Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Iemand tips voor parkeren bij OHL?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

watergatehopper

Citaat van: jona93 op feb 08, 2018, 17:51:17
Iemand tips voor parkeren bij OHL?

Gewoon op de parking langs het stadion.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Ruudjeee

Iemand ervaring in Milaan?.

Zondag 3 maart ga ik naar Ac Milan - Inter Milan om 20:45. Mocht het gaan qua tijd dan zou ik daarvoor om 15:00 nog naar Atalanta - Sampdoria willen gaan.
Die wedstrijd is dus om 17:00 afgelopen maar ik weet niet hoe het zit met evt. verkeer (misschien huren we een auto) of OV van Bergamo naar Milaan.




Olav

Citaat van: Ruudjeee op feb 13, 2018, 14:22:53
Iemand ervaring in Milaan?.

Zondag 3 maart ga ik naar Ac Milan - Inter Milan om 20:45. Mocht het gaan qua tijd dan zou ik daarvoor om 15:00 nog naar Atalanta - Sampdoria willen gaan.
Die wedstrijd is dus om 17:00 afgelopen maar ik weet niet hoe het zit met evt. verkeer (misschien huren we een auto) of OV van Bergamo naar Milaan.

Moet haalbaar zijn, volgens mij had ik ooit de bus van bergamo-milaan van een uurtje.

MichielB

Iemand enig idee hoe het werkt bij Lierse? Is het mogelijk om op de avond zelf ter plekke tickets te kopen?

headout

Citaat van: Olav op feb 13, 2018, 16:03:35
Moet haalbaar zijn, volgens mij had ik ooit de bus van bergamo-milaan van een uurtje.
Idem. Denk er alleen wel aan dat de bus je in het centrum afzet (CS), en van daaruit naar ben je ook wel ff kwijt om bij San Siro te komen. Maar moet te doen zijn.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Citaat van: MichielB op feb 13, 2018, 19:42:32
Iemand enig idee hoe het werkt bij Lierse? Is het mogelijk om op de avond zelf ter plekke tickets te kopen?

Geen enkel probleem. Je kan gewoon kaartjes kopen aan de kassa of online via de clubwebsite. Enkel voor wedstrijden tegen KV Mechelen, Antwerp en B-Wilrijk zullen de kassa's gesloten zijn. Mocht je ooit problemen hebben voor kaartjes dan contacteer je me maar.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Ruudjeee op feb 13, 2018, 14:22:53
Iemand ervaring in Milaan?.

Zondag 3 maart ga ik naar Ac Milan - Inter Milan om 20:45. Mocht het gaan qua tijd dan zou ik daarvoor om 15:00 nog naar Atalanta - Sampdoria willen gaan.
Die wedstrijd is dus om 17:00 afgelopen maar ik weet niet hoe het zit met evt. verkeer (misschien huren we een auto) of OV van Bergamo naar Milaan.

Moet haalbaar zijn. Je stapt bij het station zo de metro in, overstappen op Garibaldi en stapt uit bij San Siro.
Je kunt de auto ook bij Cologno neerzetten en dan de metro nemen. Dan weer overstappen bij Garibaldi. Even op google kijken en het metroplan.
Het ene stadion is het andere niet!

Ruudjeee

#3938
Bedankt voor de antwoorden! Dat gaan we gewoon doen dus.

@DanielsenAxedal
Wij komen vrijdag al aan. Hebben er maar een heel weekend van gemaakt. We hebben dus ruim de tijd om naar Atalanta te reizen.
Nog even overleggen of we dan een huurauto nemen of met OV gaan voor vanuit Atalanta naar San Siro. We vliegen maandag weer terug naar Weeze.


casper.eniesee

Zaterdag 24 februari bezoek ik voor het eerst MSV Duisburg. De wedstrijd tegen FC Ingolstadt begint om 13:00 en zal dus rond 14:50 zijn afgelopen.

Om 16:45 moet ik in Winterswijk zijn, en het liefste ga ik niet eerder weg bij die wedstrijd (ben nog nooit eerder gegaan bij een wedstrijd) maar ik heb geen idee hoe snel ik weg ben uit Duisburg.

Vandaar de vraag of iemand ervaringen met direct na afloop bij Duisburg vertrekken heeft. Hoelang duurt dat ongeveer, en zal ik genoeg tijd hebben om op tijd in Winterswijk te zijn?

Instagram: Groundhopper024

Freekos79

Citaat van: casper.eniesee op feb 15, 2018, 12:14:14
Zaterdag 24 februari bezoek ik voor het eerst MSV Duisburg. De wedstrijd tegen FC Ingolstadt begint om 13:00 en zal dus rond 14:50 zijn afgelopen.

Om 16:45 moet ik in Winterswijk zijn, en het liefste ga ik niet eerder weg bij die wedstrijd (ben nog nooit eerder gegaan bij een wedstrijd) maar ik heb geen idee hoe snel ik weg ben uit Duisburg.

Vandaar de vraag of iemand ervaringen met direct na afloop bij Duisburg vertrekken heeft. Hoelang duurt dat ongeveer, en zal ik genoeg tijd hebben om op tijd in Winterswijk te zijn?
Met de auto of openbaar vervoer?
Volgende wedstrijd: ?

Koning Kriel

Citaat van: casper.eniesee op feb 15, 2018, 12:14:14
Zaterdag 24 februari bezoek ik voor het eerst MSV Duisburg. De wedstrijd tegen FC Ingolstadt begint om 13:00 en zal dus rond 14:50 zijn afgelopen.

Om 16:45 moet ik in Winterswijk zijn, en het liefste ga ik niet eerder weg bij die wedstrijd (ben nog nooit eerder gegaan bij een wedstrijd) maar ik heb geen idee hoe snel ik weg ben uit Duisburg.

Vandaar de vraag of iemand ervaringen met direct na afloop bij Duisburg vertrekken heeft. Hoelang duurt dat ongeveer, en zal ik genoeg tijd hebben om op tijd in Winterswijk te zijn?

Wegkomen in Duisburg is de keren dat ik geweest ben niet problematisch. Ik denk dat je dit makkelijk moet halen, zeker als je meteen na het laatste fluitsignaal gaat. (aanname auto)

Ruudjeee

Citaat van: casper.eniesee op feb 15, 2018, 12:14:14
Zaterdag 24 februari bezoek ik voor het eerst MSV Duisburg. De wedstrijd tegen FC Ingolstadt begint om 13:00 en zal dus rond 14:50 zijn afgelopen.

Om 16:45 moet ik in Winterswijk zijn, en het liefste ga ik niet eerder weg bij die wedstrijd (ben nog nooit eerder gegaan bij een wedstrijd) maar ik heb geen idee hoe snel ik weg ben uit Duisburg.

Vandaar de vraag of iemand ervaringen met direct na afloop bij Duisburg vertrekken heeft. Hoelang duurt dat ongeveer, en zal ik genoeg tijd hebben om op tijd in Winterswijk te zijn?

Afgelopen jaar bij Duisburg Bochum geweest. Het duurde toen ontzettend lang om weg te komen daar. Reken maar op een flinke vertraging als het stadion goed gevuld
is.

casper.eniesee

Citaat van: Freekos79 op feb 15, 2018, 12:37:41
Met de auto of openbaar vervoer?
Alles is mogelijk, wat bijvoorbeeld ook kan is om te parkeren bij een station een eindje verderop om daar vervolgens snel weg te komen.
Instagram: Groundhopper024

Luccie

Citaat van: casper.eniesee op feb 15, 2018, 12:14:14
Zaterdag 24 februari bezoek ik voor het eerst MSV Duisburg. De wedstrijd tegen FC Ingolstadt begint om 13:00 en zal dus rond 14:50 zijn afgelopen.

Om 16:45 moet ik in Winterswijk zijn, en het liefste ga ik niet eerder weg bij die wedstrijd (ben nog nooit eerder gegaan bij een wedstrijd) maar ik heb geen idee hoe snel ik weg ben uit Duisburg.

Vandaar de vraag of iemand ervaringen met direct na afloop bij Duisburg vertrekken heeft. Hoelang duurt dat ongeveer, en zal ik genoeg tijd hebben om op tijd in Winterswijk te zijn?

Ik ben een paar jaar geleden tegen FC Köln geweest. Stadion was nagenoeg uitverkocht.
We hebben iets meer dan één kilometer lopen van het stadion geparkeerd. Staat me bij op een lange laan, die uiteindelijk uitkomt op het stadion.
Na afloop waren we zo weg van het stadion. Moet dus wel te doen zijn, lijkt mij.