Week 39 / 22 - 28 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op sep 24, 2008, 17:55:36
Het is uiteindelijk FC Twente - De Graafschap geworden.
Kaart is onderweg.

Jammer, had je vanavond willen vragen welk vak je VVV wilde bezoeken. Had morgen iemand een kaartje kunnen laten halen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op sep 24, 2008, 17:57:18
Jammer, had je vanavond willen vragen welk vak je VVV wilde bezoeken. Had morgen iemand een kaartje kunnen laten halen.

Vind je het goed dat ik je aanbod voor een kaart voor VVV in beraad hou voor een andere wedstrijd ?
iig heel veel dank voor de moeite die je allemaal voor me hebt gedaan !

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op sep 24, 2008, 18:03:22
Vind je het goed dat ik je aanbod voor een kaart voor VVV in beraad hou voor een andere wedstrijd ?
iig heel veel dank voor de moeite die je allemaal voor me hebt gedaan !

Is goed, heb nu een manier gevonden om eenvoudig aan een kaart voor VVV te komen. Aangezien de dichtsbijzijnde Primera 30 km verderop ligt en VVV 20 km hier vandaan is en ik niet in het bezit ben van een clubcard van VVV was het toch wat moelijker dan gedacht:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Gisteren naar Capelle-Roda geweest. De naam van het sportpark ('t Slot)  is garant voor woordgrapjes. Zo leek Roda al na 10 minuten de wedstrijd in 't Slot te gooien maar bleek Kah toch geen geweldig Slot op de deur en kwam Capelle vanuit het niets terug in de wedstrijd in de slotfase van de eerste helft. In de tweede helft wederom twee snelle goals en een echt Slotoffensief bleef uit.

Al met al gezellige avond gehad, ongeveer 1000 man langs de lijn en eenvoudige zege voor Roda en dat mocht ook wel weer eens. Leuk sportparkje met oude Velascontribune en verder niets.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op sep 25, 2008, 12:04:58
Gisteren naar Capelle-Roda geweest. De naam van het sportpark ('t Slot)  is garant voor woordgrapjes. Zo leek Roda al na 10 minuten de wedstrijd in 't Slot te gooien maar bleek Kah toch geen geweldig Slot op de deur en kwam Capelle vanuit het niets terug in de wedstrijd in de slotfase van de eerste helft. In de tweede helft wederom twee snelle goals en een echt Slotoffensief bleef uit.

Al met al gezellige avond gehad, ongeveer 1000 man langs de lijn en eenvoudige zege voor Roda en dat mocht ook wel weer eens. Leuk sportparkje met oude Velascontribune en verder niets.


Ik heb de wedstrijd voor een deel gevolgd op L1 Radio, ik hoorde dat bij de stand van 2-4, Capelle nog een strafschop had moeten krijgen vanwege hands van een Roda JC speler. (Was volgens de Limburgse verslaggever een strafschop, in de samenvatting lieten ze het niet zien op TV)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Ik stond aan die kant en in een klutssituatie begonnen een van de Capellespelers plots te schreeuwen om hands. Verder heb ik niets gezien wat daarop zou moeten lijken.

Wie deed het verslag eigenlijk?

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op sep 24, 2008, 18:29:51
Is goed, heb nu een manier gevonden om eenvoudig aan een kaart voor VVV te komen. Aangezien de dichtsbijzijnde Primera 30 km verderop ligt en VVV 20 km hier vandaan is en ik niet in het bezit ben van een clubcard van VVV was het toch wat moelijker dan gedacht:-)

Dank je wel !
Ik voel me toch wat lullig omdat je tijd en energie hebt gestoken om mij aan een kaart te helpen en ik daar dan last-minute toch geen gebruik van ga maken (binnenkort overigens wel, dat weet ik zeker)

Ici c est Paris

Ajax-Utrecht was leuk, ondanks het net voor het uitvak en de 2-0 nederlaag. Eindelijk weer eens een redelijk gevuld uitvak in Amsterdam! En morgen naar Standard!

Stadionhopper

Citaat van: Joost op sep 25, 2008, 16:18:54
Ik stond aan die kant en in een klutssituatie begonnen een van de Capellespelers plots te schreeuwen om hands. Verder heb ik niets gezien wat daarop zou moeten lijken.

Wie deed het verslag eigenlijk?

Geen idee wie het verslag deed, ik luister eigenlijk nooit naar L1 Radio, was vooral benieuwd naar VVV - Volendam.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op sep 26, 2008, 01:07:15
Ajax-Utrecht was leuk, ondanks het net voor het uitvak en de 2-0 nederlaag. Eindelijk weer eens een redelijk gevuld uitvak in Amsterdam! En morgen naar Standard!

Dat net in het uitvak heeft er volgens mij altijd al gehangen toch? Ik ben een stuk of 5x bij Ajax - PSV geweest en dat net hing er steeds.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op sep 26, 2008, 01:09:34
Dat net in het uitvak heeft er volgens mij altijd al gehangen toch? Ik ben een stuk of 5x bij Ajax - PSV geweest en dat net hing er steeds.

Ik ben regelmatig in de Arena maar dit was de eerste keer in het uitvak, dus voor mij was het nieuw.

Stadionhopper

Ok dan is het wennen. In het Philips Stadion hangt ook een net voor het uitvak. Voor de UEFA Cup finale van 2006 moest dit net verdwijnen, PSV liet het net dan ook weg in het seizoen daarop, totdat Galatasaray voor de Champions League op bezoek kwam in het Philips Stadion. De supporters van Galatasaray ontstaken fakkels en gooiden deze op het veld en op de onderliggende tribune waar de supporters van PSV zaten.
Na deze wedstrijd is besloten om het net weer terug te hangen voor het uitvak om veiligheidsredenen. Dit is later terecht gebleken toen Ajax fans afgelopen seizoen ook met voorwerpen als brandblussers gingen gooien.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Laatste keer dat ik in de Arena was (playoffs 2 seizoenen geleden dacht ik) hing er geen net bij het uitvak.

TeeZee

Citaat van: TeeZee op sep 22, 2008, 13:10:27
Komend weekend Antwerp. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wanneer en tegen wie het is, maar dat komt nog wel goed. Mijn eerste Belgische wedstrijd ooit.
Zaterdag dus, thuis tegen FC M. Brussels, wat volgens mij de voortzetting is van RWDM of zoiets. Ik ben heel erg benieuwd naar het Belgische voetbal. Met dank aan Hoevenen Lion voor het regelen van de kaarten.

TeeZee

Het is morgen een nationale feestdag in Belgie volgens mijn kalender, heeft dat nog gevolgen voor bereikbaarheid e.d.?