Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 13, 2012, 20:44:06
Iemand parkeertips voor Rot Weiss Essen?

Vlakbij is een S-Bahnstation. In Oberhausen kun je bij het station gratis parkeren. Nadeel is wel dat de trein maar eens in het uur rijdt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Snelweg richting Gelsenkirchen nemen en vervolgens afslag Gladbeck/Essen. Na een kilometer of 2 à 3 zie je een bordje Georg Melches Stadion naar rechts. Je rijdt een soort industriegebiedje in en na een paar honderd meter moet je naar rechts, dan zit je al op de Hafenstrasse. Weer een paar honderd meter verder rij je langs een woonwijk(aan je linkerhand). In die woonwijk heb ik iedere keer de auto geparkeerd.

Met een  minuut of 3 lopen ben je bij het stadion en na de wedstrijd ben je zo weer weg. Voor jullie iets verder de snelwegen( 3n en 2) volgen, omdat jullie al eerder bordjes Essen tegenkomen.

Voetbalhopper

Kan iemand mij aan de juiste info helpen over dukla praag 2

Ik vraag me af of ze in het dukla stadion spelen of ergens op een amateur veldje. Ik kan er niks over vinden en de club reageerd helaas niet op mijn mailtje

HRM1880

Citaat van: yesyes op mrt 14, 2012, 09:46:00
Kan iemand mij aan de juiste info helpen over dukla praag 2

Ik vraag me af of ze in het dukla stadion spelen of ergens op een amateur veldje. Ik kan er niks over vinden en de club reageerd helaas niet op mijn mailtje
http://nv.fotbal.cz/domaci-souteze/kao/rk-cechy/souteze.asp?soutez=002A2A&show=Los
Als ik voorgaande site bekijk spelen ze inderdaad op Juliska. Al worden sommige wedstrijden op Mikulova gespeeld en ik vermoed dat dit het volgende stadion is.
http://vysledky.lidovky.cz/klub-hriste.php?id_klub=56&id_hriste=459

Voetbalhopper

Citaat van: HRM1880 op mrt 14, 2012, 10:30:55
http://nv.fotbal.cz/domaci-souteze/kao/rk-cechy/souteze.asp?soutez=002A2A&show=Los
Als ik voorgaande site bekijk spelen ze inderdaad op Juliska. Al worden sommige wedstrijden op Mikulova gespeeld en ik vermoed dat dit het volgende stadion is.
http://vysledky.lidovky.cz/klub-hriste.php?id_klub=56&id_hriste=459

Het is nogal onduidelijk. Maar voor as zondag mag het toch wel al bekend zijn....

Niels_Zitterd

Dank voor de informatie rondom Rot Weiss Essen!

Bier und Bratwurst

#651
Citaat van: yesyes op mrt 14, 2012, 12:03:51
Het is nogal onduidelijk. Maar voor as zondag mag het toch wel al bekend zijn....

Is dat de wedstrijd tegen Slavia Praha B ?  Dan word het gespeeld op veld P4-UMT Mikolov. 10.15 u

  VOLGENDE RONDE
Match  Naar huis Gasten Termijn Dag Veld

A2A1701 Dukla Praag B Slavia Praag B 3,18 10:15 NO P4-UMT Mikulov

volgens mij op zondagmorgen.  Dit vond ik op de eerste link van HRM1880
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: yesyes op mrt 14, 2012, 12:03:51
Het is nogal onduidelijk. Maar voor as zondag mag het toch wel al bekend zijn....
Heb het voor de zekerheid nog eens aan een kennis in Praag gevraagd. Hoop zo rap mogelijk antwoord te krijgen.

Voetbalhopper

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 14, 2012, 12:49:04
Is dat de wedstrijd tegen Slavia Praha B ?  Dan word het gespeeld op veld P4-UMT Mikolov. 10.15 u

  VOLGENDE RONDE
Match  Naar huis Gasten Termijn Dag Veld

A2A1701 Dukla Praag B Slavia Praag B 3,18 10:15 NO P4-UMT Mikulov

volgens mij op zondagmorgen.  Dit vond ik op de eerste link van HRM1880

Dat veldje is niet echt de moeite waard.... Jammer

Voetbalhopper

Citaat van: yesyes op mrt 14, 2012, 14:15:58
Dat veldje is niet echt de moeite waard.... Jammer

Ik heb net een mail ontvangen van dukla en er wordt inderdaad op dat amateur veldje gespeeld.

Iemand nog een andere tip voor zondag ochtend ?

HRM1880

Citaat van: yesyes op mrt 14, 2012, 17:16:50
Ik heb net een mail ontvangen van dukla en er wordt inderdaad op dat amateur veldje gespeeld.

Iemand nog een andere tip voor zondag ochtend ?
Meteor Praag speelt ook thuis. Hebben wel een leuke, oude tribune. Is echter één van de weinige Praagse ploegen (uit de hoogste vier reeksen) waar ik zelf nog niet ben geraakt.

Nico1880

Meteor is zeker en vast een aanrader !

Remi

Besloten om met het Paasweekend richting het zuiden van Nederland te gaan, in combinatie met Duitsland.
Vrijdag 6 april zal het MVV of Helmond worden. Vanuit Zeeland wil ik en route nog een aantal stadions bezoeken, maar dat is even afhankelijk van tijd en schema.
Die vrijdag zullen we waarschijnlijk overnachten in Maastricht. We hebben op zaterdag onze pijlen gericht op Gladbach om 18:30. Eventueel speelt Duisburg om 13:00 uur thuis. Is dit vanuit Maastricht aan te rijden? We kunnen er ook voor kiezen om de wedstrijd over te slaan en in dat deel wat stadions te bezoeken (Duisburg, Oberhausen, Gelsenkirchen en Dortmund).

Eventueel zaterdagnacht nog een overnachting, omdat zondag 8 april om 13:30 Bochum speelt en om 15:30 Schalke.

Ik denk dat we dan an sich een mooi Paasweekend hebben. Hebben jullie tips/opmerkingen?

Peenvogel

In een kwartier van Bochum naar Gelsenkirchen rijden lijkt mij nogal optimistisch.

Joost

Ik zou niet zulke grote stadions bezoeken tijdens de Paasdagen. De kans is 99% dat de stadions volledig afgesloten zijn en je hooguit van de buitenkant een klein inkijkje hebt maar toch vooral teleurgesteld naar huis gaat.

Daarnaast zou ik niet in Maastricht overnachten.