De (geplande) Competitiehervorming

Gestart door Joost, mei 05, 2015, 15:14:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

Dat wordt dan een veredelde (met een paar West-Vlaamse clubs bij) Eerste Provinciale Oost-Vlaanderen voor de Racing. Absoluut oninteressant...
Over land and sea

Hugo

Citaat van: rrcg1899 op jan 06, 2016, 19:35:51
Dat wordt dan een veredelde (met een paar West-Vlaamse clubs bij) Eerste Provinciale Oost-Vlaanderen voor de Racing. Absoluut oninteressant...

Verklaar u nader.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op jan 06, 2016, 19:39:51
Verklaar u nader.
Het avontuur valt er volledig uit zonder de Henegouwse clubs, die uitjes waren nog iets om naar uit te kijken. Die clubs uit de kleine Vlaamse steden of dorpen hebben geen aanhang die naam waardig, zonder een paar clubs die dat wel hebben wordt het een doodse boel, dit is voor mij geen voetbal in nationale meer. Ik verwacht dat nog meer fans gaan afhaken in deze afdelingen.
Over land and sea

Shepherd

Als Beerschot-Wilrijk kampioen wordt, zullen ze dan bij het protest dat ze ongetwijfeld gaan aantekenen nog kans maken om alsnog toegelaten te worden in Tweede?

HRM1880

Citaat van: Shepherd op jan 07, 2016, 16:46:31
Als Beerschot-Wilrijk kampioen wordt, zullen ze dan bij het protest dat ze ongetwijfeld gaan aantekenen nog kans maken om alsnog toegelaten te worden in Tweede?
Daar rekenen ze wel op, maar gezien ze volop een stamnummer proberen over te nemen, lijken ze daar niet meer zo zeker van.

Joost

Citaat van: HRM1880 op jan 07, 2016, 17:06:56
Daar rekenen ze wel op, maar gezien ze volop een stamnummer proberen over te nemen, lijken ze daar niet meer zo zeker van.

Oh vertel!!

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 07, 2016, 17:13:52
Oh vertel!!
Met Westerlo zijn er al gesprekken geweest en zou er niet van verschieten dat er bij WS Brussels gepolst wordt nu die weer in slechte papieren zitten.
Ze zien daar de competitiehervorming als een groot complot van Antwerp-gezinden tegen hen.

Hugo

Citaat van: HRM1880 op jan 07, 2016, 17:20:08
Met Westerlo zijn er al gesprekken geweest en zou er niet van verschieten dat er bij WS Brussels gepolst wordt nu die weer in slechte papieren zitten.
Ze zien daar de competitiehervorming als een groot complot van Antwerp-gezinden tegen hen.

Dat laatste valt natuurlijk ook niet te ontkennen.

Het is ROYAL Antwerp hé

Jehoentelaar

Wat zou er dan met Westerlo c.q. White Star gebeuren?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Citaat van: Jehoentelaar op jan 07, 2016, 17:26:04
Wat zou er dan met Westerlo c.q. White Star gebeuren?
Nog meer fusies, alleen maar fusies in dit land. Zullen er nog wel heel veel volgend door de competitiehervorming.
Bornem en Mariekerke voeren zo bijvoorbeeld ook reeds gesprekken.

Shepherd

Citaat van: HRM1880 op jan 07, 2016, 17:35:44
Nog meer fusies, alleen maar fusies in dit land. Zullen er nog wel heel veel volgend door de competitiehervorming.
Bornem en Mariekerke voeren zo bijvoorbeeld ook reeds gesprekken.
Het wordt er niet overzichtelijker op inderdaad.
Ik vraag mij wel af hoeveel mensen een club als WS Brussels gaan missen in de hogere regionen. Dan zie ik liever Beerschot-Wilrijk.

Jef400

Dat zeker. Antwerp hoort twee clubs in de profreeksen te hebben.

hgrm

Door al dat gefuseer gaat er toch een moment komen dat er maar één club overblijft ?!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op jan 07, 2016, 23:28:45
Door al dat gefuseer gaat er toch een moment komen dat er maar één club overblijft ?!

KRVC Standwerplecht

wekke

Citaat van: HRM1880 op jan 07, 2016, 17:35:44
Nog meer fusies, alleen maar fusies in dit land. Zullen er nog wel heel veel volgend door de competitiehervorming.
Bornem en Mariekerke voeren zo bijvoorbeeld ook reeds gesprekken.

Bornem gaf enkele weken geleden op zijn facebook pagina aan dat de deal rond is.