week 18: ma 27 april t/m zo 3 mei

Gestart door TeeZee, apr 07, 2009, 13:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Tegen mijn 'planning' in toch naar Fortuna-MVV gaan kijken. Helaas in C-vak ipv uitvak, noodgedwongen. Mestreech leek met weinig vechtlust de wedstrijd aan te vatten vond ik. Tamelijk tot goede sfeer aan beide kanten. Bij de 3-1 geloof ik was het wel even raar dat er opeens 2 ballen voor doel verschenen (1 kwam terug uit de tribune, nadat de keeper van mvv hem er had ingeschopt). Maar hoedanook was Fortuna een terechte winnaar.

Na affluiten, werd het uitvak 'losgelaten' en op de bus gezet. Nadat dit alles inorde was mocht de rest van het stadion pas naar buiten. Waarna enkele agenten toch op een speciale manier het verkeer regelen. Ik denk dat ik in dezelfde baan zat als Joost. Al bij al , leuke avond!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Zeer leuk avondje in Sittard, een match die me van het begin tot het einde kon boeien.
En inderdaad een verdiende overwinning voor Fortuna.

Sebastiaan_W

Het was de bedoeling om vandaag naar de topper en tevens derby in de 1e klasse D tussen DETO en SVZW te gaan, maar door het gebeuren in Apeldoorn(vrouw van een bestuurslid van CSV Apeldoorn overleden) is het programma naar volgende week verschoven. CSV, DETO en SVZW zijn de nummers één, twee en drie en zelfs de nummer 3 SVZW kan in theorie nog kampioen worden in deze laatste speelronde.

Zoals het er nu naar uitziet morgen naar TuS Lingen - VfB Oldenburg.

Lek11

Oke, nou maar goed dat ik 5 minuten voor tijd ben vertrokken dan. Anders stond ik in Sittard zonder naar huis te kunnen.

Ook wel een grappig momentje was dat de keeper van Fortuna de fakkel, die in de eerste helft het veld opgegooid werd, vastpakte en er even mee begon te zwaaien na de 1-0.

King Nothing

Gisteren naar HFC Haarlem - FC Emmen geweest. Sfeerloze flutwedstrijd gezien. Emmen kreeg 1 kans in de eerste helft en die bal ging er ook in. En bij die 0-1 bleef het ook. In de tweede helft werd het Haarlempubliek wakker en er kwam wat lawaai van die kant af, de Emmensupporters (een 30 tal) vermaakten zich met de wave en wat verveelde liedjes.

Wel goeie kebab gehad bij het stadion, € 2,50 voor een broodje kebab is niet duur en het was zeker die prijs waard.

Was de 3e uitwedstrijd die ik van Emmen heb gezien dit jaar en eindelijk een overwinning gepakt. Ik zak wel af trouwens, ik kan me seizoenen herinneren dat ik 18 van de 19 uitwedstrijden zag. Misschien volgend seizoen maar wat meer meepakken, ligt er ook aan hoe "we" het dan doen qua prestaties. Thuiswedstrijden blijf ik wel trouw bezoeken.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Vaig

Leuk om te horen dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft. Hoop dat dit niet de laatste thuiswedstrijd was. Ik ga er steeds minder vanuit, omdat TOF fantastisch werk levert. Mocht het wel zo zijn, had het niet mooier kunnen eindigen!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Dennis-V

Net terug van een heerlijke week vakantie in Duitsland. Tussen de bedrijven door ben ik nog als Vakantiehopper actief geweest:
01/05 SV Wehen Wiesbaden - VfL Osnabruck 0-1 (2. Bundesliga)
02/05 Karlsruher SC - FC Energie Cottbus 0-0 (1. Bundesliga)

Was leuk, maar ook niet meer dan dat.

Ici c est Paris

Utrecht-Feyenoord was ook leuk. Fijne wedstrijd, met ook nog eens veel sfeer. Voor mij was het hoogtepunt dat mijn absolute jeugdheld Michael Mols nog in actie kwam, hem viel na de wedstrijd nog een prachtige staande ovatie van de Bunnikside ten deel. Kippenvel.

Hugo

Citaat van: Breda op mei 04, 2009, 01:00:50
Als ik dit van tevoren geweten had, zou ik naar Baronie-OJC zijn gegaan. Bovendien vind ik dat NAC zijn sportieve plicht t.o.v. de andere degradatiekandidaten niet heeft gedaan. Het leek er bij sommige spelers (Mtiliga, Zwaanswijk) soms wel op of ze expres allerlei fratsen uithaalden om De Graafschap in de kaart te spelen. Vreselijk.

Das toch logisch, jullie zijn toch vriendjes met de Graafschap?

TeeZee

Citaat van: Dennis-V op mei 03, 2009, 23:05:05Was leuk, maar ook niet meer dan dat.
Hoe vaker je dat blijft melden, hoe minder ik het geloof.

Hielke

Gisterenavond thuisgekomen na een mooi Engels weekend. Een snel weerzien met Fratton Park, een middagje leedvermaak op Portman Road en tot slot een dag Londen, met onder meer het nieuwe Arsenal stadion. Uiteraard heeft dit veel foto's en verhalen opgeleverd, dus ik zal hier z.s.m. verslag doen.