18 steden, de keuze is aan jou

Gestart door Jeje, jan 16, 2016, 19:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Citaat van: Jef400 op jul 04, 2016, 12:03:04
Yups, schijndemocratie. Ik zie overigens ook geen beperkende voorwaarden staan. Een gratis tip: Doe dit niet in het bedrijfsleven, dat gaat je gegarandeerd veel ellende bezorgen.

Wat bedoel je ermee te zeggen dat er geen beperkende voorwaarden zijn? Dit is een project dat ik begonnen ben omdat ik voetbalwedstrijden bezoeken leuk vindt. Volgens mij is er hier, in tegenstelling tot het bedrijfsleven waar je naar verwijst, niemand die hier commerciële belangen bij heeft oid. Als ik dan aanpassingen ga maken mag je praten wat je wil over schijndemocratie maar wat is het probleem? Dat ik niet letterlijk alles uitvoer zoals in eerste instantie het plan was?

Nogmaals, dit is een project dat ik puur voor mijn eigen plezier doe, niet meer en niet minder. Dan hoef ik geen opmerkingen te krijgen over een mislukt project of schijndemocratie. Als de opzet je niet bevalt volg je het toch lekker niet.

Jeje

Citaat van: Wesley10__ op jul 04, 2016, 12:38:24
Het feit is dat iedereen hier vanaf het begin sceptisch was en z'n twijfels had. Nu blijkt dat deze personen gelijk hadden.

Ik denk dat je niet weet wat de woorden "feit" "iedereen" en "gelijk" betekenen. Ik heb meer positieve reacties gehad dan negatieve. En kritische reacties zijn altijd welkom, mits het opbouwende kritiek is. Afkraken om het afkraken heb ik namelijk vrij weinig aan.  Ook het gelijk waar je naar verwijst begrijp ik niet, volgens mij is het project 1 maand bezig en heb ik 1 stad bezocht. Hoe kun je dan nu al conclusies gaan trekken?

Ik wil de discussie nu graag stoppen, mocht iemand nog commentaar hebben hoor ik het wel via een persoonlijk bericht. Dan kan ik dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is, mijn project.

Komende maand volgt dus een update!

Jef400

Citaat van: Jeje op jul 04, 2016, 12:24:59
Wat bedoel je ermee te zeggen dat er geen beperkende voorwaarden zijn? Dit is een project dat ik begonnen ben omdat ik voetbalwedstrijden bezoeken leuk vindt. Volgens mij is er hier, in tegenstelling tot het bedrijfsleven waar je naar verwijst, niemand die hier commerciële belangen bij heeft oid. Als ik dan aanpassingen ga maken mag je praten wat je wil over schijndemocratie maar wat is het probleem? Dat ik niet letterlijk alles uitvoer zoals in eerste instantie het plan was?

Nogmaals, dit is een project dat ik puur voor mijn eigen plezier doe, niet meer en niet minder. Dan hoef ik geen opmerkingen te krijgen over een mislukt project of schijndemocratie. Als de opzet je niet bevalt volg je het toch lekker niet.
Nou dat je dus een daad uitvoert waarbij mensen hinder ondervinden. Terwijl ze niet van te voren gewaarschuwd zijn dat het plaats zou kunnen vinden. Ik probeer je dus te waarschuwen dat je dit niet vaker moet doen. Je verliest dan ter aller tijde een juridisch steekspel.

FCT1980

Kom op jongens, laat Jeje even z'n gang gaan. Komt vast goed!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Heb het al van het begin gezegd dat Jeje het allemaal niet te serieus moest nemen. Het was sowieso een (financieel) zeer ambitieus project voor iemand die nog studeert. Je kan beter hoog inzetten en lager uitkomen. Zo heb ik zelf ook al door de jaren heen veel trips moeten laten schieten, maar er minstens evenveel mooie in de plaats gekregen.
Jeje dus veel plezier met je "light" versie. Dat is namelijk het belangrijkste, jij moet er plezier aan hebben.

ALenstra

Precies, neem dit niet zo serieus. Laat Jeje gewoon doen hoe hij het wil.

Jehoentelaar

Het plezier staat sowieso toch bovenaan in het maken van de groundhoptripjes. :-) Ik maak zelf zoveel plannen en barst van de ideeën, vooral voor de lange termijn. Uiteindelijk draait het uit op impulsief keuzes maken, soms pas op de wedstrijddag zelf. Ook op die manier heb ik, zeker afgelopen seizoen, de nodige leuke voetbaldagen meegemaakt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Penders

Het plannen van tripjes is altijd leuk, ben zelf ook vaak iets te ambitieus.

Zou wel aanraden om in het begin vooral clubs binnen een straal van 200 km te zoeken. Zo hoef je niet perse een overnachting of vlucht te boeken, scheelt veel geld. Heb ik afgelopen jaar ook veel gedaan. Maar goed, je moet het zelf weten ;)

Olav

Ik kan me wel vinden in de kritiek van anderen. Het is natuurlijk te mooi om waard te zijn om als student zijnde (ik ben zelf ook student) zovaak erop uit te trekken en ook is het loten een beetje ongelukkig gezien het feit dat het nooit waar is gemaakt. Ondanks dat inderdaad vooral doen wat je leuk vind en er is niets mis met ambitie. En niets mis met klein beginnen.

De publiekswissel

Misschien moet je het project dan aanpassen: 18 steden, de keuze is aan mij. ;-)

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Het topic bestaat nu bijna 2 jaar en ik ben toch wel erg benieuwd of en wat er van je ambiteuze plannen terecht is gekomen?

ALenstra


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Citaat van: Nort op jan 12, 2018, 15:20:24
Het topic bestaat nu bijna 2 jaar en ik ben toch wel erg benieuwd of en wat er van je ambiteuze plannen terecht is gekomen?

Overbodige vraag want het antwoord is bekend,; zoals verwacht helemaal niks.