Week 38: Maandag 17 september tot en met Zondag 23 september

Gestart door Jeje, aug 16, 2018, 14:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op sep 20, 2018, 09:36:03
Niet meer. Kaarten geblokkeerd gister. Ellende.

Je vult toch ook geen Twents adres in als je bij Telstar kaartjes boekt voor Telstar v Twente?

FCT1980

Citaat van: Joost op sep 20, 2018, 11:02:26
Je vult toch ook geen Twents adres in als je bij Telstar kaartjes boekt voor Telstar v Twente?

Ik heb ze zelf niet gekocht dus geen idee eigenlijk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Er zouden zo'n 50 kaarten geblokkeerd zijn omdat het kaarten voor thuisvakken zijn. Kopers zouden wel geld terug krijgen.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op sep 20, 2018, 14:00:58
Er zouden zo'n 50 kaarten geblokkeerd zijn omdat het kaarten voor thuisvakken zijn. Kopers zouden wel geld terug krijgen.

Dat wist ik. Alleen wil ik geen geld terug maar Twente zien bij Telstar.
Als iemand me dus uit de brand kan helpen dan hou ik me aanbevolen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op sep 20, 2018, 15:10:58
Dat wist ik. Alleen wil ik geen geld terug maar Twente zien bij Telstar.
Als iemand me dus uit de brand kan helpen dan hou ik me aanbevolen.

Eindhoven zelfde pruttel
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 20, 2018, 15:56:27
Eindhoven zelfde pruttel

Ja klopt. en dat terwijl we daar jaren terug voor de beker nog zijn geweest met vrij vervoer. Man man, wat een zielig zooitje is het hier.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op sep 20, 2018, 16:52:52
Ja klopt. en dat terwijl we daar jaren terug voor de beker nog zijn geweest met vrij vervoer. Man man, wat een zielig zooitje is het hier.

Allemaal hetzelfde stelletje angsthazen die burgermeesters en 9 van de 10 keer volledig ten onrechte.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op sep 20, 2018, 16:54:23
Allemaal hetzelfde stelletje angsthazen die burgermeesters en 9 van de 10 keer volledig ten onrechte.

Eens. Maar het wordt ze tegenwoordig ook wel heel makkelijk gemaakt om een wedstrijd op te schalen naar categorie b of c zodat ze ons kunnen weren.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op sep 20, 2018, 09:36:03
Niet meer. Kaarten geblokkeerd gister. Ellende.

Kut man, wij hebben gewoon een adres in Velsen gebruikt, hopen dat dat goed gaat. Moeten de kaarten nog wel bij een balie ophalen...

Bier und Bratwurst

Citaat van: Semper Fidelis op sep 20, 2018, 17:00:34
Kut man, wij hebben gewoon een adres in Velsen gebruikt, hopen dat dat goed gaat. Moeten de kaarten nog wel bij een balie ophalen...

Hoop het voor jullie
Het ene stadion is het andere niet!

Jeje

Niet lullig bedoeld hoor, maar je kan het Telstar toch niet kwalijk nemen dat ze geen uitsupporters in hun thuisvakken willen hebben? Bij een uitwedstrijd heb je een uitvak met supporters en that's it.

spons

Citaat van: Jeje op sep 20, 2018, 17:41:30
Niet lullig bedoeld hoor, maar je kan het Telstar toch niet kwalijk nemen dat ze geen uitsupporters in hun thuisvakken willen hebben? Bij een uitwedstrijd heb je een uitvak met supporters en that's it.

Maar dat is in de keuken kampioen divisie voor Twente ( waarschijnlijk overal ) te klein. Je kan het Twente supporters toch niet kwalijk nemen dat ze dan kaarten in een thuisvak kopen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen