week 18: ma 27 april t/m zo 3 mei

Gestart door TeeZee, apr 07, 2009, 13:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco

01-05 Bohemians - Dundalk
02-05 Waterford United - Mervue United
03-05 PSV - NEC

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op apr 28, 2009, 20:28:57
do 30/4: Quick '20 - FC Lienden

Nog geweest?

Besloot vanmorgen ook te gaan en verbaasde me echt over het feit dat er een heus stadion staat in Oldenzaal, wist ik helemaal niet... dus ik was erg aangenaam verrast.

Lek11

Citaat van: Vaig op apr 28, 2009, 12:20:55
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn: Vrijdag is het Fortuna-MVV. Kassa's gaan om 18.30 open. Ik kan niet echt iets vinden over een voorverkoop, ik haal zelf de kaarten ook pas aan de kassa. Ik zou zeggen ben er op tijd bij, zal wel flink drukker worden, maar uitverkocht huis reken ik niet op. En laten we eerlijk zijn, anderhalf uur wachten in het mooie Sittard, is toch helemaal geen straf....

Als het morgen meezit met me werk ga ik rond een uur of 3/4 richting Sittard. Mijn OV-kaart, voor deze treinreis van 2,5 uur heen en terug, komt hierbij goed van pas!

hgrm

Mochten ze het kampioenschap in de Hoofdklasse C behalen, zal ik er ook nog wel een kijkje gaan nemen dit seizoen. Misschien wel om onze plaatselijke groen-witten aan te moedigen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: AthleticHolanda op apr 30, 2009, 20:36:45
Nog geweest?

Besloot vanmorgen ook te gaan en verbaasde me echt over het feit dat er een heus stadion staat in Oldenzaal, wist ik helemaal niet... dus ik was erg aangenaam verrast.

ik was inderdaad ook aangenaam verrast, wist het ook niet
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op apr 30, 2009, 23:43:23
Als de vraag aan mij, en niet aan Spons, gericht is: nee

Citaat van: spons op mei 01, 2009, 07:58:50
ik was inderdaad ook aangenaam verrast, wist het ook niet

Helemaal overheen gelezen dat spons ook ging, bij de Nordderby probleemloos binnen gekomen?

spons

was geen probleem, heb buiten voor 50 euro een kaartje gekocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke


Joost

vrije makke derby tot nu toe. Fortuna op voorsprong door een zondagsschot. Vlak voor rust missen ze nog een gigantische kans. Hopelijk brandt het los na de pauze. Ik schat bijna 7000 toeschouwers.

Hugo

Citaat van: spons op mei 01, 2009, 13:48:09
was geen probleem, heb buiten voor 50 euro een kaartje gekocht

Nette prijs voor dergelijke wedstrijd.

Vaig

Citaat van: Joost op mei 01, 2009, 20:58:48
vrije makke derby tot nu toe. Fortuna op voorsprong door een zondagsschot. Vlak voor rust missen ze nog een gigantische kans. Hopelijk brandt het los na de pauze. Ik schat bijna 7000 toeschouwers.
Je bent op je wenken bediend Joost! Wat een wedstrijd weer. Denk dat ze bij MVV wel enigszins spijt hebben van de verkoop van Schreurs. Tot 2x toe, laat ie Topbiasen staan als een beginneling, die ik toch wel een van betere verdedigers in de JL vind. Fortuna heeft zeer terecht gewonnen. We waren scherper in de duels, en MVV heeft bijna geen kans gehad. Een geluksvoorzet die op de bal belandt, en voor de voeten van Silla, en een vrije trap, waar naar mijn mening de muur totaal verkeerd stond opgesteld leverden de 2 doelpunten op. Fortuna had met ruimere cijfers kunnen winnen. Maar 2x winnen in 1 seizoen van de rivaal, wie had dat vooraf gedacht? Ik had diegene in ieder geval voor gek verklaard.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

MVV leek totaal niet geinteresseerd in het duel. In de rust hebben ze vast flink op hun flikker gehad want daarna werd er wel gespeeld. Opvallend veel Pieren overigens in het thuisvak. Bizar dat iedereen tot 22:15 werd vastgehouden. Ook daarna nog een chaos om weg te komen, niet erg netjes van de politie om van de ene kant veertig auto's tegelijk te laten gaan en van de andere slechts 5.

hgrm

Omniworld-Telstar gepoogd aan te kijken. Wat een drama. Gelukkig zag ik dat er gespeeld werd in het honkbalstadion naast het voetbalstadion, dus ik de rust ben ik maar vertrokken en naar Magpies 2 vs. Pirates 3 gaan kijken.
Zolang die Wisman trainer is bij Omniworld denk ik niet dat ze mij er nog vaak op de tribune zullen zien. Onder Boeve werd er nog leuk gevoetbald, met Wisman is het niet om aan te gluren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Lek11

Ik was ook aanwezig bij het duel in Sittard, als neutrale toeschouwer. In de 85e minuut naar huis gegaan om mijn laatste trein te kunnen halen, maar zo te zien heb ik niks gemist. Wat is er precies na afloop gebeurd buiten dan? Is iedereen opgehouden door de politie? Toen ik 5 minuten voor tijd naar buiten ging zag ik ook her en der al groepjes ME te paard voorbij rennen.

1e helft was inderdaad wat tam, 2e helft kwam het los. Een boeiende wedstrijd! Toch blijft het jammer dat de tribunes, zelfs in een duel tegen MVV, bij lange na niet vol zitten. De sfeer in het uitvak was trouwens ook wel goed, als er gezongen werd ging dat ook lekker hard.

Sandro

Idd. Iedereen werd vast gehouden tot 22u15 tot MVV volledig weg was uit Sittard (denkelijk), daarna de andere 7000 personen naar buiten door 2 uitgangen... Al bij al een mooie derby