Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

georgesv

wat je ook kan doen: op facebook of een forum enkele diehard fans opzoeken, en ze dit uitleggen en vragen of zij het es kunnen vragen daar.

Voetbalhopper

Een wereld wonder, net om half 5 nog een laatste mailtje gestuurd met als gedachte, echt de laatste mail.

en zie hier....


Hallo,

Uw plaats zal worden verzonden per post morgen.

Groet,

Ticketing

HJanneman

Het duurt even, maar dan heb je straks ook wat: nu lekker van Sclessin gaan genieten!

Verwijderd lid

Citaat van: HJanneman op apr 19, 2011, 18:25:58
Het duurt even, maar dan heb je straks ook wat: nu lekker van Sclessin gaan genieten!

Eindelijk naar Standard Youri !
Have fun !!!

Dieter

Citaat van: voetbalfan op apr 12, 2011, 11:17:04
@ Joost: 14 april (donderdag) gaan de beide clubs samen met de KBVB zitten om alles te bespreken in verband met ticketverkoop, busregeling, etc... Er zal dan ook geloot worden welke club welke (2) tribunes krijgt. Westerlo zal ongetwijfeld één van de twee tribunes achter doel krijgen.

@ Wekke: Westerlo zal zijn tribunes zeker niet verkocht krijgen ookal worden er tickets door verkocht aan Standard. Waarschijnlijk is het 15000 voor Westerlo - 25000 voor Standard en dan nog zal het moeilijk zijn om die verkocht te krijgen.

@ Yesyes: Ik denk wel vrij vervoer omdat er ook een 'Westerlo-dorp' komt onder het atomium en in het buurt van het atomium. Hier zal de hele dag vanalles te doen zijn omtrend Westerlo en de finale die s'avonds zal gespeeld worden. Deze plaats zal toch niet afgesloten worden dus is het ook mogelijk om de combi, als die er zou zijn, te omzeilen.

Als ze voor Westerlo zo een dorp gaan organiseren betekent dat sowieso dat ze tribune 1 en 2 krijgen. Anders kunnen ze supporters van beide clubs niet gescheiden houden.

Verder is een bekerfinale nooit combi in België, zelfs Club Brugge - Standard een paar jaar geleden was vrij vervoer.

voetbalfan

Al de informatie is al bekend hoor, wij krijgen inderdaad tribune 1 en 2. En inderdaad, een bekerfinale is nooit combi.

Voetbalhopper

Ik heb mijn kaartje eindelijk ontvangen !!!!!!

Joost

Mooi zo. Veel plezier alvast!

3434

Maakt BSV Limburgia deel uit van de hoofdklasse? Iemand die mogelijk meer info heeft over Randy Grens? Gisteren getekend bij 3de klasser Patro Eisden.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Niels_Zitterd

Citaat van: 3434 op mei 26, 2011, 12:35:27
Maakt BSV Limburgia deel uit van de hoofdklasse? Iemand die mogelijk meer info heeft over Randy Grens? Gisteren getekend bij 3de klasser Patro Eisden.

Limburgia is momenteel een eerste klasser (1D)
De speler zelf zegt mij helemaal niets.
Dit is in ieder geval de informatie die de club over hem geeft.

Naam: Randy Grens
Woonplaats: Reuver
Geboortedatum: 04-07-1990
Geboorteplaats: Venray
Beroep: Student
Positie: Aanvaller

Afkomstig van VVV-Venlo


Joost

Citaat van: 3434 op mei 26, 2011, 12:35:27
Maakt BSV Limburgia deel uit van de hoofdklasse? Iemand die mogelijk meer info heeft over Randy Grens? Gisteren getekend bij 3de klasser Patro Eisden.

BSV Limburgia is de fusie tussen RKBSV en sv Limburgia. Limburgia is oud landskampioen uit de jaren 50 die door een sanering in de jaren 70 uit het profvoetbal in Nederland moest verdwijnen wegens te weinig publiek. Wel financieel gezond! Limburgia speelde toen wel nog tot 1990 in de Hoofdklasse maar is toen gedegradeerd naar de Eerste Klasse. Daarin ging het in 1999 een fusie aan met RKBSV. Dat gaat niet fantastisch want de club is in verval. Er volgde zelfs een jaar derde klasse maar na 2 promoties op rij spelen ze nu Eerste Klasse. Nu spelen ze nacompetitie om niet daaruit te degraderen.

Randy Grens komt volgens mij uit de jeugd van VVV en heeft regelmatig gescoord dit seizoen. Is nog jong dacht ik

3434

Ja hij is 21 jaar. Ik vroeg dit om te zien of hij voor de a- of b-kern aangetrokken was. Zal dus het tweede zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Koning Kriel

In september zit ik samen met mijn vriendin in New York. Nu twijfel ik naar welke sport ik wil gaan kijken. Enerzijds blijft voetbal veruit de favoriete sport maar ik wil vooral ook de sportbeleving van de Amerikanen meekrijgen. Honkbal boeit me eigenlijk niet heel veel (en alleen de Mets spelen in NY) maar het american football, ijshockey en basketbal zijn dan nog niet aan hun seizoen begonnen. Ik zal waarschijnlijk moeten kiezen tussen de New York Red Bull (gruwel gruwel) en de New York Mets (honkbal). Is er iemand ooit in Amerika naar het voetbal geweest? En hoe was dat? Is het een vooral latino aangelegenheid of krijg je wel echt de Amerikaanse sportbeleving mee? Oftewel voetbal of honkbal?

Joost

Je hebt ook de NY Yankees al zal ik als Mets sympatisant natuurlijk nooit adviseren die te bezoeken.


ALenstra

Hangt er van af wanneer je in september gaat. Vanaf half september spelen de NHL ijshockeyteams al oefenwedstrijden. Wel zullen de New York Rangers thuis geen oefenwedstrijden spelen aangezien Madison Square Garden verbouwd wordt. Maar de New Jersey Devils zijn prima te doen vanaf New York, ze spelen in de Prudential Center te Newark. Dat is ongeveer 20 minuten per trein vanaf New York Penn. De New York Islanders zitten ver weg op Long Island. Of er NFL American Football is hangt af van de spelers-staking die nog gaande is. Misschien is er tijdens je verblijf ook Yankees-Boston Red Sox, de grootste rivaliteit in het honkbal.