Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Eén van de derby's in Belgrado staat geprogrammeerd voor 13 december, ben aan 't zoeken of die dag sowieso vast staat of dat er mogelijks nog een verschuiving plaats kan vinden. Is het een 'veilige' periode om te boeken, in de zin van eventuele afgelastingen door slecht weer?

'k Weet het, jaarlijks zevenendertig vragen omtrent Rode Ster - Partizan, maar ervaringsdeskundigen mogen hier graag hun licht over laten schijnen :)

De Twaalfde Man

Citaat van: Freebird op jul 06, 2017, 21:38:18
Eén van de derby's in Belgrado staat geprogrammeerd voor 13 december, ben aan 't zoeken of die dag sowieso vast staat of dat er mogelijks nog een verschuiving plaats kan vinden. Is het een 'veilige' periode om te boeken, in de zin van eventuele afgelastingen door slecht weer?

'k Weet het, jaarlijks zevenendertig vragen omtrent Rode Ster - Partizan, maar ervaringsdeskundigen mogen hier graag hun licht over laten schijnen :)
Aangezien er een speelronde in het weekend ervoor en erna is, kan je er wel redelijk vanuit gaan dat er een speelronde doordeweeks is met de Belgrado derby. Enig nadeel van de Balkan is dat ze veel last minute zaken plannen voor wat betreft exacte speeldata en tijden. Op de website van de nationale bond staat de speelronde duidelijk aangegeven als midweekse speelronde. Dus in zoverre vrij zeker. Tip die ik zou geven is de tijd voor je trip reserveren en pas beginnen met boeken zo'n twee maanden van te voren, aangezien er qua vliegtickets je dan nog wel goed moet zitten. Even afhankelijk hoe lang je die kant op gaat, kan je er voor kiezen om met Wizzair vanaf Eindhoven naar Belgrado te vliegen. Die vliegen op zondag en woensdag van en naar Belgrado. Als je een week blijft, kan je misschien zelfs 3 speelronden daar pakken.

Voetbalman

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 06, 2017, 22:14:07
Aangezien er een speelronde in het weekend ervoor en erna is, kan je er wel redelijk vanuit gaan dat er een speelronde doordeweeks is met de Belgrado derby. Enig nadeel van de Balkan is dat ze veel last minute zaken plannen voor wat betreft exacte speeldata en tijden. Op de website van de nationale bond staat de speelronde duidelijk aangegeven als midweekse speelronde. Dus in zoverre vrij zeker. Tip die ik zou geven is de tijd voor je trip reserveren en pas beginnen met boeken zo'n twee maanden van te voren, aangezien er qua vliegtickets je dan nog wel goed moet zitten. Even afhankelijk hoe lang je die kant op gaat, kan je er voor kiezen om met Wizzair vanaf Eindhoven naar Belgrado te vliegen. Die vliegen op zondag en woensdag van en naar Belgrado. Als je een week blijft, kan je misschien zelfs 3 speelronden daar pakken.

Mooie tip, maar drie dagen Belgrado is het maximum voor mijn door de peuter ingekleurde kalender .. Dinsdag, woensdag, donderdag. Eindhoven zal dus verplicht Amsterdam worden. De wedstrijd zou dus op woensdag moeten staan om er een leuke trip van te kunnen maken. Heb net accommodatie vastgelegd die gratis te annuleren valt, de vliegtickets is natuurlijk een andere zaak. Ik ga hard duimen.

Freekos79

Citaat van: Freebird op jul 06, 2017, 22:29:23
Mooie tip, maar drie dagen Belgrado is het maximum voor mijn door de peuter ingekleurde kalender .. Dinsdag, woensdag, donderdag. Eindhoven zal dus verplicht Amsterdam worden. De wedstrijd zou dus op woensdag moeten staan om er een leuke trip van te kunnen maken. Heb net accommodatie vastgelegd die gratis te annuleren valt, de vliegtickets is natuurlijk een andere zaak. Ik ga hard duimen.
Als ik het me goed herinner is vorig seizoen een midweekse naar het weekend gezet. Of een jaar eerder.
Volgende wedstrijd: ?

De Twaalfde Man

Citaat van: Freekos79 op jul 06, 2017, 22:33:15
Als ik het me goed herinner is vorig seizoen een midweekse naar het weekend gezet. Of een jaar eerder.
Ja klopt, afgelopen maart was dat. Die stond op woensdag en werd ineens op de zaterdag gespeeld. En was de week erop een midweekse speelronde.

Qua vliegen vanaf Schiphol kan je redelijk betaalbaar met Transavia vliegen, dinsdag heen en donderdag terug.


Freekos79

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 06, 2017, 23:16:13
Ja klopt, afgelopen maart was dat. Die stond op woensdag en werd ineens op de zaterdag gespeeld. En was de week erop een midweekse speelronde.

Qua vliegen vanaf Schiphol kan je redelijk betaalbaar met Transavia vliegen, dinsdag heen en donderdag terug.

Ik ben benieuwd of ze die midweekse derby deze keer handhaven.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Dagen en tijden van speeldag 1 en 2 in de 2e bundesliga zijn ook vastgelegd.

De Twaalfde Man

De indeling van de speelronden in de Griekse Super League zijn inmiddels bekend:

http://www.superleaguegreece.net/en/schedule

Alleen de speeldata staan nog niet vermeldt. 9e speelronde in ieder geval Panathinaikos vs Olympiacos. Op de LiveScore app staat dat de eerste speelronde op 17 augustus zal zijn. Maar dat is een donderdag. Gezien de Europese programma's niet geheel waarschijnlijk?

De Twaalfde Man

Volgens de website van de Kosovaarse voetbalbond zal het speelschema om 12.00 uur op dinsdag 25 juli a.s. bekend gemaakt worden.

Jeje

Spanje al ergens online? Zou vandaag uitkomen als het goed is.

tomv

#161
"En consecuencia, las jornadas 1ª o 2ª en las que estos clubes tengan que disputar sus partidos como local, según resulte el sorteo del calendario que se realizará el viernes 21 de julio, invertirán su orden. Los mencionados clubes jugarán las jornadas 1ª o 2ª como visitante y las jornadas 20ª o 21ª de la segunda vuelta, como local."

http://www.laliga.es/calendario-2017-2018

Saltacampos

Citaat van: Jeje op jul 20, 2017, 11:02:49
Spanje al ergens online? Zou vandaag uitkomen als het goed is.
http://www.marca.com/futbol/primera/calendario.html

Er was wat vertraging opgetreden doordat de voorzitter van de voetbalbond op 18-7 samen met zijn zoon in de gevangenis is beland wegens corruptie.
Over land and sea

Arjen

Morgenavond 19:00 uur wordt het schema van de Serie A bekend gemaakt.

De Twaalfde Man

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 20, 2017, 10:58:08
Volgens de website van de Kosovaarse voetbalbond zal het speelschema om 12.00 uur op dinsdag 25 juli a.s. bekend gemaakt worden.
Inmiddels zijn de eerste 11 speelronden van de Superliga en eerste 15 speelronden van de tweede liga van Kosovo bekend. Eerste speelronde is het weekend van 19-20 augustus 2017. Overige data speelronden nog niet bekend:

http://www.ffk-kosova.com/federata/?p=20679