Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Mainz staat ook voor mij dit jaar nog op het programma,echter 12-03 moet twente thuis en dat ga ik niet halen !

Kaisers - bremen staat vast
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

euhhh op tijd vanuit mainz bij twente te zijn! Hoop dak 12-03 wel haal hahaha
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Ik zal overigens door omstandigheden vanaf november ff enkele weken heel weinig kunnen groundhoppen.
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 23, 2010, 23:22:25
euhhh op tijd vanuit mainz bij twente te zijn! Hoop dak 12-03 wel haal hahaha

Dan moeten we de agenda's nog eens naast elkaar leggen.
Overigens.. de wedstrijd van Mainz is nog niet officieel vastgesteld op die dag.

Voetbalhopper

Citaat van: yesyes op okt 10, 2010, 17:23:08
31-10
Aachen-Osnabruck
Genk-Anderlecht (indien ik een kaart kan krijgen maar daar ga ik wel vanuit)

14-5
Kaiserslautern -Bremen

22-5
Juventus-Napoli (mits del piero zijn laatste wedstrijd speelt)

Aachen wordt vervangen door Oberhausen

Verwijderd lid

04-06-2011  Engeland - Zwitserland @ Wembley Stadium, Londen

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op nov 07, 2010, 19:41:40
04-06-2011  Engeland - Zwitserland @ Wembley Stadium, Londen

M'n vlucht heb ik inmiddels geboekt. Heb er nu al zin in ... Wembley ...

King Nothing

Op 4, 5, 6 óf 7 februari ben ik bij de wedstrijds Hertha BSC - Union Berlin. Kaarten zijn geregeld, nu nog hopen dat de wedstrijd niet op maandag gespeeld gaat worden én gecombineerd kan worden met een andere mooie wedstrijd op  weg naar of terug van Berlijn.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

AthleticHolanda

Eigenlijk wil ik al een tijd naar Osasuna-Real Madrid dus vond ik dat het er dit seizoen maar eens van moest komen. Balen was dat het valt in hetzelfde weekend als Atlético Madrid-Athletic, een wedstrijd waar ik ook heen wil.
Combineren zou ideaal zijn maar ze kunnen ook op dezelfde dag gespeeld gaan worden. Echter nu ik vanavond de prijzen zag voor Osasuna-Barça voor volgend weekend denk ik dat ik Osasuna-Real Madrid toch maar laat zitten en sowieso naar het Calderon trek...

http://www.osasuna.es/dev/actualidad/ultimasnoticias/venta-de-localidades-para-el-partido-ante-el-barca

Joost

Als je socio bent EN infantiel dan valt het best mee...

Rinus A.

Recentelijk Newcastle-Sunderland bezocht en ik denk erover om de return ook mee te pakken.

spons

04-06-2011  Brazilie - Nederland
07-06-2011  Uruguay - Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Ik ben zit er aan te denken om morgenochtend om 07.50 uur een kaartje te bestellen voor Sankt Pauli - Borussia Mönchengladbach op zaterdag 12 februari 2011 om 15.30 uur.
Iemand wellicht interesse om ook te gaan ? Samen is gezelliger en goedkoper.


Verwijderd lid

Vanmorgen vanaf 7.50 uur bezig geweest om een kaartje te bestellen; pas om 9.10 uur lukte het ... niet eens voor St. Pauli - Gladbach, maar voor St. Pauli - Freiburg op 15 januari.

Ben blij dat ik er bij ben in dat stadion, maar wat is de internetverkoop van die club schandalig slecht georganiseerd.

georgesv

Citaat van: Meester op dec 16, 2010, 13:40:27niet eens voor St. Pauli - Gladbach, maar voor St. Pauli - Freiburg op 15 januari.


ha daar ga k normaalgezien ook naartoe!