Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dieter

Wat is de vlotste manier om tot aan White Hart Lane te geraken? Zou via Seven Sisters gaan en dan met de bus maar blijkbaar kan je ook de trein nemen vanuit Liverpool Street ?

swatt1

Citaat van: Dieter op mrt 23, 2014, 09:14:01
Wat is de vlotste manier om tot aan White Hart Lane te geraken? Zou via Seven Sisters gaan en dan met de bus maar blijkbaar kan je ook de trein nemen vanuit Liverpool Street ?

Ik zou vanaf Seven Sisters te voet naar het stadion gaan. In ongeveer een half uur ben je er. Als het weer wat meezit heb je volledig gratis een aangename wandeling gehad.

ALenstra

Ik zou heen de trein vanaf Liverpool Street nemen en uitstappen bij White Hart Lane vlabij het stadion. Terug zou ik lopen naar Seven Sisters en de metro nemen.

3434

Hoe zit het als een club eindronde afdwingt (bv door het winnen van de 1ste periode) en op het einde van het seizoen op een degradatieplaats staat (degradatie eindronde). Aan welke eindronde neemt het deel? Of heffen deze 2 elkaar op en gebeurt er niets?

Spreek hier over Belgisch voetbal (2,3,4de klasse). Iemand die dit weet of al heeft meegemaakt?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Dat staat in het Bondsreglement onder nummer 2212.

2212. In elk geval waarin een theoretisch gerechtigde deelnemer aan de kwalificatieronde moet vervangen worden, wordt de eindrangschikking van het kampioenschap - elke reeks afzonderlijk genomen - in dalende volgorde in aanmerking genomen voor het aanduiden van zijn vervanger.

Dit is ondermeer het geval:

- wanneer er geen drie verschillende periodewinnaars geweest zijn;
- wanneer de eerste van het kampioenschap tevens periodewinnaar geweest is;
- wanneer clubs van 2de nationale afdeling fusioneren of ontslag nemen vóór aanvang van de eindronde;
- wanneer een theoretisch gerechtigde deelnemer aan de eindronde
* op de derde laatste plaats in het kampioenschap eindigt,
* naar bevordering degradeert,
* niet degradeert wegens rangverlaging met twee afdelingen van een club uit 2de nationale afdeling,
* de licentie voor 2de nationale afdeling niet heeft aangevraagd,
* de licentie voor 2de nationale afdeling is geweigerd bij een in kracht van gewijsde getreden beslissing vóór de aanvang van de eindronde,
* in de loop van het seizoen algemeen forfait heeft verklaard.


Ici c est Paris

Ik ga vrijdag naar Schalke 04 - Hertha BSC. De vorige keer hadden wij de auto duidelijk op de verkeerde parkeerplaats gezet want na 2 uur waren we nog niet weg uit de buurt van het stadion. Heeft er iemand parkeertips?

hgrm

Wat ik geregeld doe is de auto bij het station Oberhausen neerzetten en dan verder met het OV gaan. Als je de kaartjes al (fysiek) in handen hebt, zijn die (hoogst waarschijnlijk) ook meteen vervoerbewijzen in het hele Ruhrgebiet.

Je kunt de S-bahn richting Dortmund nemen en uitstappen op Gelsenkirchen Hbf en dan verder de tram. Zeker terug zal de tram wel druk zijn.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Die grote parkeerplaatsen bij het stadion kom je altijd slecht weg.
Het beste kun je gewoon nog ergens een biertje drinken na de wedstrijd, bijvoorbeeld naast het trainignsveld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: spons op mrt 21, 2014, 15:43:11
Naar Lyon - Juventus ?

Ik heb ook plannen om die wedstrijd te bezoeken maar wacht even omdat het competitieschema voor het daaropvolgende weekend nog niet vast staat.

Weet niet waar je precies vandaan moet komen maar de trein vanaf Brussel naar Lyon kost € 49 op die dag

Het wordt voor mij toch geen Frankrijk, de competitiewedstrijd Noordwijk - Excelsior Maassluis op zaterdag 5 april vind ik toch te belangrijk om over te slaan en ik ga niet alleen voor Lyon - Juventus naar Frankrijk.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 27, 2014, 00:55:16
Ik ga vrijdag naar Schalke 04 - Hertha BSC. De vorige keer hadden wij de auto duidelijk op de verkeerde parkeerplaats gezet want na 2 uur waren we nog niet weg uit de buurt van het stadion. Heeft er iemand parkeertips?
in de buurt van het stadion is er een tankstation daar kun je voor €4 je wagen laten staan is op max 5 minuten stappen van het stadion en na de wedstrijd ben je zo op de autostrade.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

hgrm

Citaat van: spons op mrt 27, 2014, 09:25:00
Het wordt voor mij toch geen Frankrijk, de competitiewedstrijd Noordwijk - Excelsior Maassluis op zaterdag 5 april vind ik toch te belangrijk om over te slaan en ik ga niet alleen voor Lyon - Juventus naar Frankrijk.

Voor Noordwijk wel, maar voor Excelsior toch niet? Zowel naar boven als naar beneden kan er toch weinig meer gebeuren?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op mrt 27, 2014, 13:54:00
Voor Noordwijk wel, maar voor Excelsior toch niet? Zowel naar boven als naar beneden kan er toch weinig meer gebeuren?

Mochten we van Noordwijk verliezen dan staan we nog maar 4 punten boven de streep, ik ben er nog niet helemaal gerust op
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 27, 2014, 00:55:16
Ik ga vrijdag naar Schalke 04 - Hertha BSC. De vorige keer hadden wij de auto duidelijk op de verkeerde parkeerplaats gezet want na 2 uur waren we nog niet weg uit de buurt van het stadion. Heeft er iemand parkeertips?

Ik heb paar jaar terug aan de andere kant Autobahn geparkeerd, "Emil Zimmerman Allee". Geen kosten maar wel stukje lopen. Maar dat is met het huidige weer heerlijk.

Ici c est Paris

Bedankt voor de tips iedereen!

Ici c est Paris

De tip van Hugo bleek fantastisch. Parkeerterreintje aan de Emil-Zimmerman Allee en binnen 3 minuten zaten we op de snelweg. Top!