Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Nort op mei 24, 2019, 08:56:42
Afgelopen week was ik bij een wedstrijd waarbij er enkel een 'vending machine' aanwezig was, die ook nog buiten het stadion stond. Het assortiment was beperkt tot koude koffie, thee en water.

In Mostar bij Zrinjski kocht ik biertjes bij de kroeg om de hoek om deze mee het stadion in te nemen. Tijdens de wedstrijd moest je weer het stadion uit om een nieuw biertje te halen... Mooie anekdotes.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op mei 24, 2019, 08:05:35
Haha prachtig. Waar was dat dan? Bentheim?

Ja bij SG Bad Bentheim.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: De publiekswissel op mei 23, 2019, 16:40:15
Dat zijn de heerlijke groundhopfeiten, of eigenlijk ook weer niet als je dit meemaakt...

Bij Zwarte Leeuw - Racing dit seizoen was het weer zo slecht dat de catering en de rijdende toiletten voor het uitvak niet op kwamen dagen omdat ze dachten dat de wedstrijd afgelast was. Een plaatselijke kroeg kon nog wel 'last minute' voor een dranktentje regelen. Vrouwen moesten de supportersbus van Racing gebruiken om te plassen.

Deze is anders ook hilarisch
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 23, 2019, 12:52:54
Was zondag in Duitsland bij een wedstrijd en daar waren ze de Bratwurst vergeten.

Bij Fortuna Köln hadden ze tijdens mijn bezoek ook alleen maar gekookte exemplaren, terechte degradatie dus.

Tribuneklanten

Afgelopen vrijdag in Luxemburg bij US Hostert - Swift Hesperange voor het eerst een broodje braadworst na een paar happen weggegooid. Totaal smakeloos.

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op mei 27, 2019, 08:34:37
Afgelopen vrijdag in Luxemburg bij US Hostert - Swift Hesperange voor het eerst een broodje braadworst na een paar happen weggegooid. Totaal smakeloos.
Ik maakte die fout pas ook bij Hereford. Twintig minuten voor de aftrap waren de pie's al uitverkocht en koos ik voor een broodje worst. Toen ik hem kreeg aangereikt had ik eigenlijk al spijt en na de eerste hap, eindigde die op de terracing.

hgrm

Citaat van: Nort op mei 27, 2019, 08:50:40
Ik maakte die fout pas ook bij Hereford. Twintig minuten voor de aftrap waren de pie's al uitverkocht en koos ik voor een broodje worst. Toen ik hem kreeg aangereikt had ik eigenlijk al spijt en na de eerste hap, eindigde die op de terracing.

Idem wat betreft de rookworst bij DOVO. Behalve dan dat mijn darmen me nog een dag aan die fout bleven herinneren....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Toch jammer van de worst case scenario's jongens.

Bij mij is het voor het eerst dat ik meer wedstrijden na de winterstop dan voor de winterstop heb bezocht, 20 om 14. Ook heb ik de laatste week 3 wedstrijden in 5 dagen bezocht, dat klinkt als weinig, maar als je dan ook nog je studie en andere evenementen er door hebt lopen is het best aanpoten.

Jehoentelaar

Ik heb in 2019 al bijna evenveel duels bezocht als in heel 2018 (24 om 25).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Sebastiaan_W

Citaat van: Jehoentelaar op mei 27, 2019, 11:50:57
Ik heb in 2019 al bijna evenveel duels bezocht als in heel 2018 (24 om 25).

Scheelt bij mij ook niet veel 17 om 20.

De publiekswissel

Dit seizoen ben ik twee keer vanuit Dordrecht op de fiets gestapt voor een uitwedstrijd van de FC. Eerst de fietscombi naar Sparta en tegen het einde van het seizoen naar Waalwijk. Twee clubs die komend seizoen uitkomen in de Eredivisie. Welke KKD club ontvangt mij komend seizoen op de fiets... Succes gegarandeerd!
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

rogo_breda

NAC en Excelsior dan maar?

Vinnn

Citaat van: De publiekswissel op mei 29, 2019, 09:49:46
Dit seizoen ben ik twee keer vanuit Dordrecht op de fiets gestapt voor een uitwedstrijd van de FC. Eerst de fietscombi naar Sparta en tegen het einde van het seizoen naar Waalwijk. Twee clubs die komend seizoen uitkomen in de Eredivisie. Welke KKD club ontvangt mij komend seizoen op de fiets... Succes gegarandeerd!

Best een eind fietsen van Dordrecht naar Waalwijk haha.

De publiekswissel

Citaat van: Vinnn op mei 29, 2019, 10:16:26
Best een eind fietsen van Dordrecht naar Waalwijk haha.

Wel dichterbij dat Doetinchem.. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Misschien zien ze je aanbod bij Cambuur of Roda wel zitten ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!