Week 6: maandag 4 februari t/m zondag 10 februari

Gestart door wekke, jan 29, 2013, 12:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

09/02 Brussels - Antwerp of Geel Meerhout - Bornem

AthleticHolanda

Traditioneel tijdens carnaval weinig voetbal voor mij, 10/02 staat weliswaar FC Utrecht - NEC op het programma, maar aangezien die om 12.30 uur is...

ALenstra

Van donderdag 7 februari t/m zondag 10 februari naar het Olympisch ijshockey kwalificatietoernooi in het Duitse Beitigheim Bissingen. Duitsland, Oostenrijk, Italie en Nederland strijden om een plek voor het Olympisch ijshockeytoernooi van Sochi 2014. Wellicht op de speelvrije zaterdag 9 februari naar de voetbalwedstrijd VfB Stuttgart-Werder Bremen.

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op jan 29, 2013, 16:29:43
Van donderdag 7 februari t/m zondag 10 februari naar het Olympisch ijshockey kwalificatietoernooi in het Duitse Beitigheim Bissingen. Duitsland, Oostenrijk, Italie en Nederland strijden om een plek voor het Olympisch ijshockeytoernooi van Sochi 2014. Wellicht op de speelvrije zaterdag 9 februari naar de voetbalwedstrijd VfB Stuttgart-Werder Bremen.

Leuk dat Nederland mee mag doen aan dit toernooi maar het lijkt me een compleet kansloze missie.

HRM1880

8/2 Eintracht Braunschweig-Aalen
9/2 Energie Cottbus-Keulen
10/2 Union Berlin II-Red Bull Leipzig
11/2 Hertha Berlin-Union Berlin

Flans die laatste er gewoon bij, omdat het eigenlijk bij dezelfde trip hoort.

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jan 29, 2013, 19:10:27
8/2 Eintracht Braunschweig-Aalen
9/2 Energie Cottbus-Keulen
10/2 Union Berlin II-Red Bull Leipzig
11/2 Hertha Berlin-Union Berlin

Flans die laatste er gewoon bij, omdat het eigenlijk bij dezelfde trip hoort.

Dat zijn leuke wedstrijden, speelt Union II in het grote stadion of ergens op een bijveld?

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jan 29, 2013, 19:29:59
Dat zijn leuke wedstrijden, speelt Union II in het grote stadion of ergens op een bijveld?
Voor zo ver ik kan vinden in het grote stadion en dat hoop ik toch. Anders moet ik nog een plan B gaan zoeken. Er zou die dag ook een groundhop-tentoonstelling zijn in het stadion.

ALenstra

Citaat van: Koning Kriel op jan 29, 2013, 17:34:04
Leuk dat Nederland mee mag doen aan dit toernooi maar het lijkt me een compleet kansloze missie.
Klopt. Maar het is al een sensatie dat ze zo ver gekomen zijn.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jan 29, 2013, 13:23:47
Traditioneel tijdens carnaval weinig voetbal voor mij, 10/02 staat weliswaar FC Utrecht - NEC op het programma, maar aangezien die om 12.30 uur is...

Voor mij is het hele weekend carnaval! Vrijdag in Tubbergen,Zaterdag Harbrinkhoek en Zondag Geesteren.Geen jaren meer aan mee gedaan ,maar het is een belofte die ik vorig jaar heb afgesproken
en nu moet nakomen.



Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 29, 2013, 21:24:23
Voor mij is het hele weekend carnaval! Vrijdag in Tubbergen,Zaterdag Harbrinkhoek en Zondag Geesteren.Geen jaren meer aan mee gedaan ,maar het is een belofte die ik vorig jaar gedaan heb en nu moet nakomen.

Haha same here, maar meestal kan ik op zondagmiddag wel een plaatsje vrijmaken, Utrecht speelt namelijk altijd thuis met carnaval. Wij gaan overigens door t/m dinsdag ;-).

cafebac

Enkel Vitesse uit op zaterdagavond, voor de rest carnaval :)

PSV had jarenlang de traditie de carnavalsuitwedstrijden steevast te winnen, maar de 12.30 3-0 nederlaag in Groningen afgelopen seizoen was toch wel een hele bittere...

Danny

06/02  Nederland - Italie
10/02  FC Utrecht - NEC
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

hgrm

09/02: Lisse-Vogels (of misschien wel iets heel anders....)
10/02: vast wel iets plaatselijks te vinden. Victoria, SDO, Wasmeer....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

09/02 Heracles - Willem II

Had die willen combineren met VFL Osnabruck maar die is naar zondag verplaatst. Iemand anders nog een idee van een leuke wedstrijd die met deze pot te combineren valt? Voor de rest carnaval.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op jan 30, 2013, 09:42:26
09/02 Heracles - Willem II

Had die willen combineren met VFL Osnabruck maar die is naar zondag verplaatst. Iemand anders nog een idee van een leuke wedstrijd die met deze pot te combineren valt? Voor de rest carnaval.

Het is wel 40 minuten verder maar Armenia Bielefeld speelt thuis tegen Rot Weiss Erfurt, wedstrijd begint om 14:00, andere opties zijn Verl-Velbert om 14:00 of enkele clubs in NRW zoals Duisburg of RWO.