Week 44: maandag 26 oktober t/m zondag 1 november

Gestart door wekke, okt 06, 2009, 22:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laurens Jobse

Citaat van: Keveca op okt 19, 2009, 17:23:35
Bang voor rellen van NEC Hooligans. Die wilden massaal gaan afreizen naar Groesbeek...

Zover ik weet waren er helemaal geen geruchten dat er NEC supporters zouden komen. het feit is dat de lokale driehoeken in ons land helemaal zijn doorgedraaid de laatste tijd. tegenwoordig worden burgemeesters bij het horen van het woord voetbal en supporters als paranoïde. Zeker met de ongeregeldheden van GBA-NEC afgelopen zomer op het zelfde sportpark in Groesbeek willen ze blijkbaar geen risico nemen. Nu weet ik dat er hele groepen op eigen vervoer gaan, maar eigenlijk heb ik daar weinig zin in. Heb ervaring met die grappen en een noodverordening.

Jammer, maar het is niet anders. voorgaande jaren leuke bekermatches gehad bij Quick Boys en GVVV.

Maar Sparta - VVV is leuke vervanger. Sparta staat nog niet op mijn lijstje :)

TeeZee

Zijn er nog mensen die op 1 november naar Helsingborgs gaan rijden om de afscheidswedstrijd van Henke Larsson bij te wonen?

Stadionhopper

Citaat van: TeeZee op okt 20, 2009, 13:27:16
Zijn er nog mensen die op 1 november naar Helsingborgs gaan rijden om de afscheidswedstrijd van Henke Larsson bij te wonen?

Ik heb hem 2 jaar geleden al in Helsingborg aan het werk gezien tegen PSV, dus niet echt de behoefte.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Citaat van: TeeZee op okt 20, 2009, 13:27:16
Zijn er nog mensen die op 1 november naar Helsingborgs gaan rijden om de afscheidswedstrijd van Henke Larsson bij te wonen?

Met het woord 'Helsingborgs' breng je bij enkele forumleden een onverwerkt trauma naar boven.

Bossche Bol

31-10 KVSK United-Lierse SK
01-11 UDI '19-DESK
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

FSC_87


Joost

Vanavond staat Roda JC v PSV voor de beker op het programma.

Vrijdagavond ga ik maar eens halsoverkop naar Moeskroen. Eigenlijk is me dat te ver rijden maar als ze maandag terug worden gezet naar 4de provinciaal zal ik daar niet wakker van liggen.

Joost

Stadionhopper, heb jij uitleg voor het beschamende aantal fans dat PSV gister had meegenomen? Het lag ergens tussen de 250 en 300. Het is nota bene vrij vervoer, een uur rijden en bekervoetbal! Heerenveen, Utrecht, NAC en zelfs Lienden en Rijnsburgse Boys wisten het uitvak beter te vullen de laatste jaren.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op okt 29, 2009, 14:12:24
Stadionhopper, heb jij uitleg voor het beschamende aantal fans dat PSV gister had meegenomen? Het lag ergens tussen de 250 en 300. Het is nota bene vrij vervoer, een uur rijden en bekervoetbal! Heerenveen, Utrecht, NAC en zelfs Lienden en Rijnsburgse Boys wisten het uitvak beter te vullen de laatste jaren.

PSV staat toch bekend om zijn realtief lage aantal away support?

wekke

Citaat van: wekke op okt 06, 2009, 22:59:33
27/10 Standard-Lierse
28/10 Westerlo-Eendracht Aalst

20euro voor 240minuten voetbal. Niet slecht begot :) Alleen jammer dat de lagere klassers niet konden stunten...

Lek11

Staan ze bekend om. Vaak matig gevulde uitvakken. Hebben ze uberhaupt wel eens een uitverkocht uitvak?

Joost

Citaat van: witte leeuw op okt 29, 2009, 14:17:57
PSV staat toch bekend om zijn realtief lage aantal away support?
Natuurlijk, en met Kopenhagen uit volgende week kan ik best begrijpen dat een aantal lekker thuisblijven. Maar het dubbele had ik toch zeker verwacht.

Citaat van: Lek11 op okt 29, 2009, 14:38:54
Staan ze bekend om. Vaak matig gevulde uitvakken. Hebben ze uberhaupt wel eens een uitverkocht uitvak?
PSV verkoopt regelmatig uit.


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: Joost op okt 29, 2009, 14:12:24
Stadionhopper, heb jij uitleg voor het beschamende aantal fans dat PSV gister had meegenomen? Het lag ergens tussen de 250 en 300. Het is nota bene vrij vervoer, een uur rijden en bekervoetbal! Heerenveen, Utrecht, NAC en zelfs Lienden en Rijnsburgse Boys wisten het uitvak beter te vullen de laatste jaren.

Toch nog ongeveer 300 toeschouwers? Vind ik nog een leuke opkomst;-)
PSV heeft geen grote awaysupport, weet je wel niet hoeveel het kost om elk jaar veel europese uitwedstrijden te moeten bezoeken? :-)

Bekervoetbal interesseert de PSV supporter al helemaal niet, Roda JC is geen aantrekkelijke tegenstander en het was op een woensdag.

Volgende week in Kopenhagen zijn er ongeveer 1.000 PSV supporters aanwezig. Dat is vrij veel voor PSV begrippen in de UEFA Cu...uh Europa League. Grootste awaysupport dat ik meegemaakt heb met PSV was met de halve finale Champions League in Milaan met 7.500 supporters.

Aangezien ik ook Borussia Mönchengladbachfan ben is het contrast met awayfans enorm. Vorig jaar zaten er meer Gladbach supporters (kleine 30.000) in LTU Arena dan Bayer Leverkusen supporters die toen echt de thuisploeg waren.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper