Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4 en 3 gasten bekijken dit topic.

Its Matchday

Citaat van: Meester op aug 13, 2013, 12:51:39
ADO - Vitesse heeft geen clubcard verplichting ...
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel/375-ado-vitesse

Bedankt voor het meehelpen! Zit alleen met een dilemma, Madness treed dan ook op in NL...

Baal er wel van dat AZ nog niks bekend heeft gemaakt, wedstrijd is over 2,5 week. Ik ga voor de zekerheid een clubcard aanvragen.
@ViezeVis

Sander11

Zondag naar Standard Liege.. nu las ik dat er altijd moeilijkheden zijn rondom het parkeren van het stadion iemand nog nuttige tips??
HEYA DEN BOSCH!

voetbalfan

Over de brug van de maas is genoeg parkeergelegenheid, je moet nog wel tien minuutjes stappen maar hebt wel een magnifiek uitzicht over de Luikse industrie en over het stadion, echt de moeite waard en ten zeerste aan te raden!

rwdm

Vraag aan stadiongebod :

Ik ben wat bezig met het verlaten stadion van KSK Hoboken (mooie ground )

Waarom werd het stadion niet meer gebruikt ?

Sander11

Citaat van: voetbalfan op aug 13, 2013, 20:10:42
Over de brug van de maas is genoeg parkeergelegenheid, je moet nog wel tien minuutjes stappen maar hebt wel een magnifiek uitzicht over de Luikse industrie en over het stadion, echt de moeite waard en ten zeerste aan te raden!
[/quote

Oke bedankt we gaan morgen eens kijken...ben erg benieuwd!
HEYA DEN BOSCH!

Hugo

Iemand nog een tip voor een wedstrijd a.s. woendagavond in de buurt van Waalwijk?

Joost

Citaat van: Hugo op aug 26, 2013, 19:20:47
Iemand nog een tip voor een wedstrijd a.s. woendagavond in de buurt van Waalwijk?

In de KNVB Beker; OJC Rosmalen v Hoek of Kozakken Boys v Be Quick 1887.
Volkel v Rijnsburgse Boys is ook dichtbij maar weinig spektakel want dat is een vierdeklasser.

Als je niet in Nederland wilt blijven, Turnhout speelt ook thuis.

Hugo

Citaat van: Joost op aug 26, 2013, 19:57:43
In de KNVB Beker; OJC Rosmalen v Hoek of Kozakken Boys v Be Quick 1887.
Volkel v Rijnsburgse Boys is ook dichtbij maar weinig spektakel want dat is een vierdeklasser.

Als je niet in Nederland wilt blijven, Turnhout speelt ook thuis.

Bedankt.

Berend11

Ik kijk normaal gesproken altijd Sportschau zaterdags, maar af en toe mis ik dat door mijn eigen wedstrijd of door een wedstrijd van PEC. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik deze uitzending terug kan kijken? B.v.d.

Joost

Misschien is het te downloaden?

Berend11

Bedankt voor je antwoord.

Ik zal even kijken, anders maar filmpjes van de wedstrijden los bekijken. Nu ik toch bezig ben, wanneer wordt het speelschema van de 2. Bundesliga verder bekend, ik wil namelijk graag naar FC Koln - FC Kaiserslautern op 22 september. En wat is een mooie plek in het stadion?

ALenstra

Het schema voor de 2e bundesliga is allang bekend. Maar ik neem aan dat je wil weten  op welke dag en tijd er gespeeld wordt? Geen idee, al denk ik ergens in de 1e week van september. Maar pin me er niet op vast.

3434

Vraag: Waarom?

Zelf ben ik bij Fulham geweest in 2010, achter de goal. Het was een heerlijke avond voetbal in een geweldig stadion. Europees duel tegen Wolfsburg (dat jaar dat Fulham erg ver raakte). Nu zie ik dit op indehekken.  nl  voorbij komen:


Telt echt alleen de betaaltelevisie nog? :(
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Its Matchday

Heb m'n zinnen gezet op 2 november BVB-Stuttgart. Paar keer gekeken op de momenten wanneer andere wedstrijden in VVK(HSV & Freiburg) gingen, die waren direct uitverkocht.
Ik acht daarom de kans klein dat ik via de officiële ticketshop tickets kan bemachtigen.
Daarom hierbij mijn vraag: Zijn er Vereinsmitglieder aanwezig die mij hierbij kunnen helpen of mensen met tips om op een andere manier aan kaarten te komen? (muv Viagogo).
@ViezeVis

watergatehopper

Citaat van: Its Matchday op sep 04, 2013, 08:43:56
Heb m'n zinnen gezet op 2 november BVB-Stuttgart. Paar keer gekeken op de momenten wanneer andere wedstrijden in VVK(HSV & Freiburg) gingen, die waren direct uitverkocht.
Ik acht daarom de kans klein dat ik via de officiële ticketshop tickets kan bemachtigen.
Daarom hierbij mijn vraag: Zijn er Vereinsmitglieder aanwezig die mij hierbij kunnen helpen of mensen met tips om op een andere manier aan kaarten te komen? (muv Viagogo).

Ik heb geen lidmaatschap ofzo maar ben wel een aantal keer tegen hetzelfde probleem aangelopen. Als wedstrijden uitverkocht zijn komen er soms kort (een week of 2) voor aanvang toch weer kaarten online. Dit zijn kaartjes vaak boven het uitvak die door uitsupporters niet/ gedeeltelijk verkocht zijn. Je zit dan wel in een gemengd familievak maar je kunt toch de wedstrijd zien.  Succes!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅