij voorstellen. Voetbal mag dan immens populair zijn in Afrika, maar de meesten geven de voorkeur aan de Premier League op tv.

Ik ga er ook niet vanuit dat het wat voorstelt. Wie weet valt het me, des te leuker toch :)

Footballromantic

Op Zanzibar had ik er ook niks van verwacht, zaten zomaar 5-6000 toeschouwers... Een week later zelfs 16.000... En toch loopt iedereen in shirts van de Europese topclubs en staat er op het plein altijd Premier League voetbal op... Je moet het maar net treffen.

https://www.indehekken.net/de-revolutie-van-64/
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

jdebruin96

Citaat van: Footballromantic op feb 06, 2018, 17:08:58
Op Zanzibar had ik er ook niks van verwacht, zaten zomaar 5-6000 toeschouwers... Een week later zelfs 16.000... En toch loopt iedereen in shirts van de Europese topclubs en staat er op het plein altijd Premier League voetbal op... Je moet het maar net treffen.

https://www.indehekken.net/de-revolutie-van-64/

Mooi verhaal om te lezen. Dat zijn wel aardig wat toeschouwers. wie weet :)