Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

jdebruin96 en 2 gasten bekijken dit topic.

hoevenen lion

Citaat van: Denniz1974 op jul 06, 2008, 14:01:58
Dank aan dennis1981 !

Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)
Ben ook sterk aan het twijfelen me zo een wedstrijd lijst te maken. Nu hou ik enkel alles buiten antwerp bij.

Denniz1974: In jouw lijst onderaan staat feyenoord thuis & uit en het totaal eronder. Tel jij daar ook de vriendschappelijke wedstrijden bij?

Dennis1981: Kan ik jouw voorbeeld eens zien AUB? Je mag het mailen naar l_bekaert@hotmail.com. Als je wil natuurlijk.

Alvast bedankt jongens.

Stadionhopper

Check je mail maar...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op jul 15, 2008, 22:48:03
Check je mail maar...
Bedankt. Ga me er de komende weken eens achter zetten.

Denniz1974

Citaat van: hoevenen lion op jul 15, 2008, 22:36:05
Citaat van: Denniz1974 op jul 06, 2008, 14:01:58
Dank aan dennis1981 !

Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)
Ben ook sterk aan het twijfelen me zo een wedstrijd lijst te maken. Nu hou ik enkel alles buiten antwerp bij.

Denniz1974: In jouw lijst onderaan staat feyenoord thuis & uit en het totaal eronder. Tel jij daar ook de vriendschappelijke wedstrijden bij?


Het totaal wat er onder staat bevat echt alle wedstrijden waarin ik Feyenoord in actie heb gezien; ook de twee keer dat ik naar het beloftenelftal ben gaan kijken; ook vriendschappelijke wedstrijden, zowel tegen amateurs als tegen andere profclubs.


Rinus A.

Citaat van: TeeZee op jul 02, 2008, 14:38:33
Vraag aan Rinus A: ga je komend seizoen weer met de vomeerboot naar Newcastle voor een uit- of thuiswedstrijd van Sunderland en heb je ook intenties om toch ook elders in Engeland voetbalwedstrijden te zien?

De intentie is om Jan Poortvliet te bezoeken bij Southampton voor hij er weer vertrokken is. Mocht dat niks worden of mochten we te laat zijn, dan heeft Sunderland bij mij de voorkeur. Altijd wel een paar gekken te porren voor de boot. De boot die trouwens een prima bezettingsgraad heeft, maar dezer dagen toch flink verlies maakt vanwege de brandstofkosten.

TeeZee

Citaat van: Rinus A. op jul 17, 2008, 23:40:39De boot die trouwens een prima bezettingsgraad heeft, maar dezer dagen toch flink verlies maakt vanwege de brandstofkosten.
Zal dus wel duurder worden of minder frequent gaan varen denk ik. Ik vraag me af in hoeverre de stijgende energiekosten voor de eurotunnel positief of negatief uitpakt.

Enfin, jij mag nu een vraag stellen aan een willekeurig lid.

hoevenen lion

Citaat van: Denniz1974 op jul 17, 2008, 21:59:01
Citaat van: hoevenen lion op jul 15, 2008, 22:36:05
Citaat van: Denniz1974 op jul 06, 2008, 14:01:58
Dank aan dennis1981 !

Het resultaat is HIERRR te zien (excel-bestand)
Ben ook sterk aan het twijfelen me zo een wedstrijd lijst te maken. Nu hou ik enkel alles buiten antwerp bij.

Denniz1974: In jouw lijst onderaan staat feyenoord thuis & uit en het totaal eronder. Tel jij daar ook de vriendschappelijke wedstrijden bij?

Mijn lijst is zo goed als af. Enkel heb ik nog 2 dilemma's.

Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.

En het 2de dilemma is de naam van de stadion's. Vroeger noemde het stadion van Capellen het Louis Lucas stadion. Maar nu het Jos van wellen stadion. Nu weet ik ook niet goed of ik 1 naam zou pakken of ze er allebei in te zetten.

Het totaal wat er onder staat bevat echt alle wedstrijden waarin ik Feyenoord in actie heb gezien; ook de twee keer dat ik naar het beloftenelftal ben gaan kijken; ook vriendschappelijke wedstrijden, zowel tegen amateurs als tegen andere profclubs.



Denniz1974

CiteerMijn lijst is zo goed als af. Enkel heb ik nog 2 dilemma's.

Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.

En het 2de dilemma is de naam van de stadion's. Vroeger noemde het stadion van Capellen het Louis Lucas stadion. Maar nu het Jos van wellen stadion. Nu weet ik ook niet goed of ik 1 naam zou pakken of ze er allebei in te zetten.

Ik zou kiezen voor de naam die het stadion had toen je het voor de eerste keer bezocht. In sommige gevallen kan je hier een uitzondering voor maken (bv NAC: eerst allerlei sponsornamen, maar nu vernoemd naar een club-legende ... dan kies ik in m'n lijst voor de naam met de clublegende)

Qua leaguenamen zou ik trachten de sponsornamen weg te laten. Nationwide is volgens mij een sponsor, dus zou het gewoon Division 1 worden en niet CocaCola Championship, maar gewoon Championship.

Han

Citaat van: hoevenen lion op aug 11, 2008, 22:54:58Weet niet goed wat ik moet doen met de engelse league namen. Zo heb wedstrijden gezien in de nationwide Division 1 en de championship. Nu weet ik niet goed welke naam er in men lijst te plaatsen.

Ik heb dat 'dilemma' omzeild om te spreken van Division One, Two, Three, Four, de 'traditionele hiƫrarchie'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Maroboduus

Voor wat betreft de stadionnamen en de namen van de competities kies ik altijd voor de naam die op het moment van het bezoek aan het betreffende stadion of de betreffende competitie in gebruik was cq. is. Natuurlijk zijn de sponsornamen verachterlijk, maar het is helaas wel de realiteit - ook in Engeland.

Nationwide is trouwens inderdaad een sponsor.

Vaig

Ben van plan af te reizen naar een wedstrijd van Fortuna Dusseldorf. Heeft iemand een idee, welk vak het sfeervak is of waar de harde kern zit?

Vraag het even in dit topic, wist niet waar anders.

Alvast bedankt
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op aug 16, 2008, 14:48:51
Ben van plan af te reizen naar een wedstrijd van Fortuna Dusseldorf. Heeft iemand een idee, welk vak het sfeervak is of waar de harde kern zit?

Vraag het even in dit topic, wist niet waar anders.

Alvast bedankt



Ongeveer vakken 35-40.

Vaig

Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op aug 16, 2008, 18:01:45
Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)

Stuur een berichtje naar Joost, die heeft een seizoenkaart bij Alemannia Aachen. Misschien kan hij je helpen met tickets.

Vaig

Citaat van: Hugo op aug 16, 2008, 19:01:16
Citaat van: Vaig op aug 16, 2008, 18:01:45
Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)

Stuur een berichtje naar Joost, die heeft een seizoenkaart bij Alemannia Aachen. Misschien kan hij je helpen met tickets.
Oke bedankt, had inderdaad al iets naar Joost gestuurd, denk misschien weet iemand het sneller. Sorry, voor de vragen, maar door deze site ben ik ook besmet geraakt
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy