Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4, Koning Kriel en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Voor het amateurvoetbal kijk ik altijd op voetbalnoord.nl


FC_Emmen

Ik kijk altijd op de twee boven genoemde.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Citaat van: Breda op jun 02, 2014, 22:31:45
Ik vind alleen uitslagen, geen programma's op deze site - of heb ik het mis.

Voetbal Nederland is meestal matig betrouwbaar, maar met wat double-check via clubsites kom je een eind.
Hoe het met nacompetitie zit weet ik niet maar tijdens de normale competitie staat daar ook wel het programma op maar dan moet je wel per club kijken. Dan moet je naar uitslagen en standen en dan staat het daar bij de club waar je op zoekt.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Citaat van: Breda op jun 02, 2014, 23:12:46
Na een uurtje puzzelen heb ik voor komende zaterdag en zondag een aardig programma bij elkaar in Groningen en Drenthe. Nu maar hopen op goed weer. Dank heren!
En, wat wordt het?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

cafebac

Citaat van: FC_Emmen op jun 03, 2014, 07:37:45
En, wat wordt het?

Best warm maar zondag kans op buien;)

FC_Emmen

Ik overweeg ook naar Dalen te gaan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

3434

Aangezien het bijna 10 jaar geleden is dat mijn clubje er nog speelde: "wanneer komt de kalender uit voor 2de nationale?". Ik verwacht ergens in juli maar misschien dat iemand het concreet weet?

Eerste speeldag is het weekend van 2 augustus 2014.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Iemand ervaring met het openbaar vervoer in Engeland om me de trein van Londen naar Cardiff te gaan?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12


Joost

Citaat van: jona93 op jul 06, 2014, 18:53:08
Iemand ervaring met het openbaar vervoer in Engeland om me de trein van Londen naar Cardiff te gaan?

Als je wat meer tijd hebt en minder te besteden dan is de bus ook een prima optie. Een ritje van Londen naar Cardiff duurt ongeveer 3,5 uur maar is veel goedkoper.

http://www.nationalexpress.com/home.aspx

hgrm

De trein in GB is vooral duur als je kort van tevoren boekt.
Een retourtje Cardiff-London, enkele weken van tevoren geboekt,  kostte me een jaar of 10 geleden al iets van 100 euro.
Als je nu voor morgen zou boeken, kost een enkeltje (off-peak) 42 pond. Boek je voor over een maand, dan betaal je 22 pond. Er op tijd bij zijn scheelt dus nogal.

De verbinding London-Cardiff is overigens wel goed: rechtstreeks en snel (2 uur reistijd).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op jul 06, 2014, 19:35:06
De trein in GB is vooral duur als je kort van tevoren boekt.
Een retourtje Cardiff-London, enkele weken van tevoren geboekt,  kostte me een jaar of 10 geleden al iets van 100 euro.
Als je nu voor morgen zou boeken, kost een enkeltje (off-peak) 42 pond. Boek je voor over een maand, dan betaal je 22 pond. Er op tijd bij zijn scheelt dus nogal.

De verbinding London-Cardiff is overigens wel goed: rechtstreeks en snel (2 uur reistijd).

Klopt helemaal. Zo ben ik ook eens voor de spotprijs van 9 pond pp heen en weer van Kendal naar Edinburgh gegaan.

Korte lokale trajecten verschillen overigens niet van prijs bij vroegboeken en zijn niet zo duur.

hgrm

Citaat van: Joost op jul 06, 2014, 20:01:26
Klopt helemaal. Zo ben ik ook eens voor de spotprijs van 9 pond pp heen en weer van Kendal naar Edinburgh gegaan.

Korte lokale trajecten verschillen overigens niet van prijs bij vroegboeken en zijn niet zo duur.

Maar als je helemaal met stoptreinen van Londen naar Cardiff wil, dan ben je wel even onderweg.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: hgrm op jul 06, 2014, 19:35:06
De trein in GB is vooral duur als je kort van tevoren boekt.
Een retourtje Cardiff-London, enkele weken van tevoren geboekt,  kostte me een jaar of 10 geleden al iets van 100 euro.
Als je nu voor morgen zou boeken, kost een enkeltje (off-peak) 42 pond. Boek je voor over een maand, dan betaal je 22 pond. Er op tijd bij zijn scheelt dus nogal.

De verbinding London-Cardiff is overigens wel goed: rechtstreeks en snel (2 uur reistijd).

Ga normaal via Brussel zuid met de Eurostar richting Londen en vandaar de trein nemen richting Cardiff
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12