Week 13 / 23 t/m 29 maart 2009

Gestart door Breda, mrt 10, 2009, 22:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

Sebastiaan_W



TeeZee


Sebastiaan_W


Wouter

Gisteren een onverhoopt en onverwacht telefoontje gekregen waardoor ik en mijn broer toch nog kaarten hebben voor het uitvak tijdens de topper!

Dus:
25-03 STVV - K. Lierse S.K.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

wekke

Citaat van: Wouter op mrt 16, 2009, 17:11:45
Gisteren een onverhoopt en onverwacht telefoontje gekregen waardoor ik en mijn broer toch nog kaarten hebben voor het uitvak tijdens de topper!

Dus:
25-03 STVV - K. Lierse S.K.

gelukzak :)

Wouter

Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Joost

Aangezien ik toch alleen thuis ben vanavond ga ik een kijkje nemen bij sv Hulsberg v rkvv Voerendaal. Das al gauw 40 minuten fietsen en dan doe ik ook nog eens wat aan mijn conditie. Volgens mij hebben ze in Hulsberg ook een tribune maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Het is wel na  Klimmania TC en RKSVB uit Ubachsberg de dichtstbijzijnde club waar ik nog nooit een duel zag.

Joost

Citaat van: Breda op mrt 24, 2009, 17:36:22
SV Hulsberg! De eerste club van oud-Fortunaprof Louk Frijns. Ja, ik kende vroeger mijn Paniniboeken echt van buiten en een deel van die nutteloze kennis is blijkbaar blijven hangen.
Helaas, toen ik aankwam waren alleen de lichten op het bijveld aan waar de A jeugd haar training aan het afwerken was. De sneeuw van vanmiddag heeft de wedstrijd parten gespeeld.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op mrt 24, 2009, 20:18:01
Helaas, toen ik aankwam waren alleen de lichten op het bijveld aan waar de A jeugd haar training aan het afwerken was. De sneeuw van vanmiddag heeft de wedstrijd parten gespeeld.

Maar wel lekker gefietst?

Joost

Citaat van: witte leeuw op mrt 24, 2009, 20:28:50
Maar wel lekker gefietst?

Vanwege het wisselvallige weer had ik besloten toch maar gemotoriseerd te gaan.

Vanavond wordt het restant gespeeld van rkvv Puth v rkvv Wijnandia. De volledige 2e helft moet nog gespeeld worden, de stand is 0-1, Wijnandia staat met 10 man. Puth heeft haar topper (Joey Marihuana, ja dat is echt zijn naam) weer terug na 9 maanden blessureleed en hij zorgde direct voor de 2 treffers afgelopen zondag. Vanavond komt hij er gelijk in na rust. Puth staat onderaan met al 2 puntjes, Wijnandia staat ergens in de middenmoot.

Beide teams speelden nooit in de KNVB klasses voordat in 1996 er een stricte scheiding kwam tussen standaard elftallen en reserve-elftallen. Wijnandia promoveerde na enkele jaren voor twee jaar naar de vijfde klasse en probeert nu al 3 jaar daar weer terug te keren. vv Puth klom vrijwel direct op naar de Vierde klasse maar zakte de laatste 2 jaar als een baksteen naar Zesde.

Hielke

27/03 HFC Haarlem - FC Omniworld

Zo'n interlandweekend is een mooie gelegenheid om weer eens naar de Eerste Divisie te gaan.

Batflyer

Morgen maar eens kijken of FC Zwolle deze keer wel voor vermaak kan zorgen. De vorige keer dat ik er was (nota bene tegen de Eagles) was er in alle opzichten helemaal niets aan.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Sebastiaan_W

Citaat van: Batflyer op mrt 26, 2009, 16:11:15
Morgen maar eens kijken of FC Zwolle deze keer wel voor vermaak kan zorgen. De vorige keer dat ik er was (nota bene tegen de Eagles) was er in alle opzichten helemaal niets aan.

En hoe was het gisteravond?

Gezellig sfeertje na de wedstrijd lees ik op de teletekst pagina van rtvoost en op een fanpagina van FC Den Bosch lees ik dat de Den Bosch supporters na de wedstrijd zijn aangevallen terwijl ze in hun auto's wegreden. Lekkere puinbak daar in Zwolle.

Aan de ene kant verwacht je dit soort dingen niet bij FC Zwolle, maar Spijkerman moest ook door de terreur van zichzelf noemende supporters wijken.

BV wat vindt jij er nu van wat er bij je club gebeurt?