Week 7, maandag 13 februari 2012 - zondag 19 februari 2012

Gestart door FWM, jan 25, 2012, 01:10:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: ðe waan op feb 08, 2012, 10:37:02
De Groesbeekse derby wordt echt niet op zondag gespeeld.

Ik heb al donderdag 16 februari langs horen komen en anders met Pasen. Ik verwacht sowieso dat er op natuurgras nog niet al te veel gespeeld gaat worden.

Volgens de KNVB is het gehele amateurprogramma van 4 en 5 februari verplaatst naar het inhaal weekend van 18 en 19 februari.

Op zondag de 19e heeft het al een week gedooid dus volgens mij is dat geen probleem
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ðe waan

Hij is inderdaad vastgesteld op 19 februari, maar zal niet op die dag gespeeld worden. De gemiddelde Groesbeker is op dat tijdstip waarschijnlijk al half laveloos.  Zie ook: http://www.gelderlander.nl/sport/voetbalnijmegen/10416991/Treffers-en-Achilles29-rekenen-op-andere-datum.ece


Koning Kriel

Citaat van: spons op feb 08, 2012, 10:41:22
Volgens de KNVB is het gehele amateurprogramma van 4 en 5 februari verplaatst naar het inhaal weekend van 18 en 19 februari.

Op zondag de 19e heeft het al een week gedooid dus volgens mij is dat geen probleem

Je gaat mij ook niet wijs maken dat er de 18e en de 19e in Brabant en vooral Limburg gevoetbald gaat worden

spons

Citaat van: Koning Kriel op feb 08, 2012, 13:00:54
Je gaat mij ook niet wijs maken dat er de 18e en de 19e in Brabant en vooral Limburg gevoetbald gaat worden

We kunnen overal wel rekening mee gaan houden.  Zeker als je op het niveau van de topklasse speelt zal je naar mijn mening wel moeten anders moet je de doelstellingen van de vereniging bijstellen en recreatief in de 4e klasse gaan spelen.

Verplaatsen naar pasen ( een paar rondes voor het einde  van de competitie ) is m.i. pure competitievervalsing. Wedstrijden moeten altijd zo snel mogelijk ingehaald worden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Haha spons jij hebt echt geen idee van carnaval he :-D.

In Groesbeek kan je gaan voetballen die zaterdag of zondag, maar dan staan er maximaal 100 man langs de kant, terwijl het er normaal minstens twintig keer zoveel zouden zijn.
Op het einde van het verhaal wordt er gevoetbald voor het publiek en als dat niet komt kan je net zo goed niet spelen, wat dat betreft had FC Groningen afgelopen weekend mijns inziens ook gelijk.

Gewoon doordeweeks 's avonds een keer inhalen zou ik zeggen, bijna iedereen die naar die wedstrijd gaat komt toch uit de regio dus wat reistijd etc. betreft geen probleem.

- - - - - - - - - -

Overigens wist ik nog niet van Alexandria'66 - FC Utrecht, enig idee waarom Utrecht daar komt spelen, en niet een van de Rotterdamse clubs?
Ben waarschijnlijk ook van de partij.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op feb 08, 2012, 12:18:15
Hij is inderdaad vastgesteld op 19 februari, maar zal niet op die dag gespeeld worden. De gemiddelde Groesbeker is op dat tijdstip waarschijnlijk al half laveloos.  Zie ook: http://www.gelderlander.nl/sport/voetbalnijmegen/10416991/Treffers-en-Achilles29-rekenen-op-andere-datum.ece

Die foto bij dat artikel is nog van het oude sportpark Zuid!

ðe waan

Inderdaad. Nog geen nieuwbouw tot op de achterlijn.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op feb 08, 2012, 13:31:24
Inderdaad. Nog geen nieuwbouw tot op de achterlijn.

Vind je het net zo merkwaardig als ik?

De Treffers leek me toch altijd dé club die ooit de stap naar het (semi-)professioneel voetbal zou kunnen maken, maar de mogelijkheid tot uitbouw achter dat doel is niet aanwezig, terwijl aan de andere kant het - overigens mooie - clubgebouw staat. Ze zullen wel genoeg geld hebben gekregen voor die grond lijkt me.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op feb 08, 2012, 13:20:02

Overigens wist ik nog niet van Alexandria'66 - FC Utrecht, enig idee waarom Utrecht daar komt spelen, en niet een van de Rotterdamse clubs?
Ben waarschijnlijk ook van de partij.

Alexandria 66 komt inderdaad uit Rotterdam Alexanderpolder en schijnt een amateurpartner te zijn van FC Utrecht. De wedstrijd is een benfietwedstrijd voor het goede doel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op feb 08, 2012, 13:51:10
Alexandria 66 komt inderdaad uit Rotterdam Alexanderpolder en schijnt een amateurpartner te zijn van FC Utrecht. De wedstrijd is een benfietwedstrijd voor het goede doel

Aha, dat verklaart het. Utrecht heeft veel amateurpartners, maar wist niet dat ze die ook in Rotterdam hebben, maargoed Elinkwijk was ook jarenlang partner van PSV...

Joost

Citaat van: spons op feb 08, 2012, 13:10:28
We kunnen overal wel rekening mee gaan houden.  Zeker als je op het niveau van de topklasse speelt zal je naar mijn mening wel moeten anders moet je de doelstellingen van de vereniging bijstellen en recreatief in de 4e klasse gaan spelen.

Verplaatsen naar pasen ( een paar rondes voor het einde  van de competitie ) is m.i. pure competitievervalsing. Wedstrijden moeten altijd zo snel mogelijk ingehaald worden.

Hoe je het ook draait, voor heel veel mensen is Carnaval net zo belangrijk als bijvoorbeeld Eerste Kerstdag. Er wordt normaal nooit een wedstrijd gepland op zo'n feestdag.

En ook in het profvoetbal wordt er rekening mee gehouden. MVV en Fortuna spelen op vrijdag dus die hebben er weinig last van maar Roda heeft nog nooit op zondagmiddag met carnaval gespeeld. Dat zal de lokale politie ook nooit goed vinden. Vrijwel altijd spelen wij zelfs uit op vrijdagavond met carnaval. Dit jaar ook weer.

Dit jaar is EVV wederom op carnavalszondag gezet tot grote woede en ontzetting bij de club. Die moeten nu weer met Argon om de tafel om de pot verplaatst te krijgen.

Ongelofelijk dat de KNVB wel een hele competitie laat beinvloeden door tientallen clubs die 52 zondagen in het jaar niet willen voetballen maar wel jaarlijks op een Brabantse en Limburgse feestdag wedstrijden inplant waar helemaal niemand hier op zit te wachten.

Bier und Bratwurst

#26
za 18-02-2012 Bayer Leverkusen - FC Augsburg  4-1
    18-02-2012 OH Leuven - Cercle Brugge   2-3



En voor alle carnavalfans (Waaronder mijn vriendin)  Alaaaaaaaaaaff!!!!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Deze midweek staat er alvast een inhaalprogramma vast in de Zondag Hoofdklasse B omdat ze niet met carnaval willen spelen, iemand die weet waar het inhaalprogramma van de overige hoofdklasse's te vinden is?

http://www.hoofdklassebzondag.nl/?p=3715

Als er niks beters komt en het wordt niet afgelast lijkt me Venray-Gemert wel een leuke, op de fiets.

cafebac

Citaat van: Joost op feb 08, 2012, 19:16:10
Hoe je het ook draait, voor heel veel mensen is Carnaval net zo belangrijk als bijvoorbeeld Eerste Kerstdag. Er wordt normaal nooit een wedstrijd gepland op zo'n feestdag.

En ook in het profvoetbal wordt er rekening mee gehouden. MVV en Fortuna spelen op vrijdag dus die hebben er weinig last van maar Roda heeft nog nooit op zondagmiddag met carnaval gespeeld. Dat zal de lokale politie ook nooit goed vinden. Vrijwel altijd spelen wij zelfs uit op vrijdagavond met carnaval. Dit jaar ook weer.

Dit jaar is EVV wederom op carnavalszondag gezet tot grote woede en ontzetting bij de club. Die moeten nu weer met Argon om de tafel om de pot verplaatst te krijgen.

Ongelofelijk dat de KNVB wel een hele competitie laat beinvloeden door tientallen clubs die 52 zondagen in het jaar niet willen voetballen maar wel jaarlijks op een Brabantse en Limburgse feestdag wedstrijden inplant waar helemaal niemand hier op zit te wachten.

Alle Brabantse en Limburgse eredivisieploegen spelen met carnaval standaard uit. Opzich begrijpelijk aangezien de politie zonder verlof(wintersport/carnaval) dan al genoeg te doen heeft. Wij mogen om 12.30 in Groningen aantreden, om 10.30 omwisselen in Hoogeveen, ook lekker... Ik kom zaterdag pas terug uit Turkije dus ben wel in staat om te rijden dan, maar ook hier houdt de KNVB geen rekening met de supporters.

Het enige voordeel is dat wij standaard winnen met carnaval :)

ðe waan

Citaat van: AthleticHolanda op feb 09, 2012, 17:35:47
Deze midweek staat er alvast een inhaalprogramma vast in de Zondag Hoofdklasse B omdat ze niet met carnaval willen spelen, iemand die weet waar het inhaalprogramma van de overige hoofdklasse's te vinden is?

http://www.hoofdklassebzondag.nl/?p=3715

Als er niks beters komt en het wordt niet afgelast lijkt me Venray-Gemert wel een leuke, op de fiets.

Echt volslagen idioot om midden in de winter midweeks in te halen, terwijl er nog drie beschikbare inhaalweekenden zijn in april. Tot twee weken terug is er nota bene niks afgelast.

In de topklasse gaan vooralsnog twee wedstrijden naar zaterdagmiddag: Quick'20-Hollandia (14.00 uur) en FC Lienden-HSC'21 (14.30 uur).

In de hoofdklasse C zijn er inmiddels drie wedstrijden verplaatst:
woensdag 15 februari 20.00: NEC - Juliana'31
donderdag 16 februari 20.00: RKHVV - Longa'30
zaterdag 18 februari 14.30: UDI'19 - Rigtersbleek

In de hoofdklasse A is (nog) niks verschoven.