Hoofdmenu

Voetbalkalender

Gestart door Stadionhopper, jul 06, 2008, 19:40:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Hallo,

In Duitsland hebben we de kalender van Europlan. In Nederland hebben we zoiets nog niet echt van de grond gezet. Op mijn website heb ik een kalender neergezet รก la Europlan. Iedereen kan daar wedstrijden inzetten, het liefst dan wedstrijden die voor anderen onbekend zijn. Dus geen wedstrijden die op de kicker matchkalender etc. opstaan want dan blijft het overbodige informatie.

Ik hoop dat iedereen mee wil werken zodat het echt van de grond komt. Hoe meer mensen eraan meewerken, hoe meer keuze iedereen heeft om naar een wedstrijd te gaan. En men kan dan kenbaar maken in het forum waar men naartoe gaat:-)

Als er gevraagd wordt naar een paswoord dan kun je hier vanalles intikken wat je wilt, het wordt geaccepteerd.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.

De Voetbalkalender is te vinden op: http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Leuk initiatief, die van Europlan zijn als ik me niet vergis alleen oefenwedstrijden, is dat hier ook de bedoeling?


Stadionhopper

Bij Europlan zijn het niet alleen oefenwedstrijden. Je mag alle soorten wedstrijden invullen, maar competitiewedstrijden zijn overal bekend zoals op Kicker en VI.
De wedstrijden die onbekend zijn bij het grote publiek zijn interessanter om in te voeren.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Interessant idee, zal plaatsen wat ik kan plaatsen, al zijn er vast mensen veel beter op de hoogte dan ik.