Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

Citaat van: Tribuneklanten op nov 07, 2018, 08:13:11
Iemand die eventueel kan helpen met 2 kaarten Birmingham - Aston Villa op 10-03-2019

Ik heb een booking history van Birmingham City. Mocht je daar gebruik van willen maken laat maar weten!

Jeje

Iemand die naar Everton is geweest en een bepaalde tribune plek kan aanraden/afraden? Wil naar Everton vs Watford op 10 december en tickets zijn sinds vandaag in de vrije verkoop, maar lees dat er enorm veel plekken zijn met restricted view, en heb geen zin om een grote paal voor mn neus te hebben oid.

headout

Restricted view wordt mi. goed aangegeven bij het kopen van kaarten bij Everton.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Nort

Citaat van: Jeje op nov 08, 2018, 14:59:55
Iemand die naar Everton is geweest en een bepaalde tribune plek kan aanraden/afraden? Wil naar Everton vs Watford op 10 december en tickets zijn sinds vandaag in de vrije verkoop, maar lees dat er enorm veel plekken zijn met restricted view, en heb geen zin om een grote paal voor mn neus te hebben oid.
Wat ik altijd doe is zelf op basis van afbeeldingen in Google ongeveer berekenen vanaf welke rij je met palen en dergelijken te maken hebt. Je moet iig de laatste rijen op de eerste ring van de gwladys street- & Bullens road stand mijden.

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op nov 07, 2018, 08:13:11
Iemand die eventueel kan helpen met 2 kaarten Birmingham - Aston Villa op 10-03-2019
Je kunt via de website gewoon een membership + Villa voucher voor 65 Pond aanschaffen. Vorig seizoen ook gedaan.

FCT1980

Citaat van: Jeje op nov 08, 2018, 14:59:55
Iemand die naar Everton is geweest en een bepaalde tribune plek kan aanraden/afraden? Wil naar Everton vs Watford op 10 december en tickets zijn sinds vandaag in de vrije verkoop, maar lees dat er enorm veel plekken zijn met restricted view, en heb geen zin om een grote paal voor mn neus te hebben oid.

Wij hebben tegen West Ham via Viagogo kaarten gekocht op de paddock van de Bullens Rd.
De kaarten die bij Everton in de vrije verkoop gaan zijn bijna allemaal restricted.
De kaarten die wij hadden waren niet veel duurder dan de kaarten die in de vrije verkoop gingen en dus zonder restricted view.

Succes!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28

Allen,

Iemand die een booking history heeft en/of member is bij Leeds en mij kan helpen aan 4 tickets voor Leeds United v Derby Country op 11 januari 2019?
Afwachten tot de general sale is natuurlijk een optie maar heb liever wat zekerheid en wellicht hierbij meteen de mogelijkheid om tussen de boefjes te zitten, is met general sale vaak al uitgesloten.....

Alvast bedankt!

Freekos79

Citaat van: Nort op nov 08, 2018, 15:42:52
Wat ik altijd doe is zelf op basis van afbeeldingen in Google ongeveer berekenen vanaf welke rij je met palen en dergelijken te maken hebt. Je moet iig de laatste rijen op de eerste ring van de gwladys street- & Bullens road stand mijden.

Dat doe ik ook. Werkt goed. Zelf achter de goal op gwladys gezeten voor de palen. Prima zicht en er bovenop.
Volgende wedstrijd: ?

headout

Iemand met een clubcard of scc bij Ado Den Haag, en die me kan/wil helpen aan een kaart voor ADO - Feyenoord?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

woutertwente

Ik ga in februari een weekend naar Praag en zowel Sparta als Slavia spelen dan thuis. Hoe kan ik het beste aan tickets komen voor 1 van de 2 ploegen?

Nort

Citaat van: woutertwente op dec 05, 2018, 15:03:30
Ik ga in februari een weekend naar Praag en zowel Sparta als Slavia spelen dan thuis. Hoe kan ik het beste aan tickets komen voor 1 van de 2 ploegen?
Aan de kassa. Als je zelf een plekje wilt kiezen, kun je ook vooraf online een kaartje kopen.

woutertwente

Citaat van: Nort op dec 05, 2018, 15:26:54
Aan de kassa. Als je zelf een plekje wilt kiezen, kun je ook vooraf online een kaartje kopen.
Oh ideaal, dank!

Mokum1900

Iemand die me nog kan helpen aan een ticket Cercle Brugge Antwerp ?

Ticketdienst heb ik zonder resultaat al een mail discussie mee gehad
Waar je ook gaat ik volg je overal

Groundos

Ik wilde graag een kaartje kopen voor Go Ahead Eagles - FC Den Bosch, echter zag ik dat er een clubcard verplichting gold. Toen dacht ik, maak even een account aan en vraag gewoon een gratis clubcard aan.

Toen ik dat deed kreeg ik de melding: "relatie beschikt al over een clubcard" Dat vind ik raar, aangezien ik net daarvoor een account aangemaakt had.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

ALenstra

Heb je zelf een clubcard van een andere club?