Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Joost, ALenstra en 2 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Jeppie op mei 04, 2018, 19:11:12
Beste Groundhoppers,

Ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek over beleving, wensen en behoeften van mensen tijdens een voetbalreis. Ik heb hiervoor een korte vragenlijst opgesteld. Nou is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om die even snel in te vullen? Het duurt nog geen 5 minuutjes en ik ben er enorm mee geholpen.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_40Fq2rK3m8hlzrD

Alvast bedankt!

Hoi Jeppie,

Ik heb je onderzoek ingevuld. Ik snap Joost zijn opmerking op zich wel gezien de meeste hier dusdanig vaak gaan dat het wel heel duur zou worden om dit via een organisatie te boeken. De andere reden is dat veel leden van dit forum minder of juist helemaal niet geïnteresseerd zijn in topploegen maar eerder van lagere niveaus. Hier wordt toch vaak een authentiekere sfeer ervaren waarnaar groundhoppers op zoek zijn. Succes met je onderzoek!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jona93

Iemand ervaring met parkeren in Charleroi? blijkbaar heb je daar voor de hoofdtribune een ondergrondse parking klopt dit?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: Jeppie op mei 04, 2018, 19:11:12
Beste Groundhoppers,

Ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek over beleving, wensen en behoeften van mensen tijdens een voetbalreis. Ik heb hiervoor een korte vragenlijst opgesteld. Nou is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om die even snel in te vullen? Het duurt nog geen 5 minuutjes en ik ben er enorm mee geholpen.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_40Fq2rK3m8hlzrD


Alvast bedankt!

Afstudeeropdracht ? Het lijkt me meer op een marktonderzoek van één van die oplichtersbedrijfjes met hun veel te dure voetbalreizen die je zelf vele malen goedkoper kunt regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Dat vermoeden heb ik ook.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op mei 06, 2018, 06:38:36
Afstudeeropdracht ? Het lijkt me meer op een marktonderzoek van één van die oplichtersbedrijfjes met hun veel te dure voetbalreizen die je zelf vele malen goedkoper kunt regelen

Heb het wel ingevuld maar veel heeft ie er niet aan! De helft van de vragen kun je als groundhopper toch niet beantwoorden.
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

Citaat van: jona93 op mei 05, 2018, 21:33:02
Iemand ervaring met parkeren in Charleroi? blijkbaar heb je daar voor de hoofdtribune een ondergrondse parking klopt dit?

Ja dat klopt. Ik was daar een kwartier voor K.O. En alsnog voldoende plaats.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: spons op mei 06, 2018, 06:38:36
Afstudeeropdracht ? Het lijkt me meer op een marktonderzoek van één van die oplichtersbedrijfjes met hun veel te dure voetbalreizen die je zelf vele malen goedkoper kunt regelen

Als dat zo is geeft dat niet. Uit de antwoorden blijkt dat wij niet de juiste doelgroep zijn. Ik had er zelfs nog in gezet dat de marges echt belachelijk zijn.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Vinnn

Zou FC Dordrecht v Sparta uitverkocht raken, of kan je aan het loket een kaart kopen indien niet uitverkocht voor de wedstrijddag zelf?

ALenstra

Lastig te zeggen. Maar gezien de beperkte capaciteit in Dordrecht zou ik vooraf een kaartje halen.

Koning Kriel

Citaat van: Vinnn op mei 06, 2018, 19:52:07
Zou FC Dordrecht v Sparta uitverkocht raken, of kan je aan het loket een kaart kopen indien niet uitverkocht voor de wedstrijddag zelf?

Een wedstrijd in de play offs in Nederland, het zou mij verbazen als er uberhaupt verkoop op de dag zelf is.

Vinnn

Citaat van: Vinnn op mei 06, 2018, 19:52:07
Zou FC Dordrecht v Sparta uitverkocht raken, of kan je aan het loket een kaart kopen indien niet uitverkocht voor de wedstrijddag zelf?

- Seizoenkaarthouders hebben de eerste 24 uur voorrang (periode 6 mei vanaf 12:00 tot 7 mei 12:00 uur)
- Supporters die hun seizoenkaart voorafgaand aan de playoffs hebben verlengd, kunnen wederom een gratis kaart online bestellen
- Clubcardhouders kunnen vanaf maandag 7 mei om 12:00 uur kaarten online via FC Dordrecht kopen.
- Supporters zonder seizoen- of clubkaart kunnen met hun ID kaarten kopen bij de administratie van de club, op werkdagen geopend tussen 9:00 uur en 17:00 uur.
- Supporters kunnen maximaal 2 kaarten per seizoenkaart, clubkaart of ID kopen

Zoals ik het begrijp kan ik morgen wel ff uit werk langs het stadion rijden om een kaart aan te schaffen, da's mooi.

Sander11

Iemand die mij kan helpen aan 2 kaartjes voor FC Dordrecht - Sparta? Club wil niet echt een uitzondering maken.
HEYA DEN BOSCH!

Vinnn

Citaat van: Sander11 op mei 08, 2018, 11:08:00
Iemand die mij kan helpen aan 2 kaartjes voor FC Dordrecht - Sparta? Club wil niet echt een uitzondering maken.

Ik kon gisteren aan het loket met mijn ID 2 kaarten aanschaffen zonder problemen. Optie voor je om naar het stadion te gaan vandaag/morgen?

Sander11

Citaat van: Vinnn op mei 08, 2018, 11:14:46
Ik kon gisteren aan het loket met mijn ID 2 kaarten aanschaffen zonder problemen. Optie voor je om naar het stadion te gaan vandaag/morgen?

Voor mij geen optie aangezien ik uit Den Bosch moet komen! 
HEYA DEN BOSCH!

Vinnn

Citaat van: Sander11 op mei 08, 2018, 13:17:33
Voor mij geen optie aangezien ik uit Den Bosch moet komen!

Ik werk in Dordrecht, ik zal op de weg naar huis even langs rijden om te kijken of ik nog extra kaarten kan kopen. Ik zal vanavond hier nog even een bericht droppen.