Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan



Op deze foto van Breda (zeg maar als ik hem niet mag gebruiken) staat er toch duidelijk een lijnrechter. Dit is de wedstrijd tussen Brecht en Horendonk dit seizoen (november 2010) gespeeld op het laagste niveau of 4 provinciale A.

Mar

Ik speel namelijk in 3de provinciale in Limburg, in Limburg is dit sowieso niet het geval. :)

voetbalfan

Vorig jaar en daarvoor ging ik wel eens bij Tongerlo (4de provinciale E) kijken en daar waren ook telkens lijnrechters hoor.

Mar

Citaat van: voetbalfan op jan 31, 2011, 17:46:47
Vorig jaar en daarvoor ging ik wel eens bij Tongerlo (4de provinciale E) kijken en daar waren ook telkens lijnrechters hoor.

Dat is gek, maar in Belgie kan natuurlijk alles!

Joost

Lommel en Leuven gaan beslissen wie er gaat promoveren vanuit tweede, misschien wel allebei? Daarachter is het allemaal heel erg open nu. Antwerp is door die 5-1 weer heel dicht bij de play-offs gekomen.

georgesv

Citaat van: Breda op jan 31, 2011, 18:16:15
Kortom: hoe jammer ook voor sommigen van ons die de (voetbal)wereld volkomen wensen te ordenen of begrijpen, er valt geen algemene regel of vaste richtlijn te ontdekken.
ik dacht het wel
tot een bepaalde klasse (ik denk 1ste prov) worden lijnrechters aangesteld
in de klasses daaronder kan de thuisclub zelf beslissen of men lijnrechters neemt, alleen moet die club daar dan voor betalen.
daardoor heb je dus in de lagere klasses wedstrijden met en wedsrijden zonder lijnrechters .

AthleticHolanda

Citaat van: Duits forum
RS Waremmien FC - Royal Spa FC, 15
Verlegung nach Longchamps, da das Stade Leburton umgebaut wird oder sogar ganz abgerissen, so ganz klar ging das aus dem übersetzungsprogramm nicht hervor...

Iemand die weet wat er met het Stade Leburton gebeurt?

Joost

Oei dan moet ik vlot naar Borgworm.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op feb 09, 2011, 18:26:13
Oei dan moet ik vlot naar Borgworm.

Als ik die Duitser goed begrijp zou je al te laat zijn?

Bij footbel.be staat inmiddels het volgende terrein --> Drève Longchamps, rue de Selys, 4300 Waremme
Dat is in het zuiden van het stadje.

Joost

Het blijven Belgen dus waarschijnlijk zijn er alleen hekjes geplaatst.

Maandag dan maar.

Hugo

Citaat van: Joost op feb 09, 2011, 19:39:22
Het blijven Belgen dus waarschijnlijk zijn er alleen hekjes geplaatst.

Maandag dan maar.

En wat is het resultaat van de verbouwing?

HRM1880

Citaat van: Breda op feb 20, 2011, 00:10:17
Vanavond bij Gooreind - Wuustwezel (1e provinciale, provincie Antwerpen) geweest, de 'Wezelse derby' vlak over de grens bij Zundert. Echt zo'n dorpsveldje achteraf en dus een ware verkeersopstopping op het landweggetje ernaartoe - vooral bij het vertrekken was dat lastig (bij het keren bijna mijn wagentje in een sloot gestuurd). Ik schat dat er zo'n 1000 man wel langs de kant en in de kantine stonden. Grote verrassing was dat bij Gooreind Cisse Severeyns (ooit op Wembley met Antwerp in de Europacupfinale tegen Parma, nu 43 jaar!) meespeelde. 'Wezel', dat laatste staat maar zich in de winterstop stevig heeft versterkt, was een maatje te groot en won met 0-3.
De Cisse is daar tegenwoordig speler-trainer.

Joost

Citaat van: Hugo op feb 20, 2011, 08:57:06
En wat is het resultaat van de verbouwing?

het wordt komende woensdag.

wekke

Vandaag komt er hoogstwaarschijnlijk nog maar eens een stemming over de competitiehervorming. Hopelijk houden de kleinere clubs + Standard voet bij stuk en zijn we verlost van deze klucht.

De G4 gaat er intussen al van uit dat de stemming dit keer wel gewonnen zal worden en bereidt al enkele aanpassing voor. Vooral dit voorstel is gewoonweg absurd:

CiteerDe meest ingrijpende paragraaf in het ontwerpvoorstel gaat over de degradatie. De nummers 15 (eindronde) en 16 (zakker) zullen bepaald worden op basis van de laatste drie seizoenen. "Absurd", liet Standard al optekenen.

Verwijderd lid

De uitschakeling van Anderlecht in de Europa League heeft ervoor gezorgd dat de speelronde van maandag 14 maart nu is verplaatst naar zaterdag 12 maart.