Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Joost en 5 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op aug 01, 2009, 16:24:08
Is er in de eredivisie altijd een bus-/autocombi en clubcard verplichting voor bezoekende supporters?

Bus/autocombi alleen bij risicowedstrijden (er zijn categoriƫn voor maar die weet ik zo ff niet), clubcard in 95% van de gevallen.

Bij VVV kon ik een keer het uitvak bij De Graafschap in zonder cc of wat dan ook, bij Utrecht heb je altijd standaard een uitkaart nodig, maakt niet uit waar.

Vrij vervoer alleen bij niet risicowedstrijden, de meeste clubs zullen dat hebben bij Heerenveen en RKC-uit.

3434

Morgen ga ik naar Gent-Roma (vertrek Maasmechelen-Limburg) Zijn er stadions die ik MOET zien, echte aanraders? Liefst tussen Brussel en Gent.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

spons

Citaat van: 3434 op aug 05, 2009, 22:56:58
Morgen ga ik naar Gent-Roma (vertrek Maasmechelen-Limburg) Zijn er stadions die ik MOET zien, echte aanraders? Liefst tussen Brussel en Gent.

nee stadions moet je alleen bekijken tijdens een wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Er zijn toch ook stadions waar ze niet meer op voetballen. Dan kan je die volgens jouw mening nooit meer bezoeken?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op aug 05, 2009, 22:56:58
Morgen ga ik naar Gent-Roma (vertrek Maasmechelen-Limburg) Zijn er stadions die ik MOET zien, echte aanraders? Liefst tussen Brussel en Gent.
Dat is qua stadions een bijzonder mager gebied. Ik zou proberen nog het stadionnetje van RC Gent-Zeehaven te zien maar verdern zijn het vooral opgewaardeerde amateurterreinen.

spons

Citaat van: 3434 op aug 05, 2009, 23:04:54
Er zijn toch ook stadions waar ze niet meer op voetballen. Dan kan je die volgens jouw mening nooit meer bezoeken?

die keuze laat ik graag aan iedereen persoonlijk over maar mij boeien ze niet meer
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op aug 05, 2009, 23:07:08
die keuze laat ik graag aan iedereen persoonlijk over maar mij boeien ze niet meer

Stadions als het Drielinden en Crossing zou jij dus niet gezien willen hebben?

spons

Citaat van: Joost op aug 05, 2009, 23:09:01
Stadions als het Drielinden en Crossing zou jij dus niet gezien willen hebben?

niet als er niet gevoetbald wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Citaat van: Joost op aug 05, 2009, 23:05:49
Dat is qua stadions een bijzonder mager gebied. Ik zou proberen nog het stadionnetje van RC Gent-Zeehaven te zien maar verdern zijn het vooral opgewaardeerde amateurterreinen.

In principe kan ik ook over antwerpen ipv bxl rijden. Is ongeveer even ver rijden. Daar zal wel wat meer te zien zijn. Berchem, Lyra en waarschijnlijk nog andere waar ik nu niet op kom.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Flandria

#144
Citaat van: 3434 op aug 05, 2009, 22:56:58
Morgen ga ik naar Gent-Roma (vertrek Maasmechelen-Limburg) Zijn er stadions die ik MOET zien, echte aanraders? Liefst tussen Brussel en Gent.

KAV Dendermonde vind ik zeker te bezoeken waard.Tegenwoordig 2de provinciale maar lange tijd in de nationale divisies vertoefd.
Ook Rc Wetteren heeft een stokoude (weliswaar kleine) zittribune.Let wel op,we spreken over Rc Wetteren en niet over Standaard Wetteren.

Vaig

Net weekendje Londen geboekt in oktober. Nu zijn er een paar leuke potjes om uit te kiezen:

Zaterdag 15:00: Tottenham - Stoke, Millwall-Leeds, Crystal Palace - Nottingham Forrest
Zondag 16:15: West Ham - Arsenal.

West Ham- Arsenal lijkt me erg moeilijk om aan kaarten te komen. De rest moet geen probleem zijn, of wat denken jullie?

Wat zou jullie advies zijn?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op sep 01, 2009, 21:06:56
Net weekendje Londen geboekt in oktober. Nu zijn er een paar leuke potjes om uit te kiezen:

Zaterdag 15:00: Tottenham - Stoke, Millwall-Leeds, Crystal Palace - Nottingham Forrest
Zondag 16:15: West Ham - Arsenal.

West Ham- Arsenal lijkt me erg moeilijk om aan kaarten te komen. De rest moet geen probleem zijn, of wat denken jullie?

Wat zou jullie advies zijn?

Palace - Forest zal idd geen probleem zijn. Millwall mogelijk wel, grote kans op members-only, die rottigheid van West Ham recentelijk werkt ook niet in jouw voordeel. Wel een mooie affiche. Spurs en Stoke zullen hun kaarten allemaal wel verkopen, misschien dat er nog verkoop komt voor niet-leden.

Vaig

Citaat van: Hugo op sep 01, 2009, 21:24:59
Palace - Forest zal idd geen probleem zijn. Millwall mogelijk wel, grote kans op members-only, die rottigheid van West Ham recentelijk werkt ook niet in jouw voordeel. Wel een mooie affiche. Spurs en Stoke zullen hun kaarten allemaal wel verkopen, misschien dat er nog verkoop komt voor niet-leden.
Ik was net aan het kijken, op de site van Tottenham. Voor de pot tegen Burnley over een paar weken, zijn er nog kaarten beschikbaar.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op sep 01, 2009, 21:29:50
Ik was net aan het kijken, op de site van Tottenham. Voor de pot tegen Burnley over een paar weken, zijn er nog kaarten beschikbaar.

Tsjee en dat staat top of the league, dat maken ze nooit meer mee.

AthleticHolanda

Weet iemand of en zo ja wanneer de nieuwe groundhopping-informer uitkomt en waar die te halen is?