Amateurs 2015/2016

Gestart door hgrm, aug 09, 2015, 23:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shepherd

Dennis van Meegdenburg doet het inderdaad al dik 20 jaar goed.
Bij Bennekom een meer dan vervelende spits, moest raar lopen wilde hij de 10 niet halen.
Gaat er gegarandeerd weer een hoop maken dit seizoen.

hgrm

Met alle respect voor van Meegdenburg: ik vind het een brevet van onvermogen. Al twee jaar is het de TC niet gelukt om een fatsoenlijke spits te vinden. Dan is er toch iets mis. Beetje zonde dat de trainer geslachtofferd wordt terwijl de fouten op een niveau hoger gemaakt zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Langemannetje

Citaat van: hgrm op nov 13, 2015, 16:42:44
Met alle respect voor van Meegdenburg: ik vind het een brevet van onvermogen. Al twee jaar is het de TC niet gelukt om een fatsoenlijke spits te vinden. Dan is er toch iets mis. Beetje zonde dat de trainer geslachtofferd wordt terwijl de fouten op een niveau hoger gemaakt zijn.
Niet helemaal waar. Met Sherwin Grot hadden ze een prima spits maar die is in de zomer vertrokken naar Kozakken Boys waar financieel meer mogelijk is. O.a. Ramic werd gehaald, maar is alleen maar geblesseerd. Terwijl ook bijvoorbeeld Opschoor genoemd werd, dat was waarschijnlijk wel een schot in de roos geweest. Je hebt voor de rest wel gelijk wat betreft de TC.
73 grounds in 14 verschillende landen

hgrm

Ik vind Grot vooral een type 'chancentot'.
En bovendien was ie aan het einde van 2013/14 al bijna weggestuurd maar mocht toch blijven toen ie er opeens een stuk of 5 achterelkaar maakte. Ook geen sterk beleid. Dat het vorig seizoen redelijk uitpakte is meer ondanks dan dankzij de TC.
En bij Ramic wisten ze van te voren dat ze een man van glas in huis zouden halen. Heeft bij Vogels een seizoen nauwelijks gespeeld.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Langemannetje

Buiten het zwakke beleid wat door de hoge heren wordt gevoerd, heeft 'Opa' van Meegdenburg maar 40 minuten nodig gehad om zijn eerste te maken. Een kopbal zoals alleen de kale bats van Dennis dat kan. Schitterend, ik ben blij dat hij terug is!
73 grounds in 14 verschillende landen

Maat

Virtuele indeling Landelijke Divisie 2016/2017:
1 Kozakken Boys
2 Spakenburg
3 Katwijk
4 HHC Hardenberg
5 Barendrecht
6 Excelsior M
7 Rijnsburgse Boys
8 WKE
9 De Treffers
10 AFC
11 JVC Cuijk
12 UNA
13 VVSB
14 Lienden
15 Jong Groningen
16 Jong Utrecht
17 Jong AZ
18 Jong Vitesse

Met de huidige stand in de Beloftencompetitie zal Jong Sparta zich plaatsen voor de Jupiler League. In dat geval zal Sparta wel 'moeten' promoveren naar de Eredivisie.

hgrm

Reken er maar op dat de "grote" clubs die nu de boot dreigen te missen nog wel een beetje gaan shoppen in de winter....
En ik denk dan vooral aan IJsselmeervogels en GVVV.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Welkom op het forum Maat.

Je lijst klopt alleen helaas niet, Twente hoort er in de plaats van Vitesse te staan.

Maat

Hi Joost, dank je!

Ik had die indeling hier gevonden:
http://www.indewandelgangen.com/article/read/7149/Virtuele-Landelijke-Divisie-en-Topklasse-201617
Dit was dan wel de stand op 9 december. Ik zie dat FC Twente daarna nog wel een wedstrijd heeft gewonnen.

Is er overigens ook ergens een overzicht inclusief berekening over de afgelopen 3 jaar en de jeugd te vinden?

Op http://nl.soccerway.com/national/netherlands/beloften/20152016/regular-season/r32647/ staat bijvoorbeeld wel de stand in het huidige seizoen, maar ik kan nergens een actuele 'doorberekende' stand vinden:

- ranglijst Beloftencompetitie seizoen 2015/‟16 = 50%;
- ranglijsten competities beloften-/tweede elftallen seizoenen 2012/‟13, 2013/‟14 en
2014/‟15 = 25%;
- ranglijsten competities O.19 & O.17 seizoenen 2013/‟14, 2014/‟15 en 2015/‟16 =
25%.

Cyclebob

Op voetbalzaterdag.com is wekelijks de virtuele stand te lezen:
http://www.voetbalopzaterdag.com/nieuws/8982/De_virtuele_Tweede_Divisie

Bijzonderheden: jong Sparta promoveert naar 1e divisie als Sparta promoveert
Jong Brabant... zou eerste combinatie-club in de pyramide worden, nu Topklasse. Waar gaan ze spelen? 
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

FC_Emmen

Dat wordt, op de beloftenteams na, een leuke competitie! :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Het is wel iets waar ik op mij verheug ja. Als de beloften van AZ in de Wormer gaan spelen is het voor mij mogelijk na 1930 uur te vertrekken en nog op tijd voor de aftrap te zijn.

Joost

Citaat van: Maat op dec 22, 2015, 14:06:25
Hi Joost, dank je!

Ik had die indeling hier gevonden:
http://www.indewandelgangen.com/article/read/7149/Virtuele-Landelijke-Divisie-en-Topklasse-201617
Dit was dan wel de stand op 9 december. Ik zie dat FC Twente daarna nog wel een wedstrijd heeft gewonnen.

Dat is nota bene mijn eigen stuk :D


Jehoentelaar

Citaat van: FC_Emmen op dec 22, 2015, 14:39:51
Dat wordt, op de beloftenteams na, een leuke competitie! :)

Zeker! En de zaterdagtopklasse zal er ook niet op achteruit gaan als de grotere hoofdklassers hun best even blijven doen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Citaat van: Jampot op dec 22, 2015, 14:41:39
Het is wel iets waar ik op mij verheug ja. Als de beloften van AZ in de Wormer gaan spelen is het voor mij mogelijk na 1930 uur te vertrekken en nog op tijd voor de aftrap te zijn.
Als de beloften van Groningen op Corpus gaan spelen is het voor mij mogelijk na 1930 uur te vertrekken op de fiets en nog op tijd voor de aftrap te zijn. Ik denk alleen niet dat dit erg leuke potjes zijn als er net net zoveel of minder publiek op af komt als bij jong PSV, jong Ajax en jong Twente...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'